لاگر 08

لاگر08

پنجشنبه ۰۶ اردیبهشت ۰۳

خرید مبل تختخواب شو مدل شاین از تهران

۳ بازديد

چه آن را مبل خواب یا مبل تختخواب شو بنامید، این خرید مبل تختخواب شو مدل شاین از تهران یکی از کاربردی ترین مبلمانی است که می توانید داشته باشید. داشتن یک تخت خواب در اتاق نشیمن به جای مبل ممکن است یکی از راه‌های غلبه بر محدودیت‌های فضا باشد. اگر در یک آپارتمان استودیویی زندگی می کنید، به شما امکان می دهد هر اتاقی را به اتاق مهمان یا حتی اتاق خواب برای خود تبدیل کنید.

قبل از خرید مبل راحتی برای منزل خود باید بدانید

10 بهترین مبل راحتی خواب برای هر دکور و بودجه
قبل از خرید مبل خواب
بنابراین شما به این تصمیم رسیده اید که مبل راحتی برای داشتن یک مبلمان مناسب در خانه شما خواهد بود. این یک مبلمان همه کاره است. آن‌ها برای زمانی که مهمان‌ها برای اقامت می‌آیند و شما به یک تخت اضافی نیاز دارید، در اطراف خود داشته باشید. اما آنها همچنین برای نشستن برای تماشای تلویزیون، خواندن کتاب یا فقط استراحت عالی هستند.

خیلی راحت تر از تشک بادی، ممکن است متوجه شوید که بعد از خرید یک مبل خواب، هجوم مهمانان به خانه شما می آیند! جستجو را برای خرید یکی شروع کنید و آماده پذیرایی از دوستان و خانواده برای اقامت شبانه باشید.

ملاحظات خرید مبل راحتی خواب
فضا
مبل های اسلیپر قطعاتی چند منظوره هستند که می توانند خرید خوبی برای خانه شما باشند، اما تنها در صورتی که مبل اندازه مناسب فضای خود را خریداری کنید. باید در نظر داشته باشید که آیا مبل زمانی که کاملاً باز است در فضای شما قرار می گیرد یا خیر و در صورت باز شدن کامل فضای کافی برای تردد پاها بدون ایجاد فشار در انگشتان پا دارد یا خیر.

فضای محدود: اگر فضای بسیار کوچکی دارید، یک مبل تختخواب شو دو نفره می تواند پاسخ مناسبی برای شما باشد، زیرا عرض آنها کمتر از 5 فوت است و برای خواب یک نفر عالی است. تشک برای یک مبل تخت خواب دو نفره می تواند تا 39 اینچ عرض داشته باشد.

در حالت باز، طول می تواند حدود 54 اینچ عرض و 85 اینچ طول داشته باشد. گاهی اوقات از این تختخواب ها به عنوان صندلی و نیم تخت یا تخت صندلی یاد می شود. به دلیل اندازه، انتظار نداشته باشید که آنها ارزان تر باشند. آنها را نباید به دلیل مقرون به صرفه بودن در نظر گرفت، بلکه به دلیل مناسب بودن آنها برای اتاق های کوچکتر.

فضای بزرگ: زمانی که فضا مشکلی ندارد، خوش شانس هستید زیرا مبل تخت خوابی با اندازه ملکه در دسترس ترین است. شما به راحتی می توانید تختخواب های سایز ملکه را در سبک ها و پارچه های مختلف و با نوع تشک دلخواه خود پیدا کنید. تنوع زیادی در این سایز وجود دارد.

یک مبل خواب کوئین به راحتی می تواند سه نفر را در خود جای خرید مبل تختخواب شو مدل شاین از تهران دهد و یک تخت راحت برای دو نفر فراهم کند. کل مبل، از بازو به بازو، به طور بالقوه می تواند تقریباً 84 اینچ عرض داشته باشد. هنگامی که تخت باز می شود، مبل، از پشت تا انتهای تشک، بسته به طرح قطعه، به طور بالقوه می تواند 90 اینچ طول داشته باشد.

اندازه تشک مبل تخت
مبل های تخت خواب شو در اندازه های مختلف در قالب های مختلفی وجود دارند، از روکش های عثمانی گرفته تا سکشنال. اگر قرار است هر شب از آن استفاده کنید، حتی اگر فضای کوچکی دارید، یک مبل تخت خواب با اندازه کامل چیزی است که به آن نیاز دارید. یک بزرگسال ممکن است یک تخت خواب دوقلو را خیلی کوچک و برای استفاده روزمره محدود کند، و در کمال اینکه یک تختخواب با سایز کامل می تواند حتی دو نفر بخوابد. اما مجدداً، اگر قرار باشد دو نفر به طور منظم از آن استفاده کنند، ممکن است تختخواب با اندازه کامل به اندازه کافی راحت یا جادار نباشد.

برای نشستن، اندازه یک تخت خواب بزرگ بین اندازه یک مبل و صندلی عشق است، بیشتر شبیه یک مبل آپارتمان است، بنابراین هنوز هم گزینه خوبی برای فضاها و آپارتمان های کوچکتر است.

میانگین اندازه گیری مبل خواب
نوع مبل اندازه (بازو به بازو) عرض تشک
عثمانی 44 تا 68 اینچ 30 تا 54 اینچ
صندلی / دوقلو / تخت 49 اینچ تا 65 اینچ 30 اینچ تا 39 اینچ
67 اینچ کامل تا 83 اینچ 52 تا 55 اینچ
ملکه ?? تا ?? اینچ ?? تا ?? اینچ
کینگ 84 تا 98 اینچ 74 تا 76 اینچ
بخش 113 اینچ در 87 اینچ تا 125 اینچ در 65 اینچ (می تواند متفاوت باشد) 52 اینچ تا 66 اینچ (می تواند متفاوت باشد)
سکشنال با شزل 99 اینچ در 59 اینچ تا 132 اینچ در 86 اینچ (می تواند متفاوت باشد) 52 اینچ تا 66 اینچ (می تواند متفاوت باشد)
توجه داشته باشید که بیشتر مبل های تخت خواب بسته به طراحی کوسن های پشتی، عمق آنها متفاوت است. همچنین توجه داشته باشید که طول تشک ها از سر تا پا 72 تا 80 اینچ است.
انواع تشک مبل خواب
در حالی که عملکرد آن مهم است، قبل از خرید مبل تخت خواب نیازهای خود را در نظر بگیرید. به دقت در نظر بگیرید که آیا در درجه اول به عنوان تخت یا برای نشستن استفاده می شود.

اگر قصد دارید از آن به عنوان سطح اولیه خواب استفاده کنید، به نوع تشک همراه آن توجه کنید. تختخواب‌ها نسبت به سال‌های پیش دارای انواع تشک‌های بیشتری هستند و این امر باعث می‌شود که شما راحت‌تر نوع تشک دلخواه خود را پیدا کنید. ارتفاع (یا ضخامت) استاندارد یک تشک مبل 4.5 اینچ است. در اینجا انواع تشک های مبل راحتی موجود است:

فوم مموری ژل: احساسی نرم اما سفت با خوابی خنک تر از مموری فوم سنتی که ممکن است برای هر شب کار کند.
فوم حافظه سنتی: ایده آل برای تسکین نقطه فشار اما گرمتر از ژل می خوابد
فوم پلی یورتان: تشک فوم مقرون به صرفه و با چگالی بالا ممکن است برای از بین بردن احساس مکانیسم بهترین باشد.
هوا روی کویل: که تشک بادی یا تشک هیبریدی نیز نامیده می شود، مثانه هوای بادی در بالای سیم پیچ ها ممکن است خواب راحت تر و سفارشی تری به شما بدهد، اما ممکن است نیاز به تعمیر و نگهداری اضافی داشته باشد (با استفاده از پمپ هوا).
باطن: سنت

خرید مبل چستر عصایی از تولیدی

۳ بازديد
هدف اصلی خرید مبل که راحتی است نباید فراموش خرید مبل چستر عصایی از تولیدی شوند به همین منظور باید به فیزیک و قد افراد توجه شود که اگر متناسب با فیزیک شان نباشد دچار مشکل شده و هدف اصلی به نتیجه نخواهد رسید.
نشیمنگاه ها دو نوع هستند جدا شونده و پیوسته که هنگام خرید مبل باید به آن توجه داشته باشید که اگر انتخاب شما خرید مبلی است که نشیمن پیوسته ای داشته باشد خیلی دیرتر از حالت اصلی شکل خود خارج می شود و دیرتر خراب می‌شود چرا که استحکام بیشتری در قسمت زیرین آن وجود دارد. اما اگر نشیمنگاه مبل از نوع جدا شونده باشد به راحتی قابل تعویض و شستشو است و از استحکام و مقاوت زیادی برخوردار نیست.


دسته بندی مبل ها
به طور کلی می توان گفت که مبل ها شامل دو دسته راحتی و کلاسیک هستند که هر کدام شاخه ها و زیر مجموعه های از انواع و مدل های گوناگون را دارند، اما در کل نشینمن هایی که در خانه وجود دارند خارج از این دو دسته نیستند. مبلمان ها به دلیل راحتی و حس خوبی که برای افراد ایجاد می کنند همیشه طرفداران خود را دارند. لازم به ذکر است که در دسته بندی اشاره شده در جهان به صورت کلی و جامع بوده و دسته بندی و انواع مبلمان در ایران اندکی متفاوت می باشد و معمولا به سه دسته راحتی، استیل و کلاسیک یا همان نیمه استیل تقسیم می‌شود. در صنعت تولیدات مبلمان نیز ،تولیدکنندگان به طور مداورم در حال ساخت به روز و متنوع در انواع و مدل های گوناگون هستند و در تلاش هستند تا بتوانند حس زندگی بهتر، و راحتی را به شما هدیه دهند. مبل راحتی را شما می‌توانید به آسانی خریداری کنید و با هر سلیقه و هر سبک دکوراسیونی که در منزل خود دارید آن را به زیبایی هر چه تمام تر در فضای پذیرایی خود جای دهید. محل قرار گیری مبل ها عموما در اتاق ناهارخوری، اتاق‌های نشیمن، اتاق مخصوص تلویزیون، و اتاق استراحت است. متریال فلز یا چوب عموما ساختار کلی مبل ها را تشکیل می دهد که در شرکت‌ها، هتل‌ها، اتاق‌های انتظار و گاهی مغازه‌ها از کاناپه استفاده می‌کنند، جنس روکش آن‌ها اصولا از پارچه، چرم یا ترکیب هر دوی آن‌ها است

از سال 1800 میلادی که خرید مبل چستر عصایی از تولیدی در ایالات متحده آمریکا که بیش از 200 سال قدمت دارند مبل های راحتی ساخته می‌شدند و در قالب های مختلف یک یا چند نفره تولید می شوند که به مرور زمان حالت مدرن تری را به خود گرفته است. با نگاه به آن ها متوجه این موضوع می شوید که پایه های کوتاهی دارند و در بدنه این نوع از مبل ها چوبی دیده نمی شود، در ابعاد کوچک تری ساخته میشوند و دسته های پهن، و قیمت مناسب تری را در مقایسه با مبل های استیل دارند. دوام و قیمت این مبل ها بستگی به متریال و همچنین جنس پارچه ای که به عنوان روکش ظاهر مبل را می پوشاند دارد که برای ساخت این نوع از مبل ها به کار می رود، به نوعی تعیین‌کننده هستند، چراکه بدنه اصلی مبل می تواند از چوب های مختلفی که هرکدام استحکام و ویژگی‌های خاص خودش را دارد ساخته شوند. تنوع در این مبل ها علاوه بر جنس پارچه رنگ، در ابعاد و سایر ویژگی های ظاهری همچنین متریال هم هست از آنجایی که سازنده ی این مبل ها نیز بسیار زیاد و متنوع هستند هر چه کیفیت کار بالاتر باشد هزینه ی بیشتری برای خرید باید پرداخته شود اما در عوض دوام و ماندگاری بیشتری هم خواهد داشت.

جهت دریافت مشاوره برای خرید مبل و کسب اطلاعات بیشتر با فروشندگان دکورچین در تماس باشید.

خرید میز جلو مبلی و عسلی آباده

۳ بازديد

خرید میز عسلی مدرن یا کلاسیک
یکی از مواردی که ممکن است شما را در خرید میز جلو مبلی و عسلی کمی ‌گیج کند انتخاب یک میز مناسب است. اگر قرار است از فروشگاه‌های فروش جلو مبلی یا میز عسلی خرید یا سفارش داشته باشید، باید دقت به عنوان میز پذیرایی استفاده کنید بهتر است از انواع مدرن و شیک آن استفاده کنید. اگر چه این انتخاب به سبک چیدمان منزل و صد البته مبلمان شما بستگی دارد. به طور مثال اگر قصد خرید مبل استیل دارید می‌توانید از عسلی‌های تمام چوبی و دارای منبت‌کاری استفاده کنید. این انتخاب باعث می‌شود سرویس مبلمان شما بسیار لاکچری و باشکوه دیده شود.

میزهای کلاسیک
میزهای کلاسیک که اصولا چوبی، مربعی یا مستطیل شکل هستند انتخاب اسپرتی محسوب می‌شوند و می‌توان آنها را با مبلمان ست کرد. بهتر است از رویه‌های شیشه‌ای برای میز عسلی استفاده کنید در این صورت اگر تصادفا خوراکی یا نوشیدنی روی میز بریزد مسلما پاک کردن آن بسیار ساده خواهد بود، از طرفی از خراشیده شدن و آسیب رسیدن به سطح میز نیز جلوگیری می‌شود.

میزهای فلزی یا ترکیب فلز و چوب هم به عنوان میز عسلی قابل استفاده هستند اما باید در نظر داشت که این مدل میزها باید حتما با دیگر اجزای دکوراسیون منزل ست شوند.

خرید میز عسلی از فروشگاه های اینترنتی
شاید با خواندن مطالب بالا این سوال برای شما پیش بیاید که آیا می‌توان به جز خرید مبل آنلاین به صورت آنلاین میز جلو مبلی یا عسلی سفارش داد. با توجه به تنوع طرح و مدل میز عسلی در بازار انتخاب و سفارش آنلاین میز عسلی می‌تواند گزینه مناسبی برای افرادی که مشغله کاری زیادی دارند یا به دنبال بررسی انواع طرح، مدل و سپس انتخاب هستند باشد.

شما می‌توانید برای بررسی مدل‌ها و قیمت‌ها به سایت های معتبر و برندهای مشهوری که در اینترنت دارای وب سایت هستند مراجعه کنید. ضمن بررسی مدل‌ها می‌توانید از ژورنال‌های مربوط به دکوراسیون نیز برای انتخاب کمک بگیرید. مطمئنا فکر اینکه خرید جلو مبلی گرد یا مستطیل یا بیضی کدام برای مبلمان شما مناسب است بسیار سردرگم کننده به نظر می‌رسد. پس بهتر است قبل از انتخاب نهایی تمام طرح‌های ممکن را از نظر بگذرانید و سپس تصمیم گیری کنید.

ضمانت کالا را رعایت کنید
فقط به یاد داشته باشید که در سفارش و خرید‌های آنلاین نکات ایمنی و تصمیمات لازم در خصوص کیفیت و ضمانت کالا را رعایت کنید زیرا ممکن است مدل مورد نظر که برای شما ارسال می‌شود برای شما مقبول نباشد و نیاز به مرجوع کردن کالا داشته باشید، در این شرایط باید از یک فروشگاه معتبر خرید کرده باشید که این امکان برای شما فراهم باشد.

تنوع در خرید میز عسلی
همانطور که در بالا هم اشاره کردیم هنگام خرید میز عسلی طرح و مدل‌های مختلفی از میزهای عسلی موجود است، این شما هستید که انتخاب می‌کنید از چه مدلی باید استفاده کنید. در حال حاضر میزعسلی های تاشو و یا میزهای فانتزی چند ضلعی از جمله محبوب‌ترین مدل‌ها در این زمینه هستند که انتخاب آنها می‌تواند به داشتن یک دکوراسیون کاملا مدرن در منزل شما کمک کند. استفاده از میز عسلی‌های طبقاتی هم برای خانه‌های آپارتمانی امروزی انتخاب مناسبی محسوب می‌شوند.

فقط کافی است قبل از اقدام به خرید جلومبلی به نکاتی که اشاره کردیم توجه کنید، مطمئنا انتخاب مناسب و دلچسبی خواهید داشت و یک تجربه دلپذیر در این زمینه در انتظارتان خواهد

خرید میز تلویزیون از چهاردانگه

۱ بازديد

خرید جدیدترین مدل های میز تلویزیون

میز تلویزیون یکی از مهم ترین وسایلی است که خرید میز تلویزیون از چهاردانگه خارج از بحث دکوراتیو به منظور سر و سامان دادن به تلویزیون ضروری محسوب می شود. از همین رو باید متناسب با اندازه تلویزیون در قدم اول برای خرید میز تلویزیون اقدام کرد و سپس بر اساس سبک طراحی که در منزل از آن پیروی می کنید و تم رنگی که باب میلتان است دست به انتخاب بزنید. خرید میز تلویزیون با سبک و سیاق های بسیار متفاوتی در پیش روی شما قرار دارد. شما می توانید میز تلویزیون کشو دار، کمد دار، ساده، شلف دار و یا هر سبک جدید دیگری که به آن علاقه مند هستید را برای اتاق نشیمن خود خریداری کنید.



انواع میز تلویزیون جدید ام دی اف
- میز تلویزیون ام دی افی کشو دار
اگر می خواهید وسایلی که در قسمت میزتلویزیون قرار می دهید نشان داده نشود و جلوه بصری میز شما را بد جلوه ندهد می توانید میز خود را به صورت کشو دار خریداری کنید. سه کشو، دو کشو و یا حتی دو کمد انتخاب های است که در پیش روی شما برای خرید میز تلویزیون ام دی اف قرار دارد. شما می توانید درب های کمد و کشویی که روی میز شما تعبیه می شود را به صورت فشاری انتخاب کنید یا از متخصصین بخش تولید بخواهید جای دستگیره درب کشو را به صورت cnc شده برای شما مد نظر قرار دهد. این کار شما را از دسته و دستگیره بر روی میزتلویزیون بی نیاز می کند و یک کار مدرن و شیک را برای شما به تصویر می کشد.

- میز تلویزیون ام دی اف ساده
اگر می خواهید میز تلویزیون ام دی افی شما خیلی ساده باشد می توانید در راستای این مهم از تم های رنگی متمایز برای جلوه دادن بیشتر به کار بهره بگیرید. این امر برای شما فراهم است که میزتلویزیون خود را با کشو های رنگا رنگ سفارشی سازی کنید. یا اینکه از دو تم رنگی سفید و قهوه ای برای دکوراسیون های کلاسیک خود ایده بگیرید. میز تلویزیون های ساده برای کسانی که به دکوراسیون های خطی علاقه مند هستند مد نظر قرار گرفته شده است؛ زیرا از هیچ پیچ و منحنی در گوشه و کنار کار استفاده نشده است و کار بسیار ساده و شیک به تصور کشیده می شود.

- میز تلویزیون ام دی اف
از آنجایی که برای سفارشی سازی کردن میزتلویزیون انتخاب های بی شماری در پیش روی شما قرار دارد شما می توانید با ایده پردازی باکس های رو باز و در بسته طراحی میز خود را دنبال کنید. برای این منظور می توانید دو کشو به صورت قرینه با درب بسته سفارش دهید و یک فضا را برای جایگذاری کنسول بازی یا لوازم صوتی الکتریکی به صورت در باز مد نظر قرار دهید. از سوی دیگر شما می توانید این مهم را به صورت کمدی نیز مد نظر قرار دهید که قدری ارتفاع میز تلویزیون شما را بلند تر می کند؛ یعنی دو کمد به صورت قرینه در دو سوی میز تلویزیون شبیه ستون تعبیه شود و با کس میانی به دو طبقه تقسیم شود.

- میز تلویزیون دیواری
با توجه به فضای محدود بعضی از آپارتمانها یکی از بهترین انتخاب ها میزهای دیواری است. این میزهای بایستی نسبت به مدلهای دیگر سبک تر باشند. به دلیل این که نصب میز تلویزیون دیواری آسان تر باشد و دوام بیشتری داشته باشد. البته اگر اهل تغییر دکوراسیون منزل خود در کوتاه مدت هستید ممکن است این نوع محصول مناسب شما نباشد.

- میز تلویزیون هایگلاس (highgloss)
میزهای تلویزیون های گلاس سطحی صاف و براق دارند اما مدل های مات آن قابلیت بازتاب نور را ندارند. اگر می خواهید میز تلویزیون شما نمایی زیبا و خاصی را در گوشه ای پذیرایی به وجود آورده توصیه می کنیم جنس هایگلاس آن را انتخاب کنید. برای جذابیت بیشتر می توانید از دو رنگ تیره و روشن در کنار هم استفاده کنید.میز تلویزیون های ارائه شده توسط بی پرت هوم در دو جنس ام دی اف و هایگلاس ساخته می شوند. ام دی اف های گلاس از جدیدترین جنس ها می باشد که در رنگ های تیره و روشن موجود می باشد و شما می توانید در بین طرح ها و رنگ های مختلف میزی شیک و مدرن را که با تم اتاق پذیرایی هم خوانی دارد انتخاب کنید. استفاده از روکش هایگلاس برای محصولات ممکن است قیمت میز تلویزیون را افزایش دهند. اما زیبایی این روکش بی حد و اندازه است و جلوه زیبایی به منزل شما می بخشد. این افزایش قیمت به نوع کشوها و تعداد درب های میزتلویزیون هم بستگی دارد. از شما دعوت می کنیم حتما محصولات بی پرت رو مشاهده کنید.


ویژگی های میز تلویزیون های ام دی اف بی پرت هوم

برای ساخت میز تلویزیون ها در بی پرت هوم از ام دی اف های مرغوب خارجی استفاده می شود. محصولاتی که در نوع خود در بازار بی نظیر هستند و رقبا به ندرت از ام دی اف های خارجی در راستای ساخت میز تلویزیون استفاده می کنند. از همین رو برای روکش کردن ام دی اف از متریال مرغوب تری مثل روکش ملامینه و هایگلاس بسته به نیاز مشتری استفاده می شود. قیمت تمام شده این روکش ها نیز بسته به نیاز مشتری تفاوت پیدا می کند که بر حسب مرغوبیت رنج قیمتی متفاوت است.

برای انتخاب تم رنگی نیز یک کاتالوگ با تم های رنگی بسیار متفاوت در پیش روی شما قرار دارد که قدرت انتخاب را برای شما بیشتر می کند. در نهایت نیز می توانیم به متریالی که در پروسه مونتاژ کار استفاده می شود اشاره ای داشته باشیم. به کار گیری نوارهای پی وی سی که مانع از به نمایش گذاشتن مغزی چوب ام دی اف می شود از یک سو و مقاومت بیشتر کار از سوی دیگر از مهم ترین پارامترهای متریال های مونتاژ کار به شمار می آید. از سوی دیگر ایمنی تلویزیون شما به دلیل اتصالات الیت برای شما فراهم می شود که خود این روند ساخت مانع از شکستگی ام دی اف در طی گذر زمان می شود.

خرید آنلاین و سفارشی سازی کردن میز تلویزیون

خرید میز تلویزیون از آنجایی که یک پارامتر مهم و کلیدی به منظور دیزاین کردن اتاق نشیمن به شمار می آید نیاز به توجه بیشتری دارد. همه شما به خوبی می دانید که میزتلویزیون باید با مبلمان اتاق نشیمن در قدم اول ست باشد زیرا این محصول به عنوان کانون مرکزی در اتاق نشیمن مورد استفاده قرار می گیرد. از همین رو نیاز است تم رنگی، سبک طراحی و نوع ایده پردازی که برای میز تلویزیون ام دی اف در نظر گرفته می شود با محیط سازگار باشد.

برای این منظور شما در قدم اول می توانید از بین محصولاتی که برای شما عرضه شده است میز تلویزیون دلخواه خود را به ثبت برسانید و آن را درب منزل بعد از اتمام پرسه ساخت تحویل بگیرید. راه کار دومی که در پیش روی شما قرار دارد سفارشی سازی کردن محصول متناسب با سایز و اندازه استانداردی است که شما در اتاق نشیمن خود به آن نیاز دارید.

راه سومی که برای شما در نظر گرفته شده است کافی است عکس طرح دلخواه خود را از طریق نرم افزار واتساپ یا اینستاگرام ارسال کنید و میزتلویزیون دلخواه خود را مطابق همان تصویر در اختیار بگیرید. متخصصین بی پرت هوم صفر تا صد نیازهای شما را پاسخ گو هستند کافی است با آن ها در راستای خرید مصنوعات چوبی دلخواه خود در ارتباط باشید.

خرید میز غذاخوری از تولیدی

۳ بازديد
میز ناهر خوریهای استیل غالبا سبکهای کلاسیک و بدون منبت کاری دارند و در زمره ناهارخوریهای کلاسیک قرار میگیرند و مناسب خانه هایی با سبک دکوراسیون کلاسیک میباشند .

میز غذاخوری شیک
معمولا برای مدلهایی که از خرید میز غذاخوری از تولیدی نفره به بالا هستند بجای ناهار خوری از واژه میز غذاخوری استفاده می شود . با خرید یک میز ناهار خوری شیک می توانید یک دکوراسیون زیبا و چشمگیر خلق کنید . مدل های زیادی میز غذا خوری وجود دارد که هر کدامشان زیبایی خاص خود را دارند و برای نوع خاصی از دکوراسیون مناسبند . اگر مدل میز ناهار خوری را متناسب با نوع دکوراسیون داخلی منزل انتخاب کنید و رنگ آن نیز ست و هماهنگ با وسایل دیگر منزل باشد دکوراسیون منزل بی نقص و زیبا خواهد شد . اگر فضای منزلتان کوچک است می توانید با خرید یک میز ناهار خوری شیک دو نفره فضای مناسب و دلپذیری برای ناهار خوریتان ایجاد کنید و از آن لذت ببرید .

میز ناهار خوری ارزان
میز ناهار خوری از مواد اولیه مختلفی تولید می شود که با توجه به کیفیت مواد به کار رفته ، قیمت میز ناهار خوری متفاوت می باشد . میز های تولید شده از چوب گرانتر هستند و مدل های تولید شده از ام دی اف ارزانتر از مدل های چوبی هستند . میز های فلزی نیز جز دسته میز های ارزان قیمت هستند ولی بیشتر برای رستوران ها استفاده می شوند چون تنوع مدل آنها پایین است و در مدل های ساده تولید می شوند . برای خرید میز ناهار خوری ارزان با کیفیت مناسب باید خرید خود را به صورت مستقیم از تولیدی ها انجام دهید . سایت دی ایران میز ناهار خوری را با کیفیت مناسب و قیمت ارزان به صورت مستقیم از تولیدی ها برای مشتریان به سراسر کشور ارسال می کند .

میز ناهار خوری چستر
میز ناهار خوری چستر دارای سبک کلاسیک می باشد ولی به راحتی می توانید آن را با دکوراسیون های جدید نیز ست کنید . مبل و میز ناهار خوری چستر از جمله پرطرفدارترین و معروف ترین مدل ها می باشند . در میز ناهار خوری چستر ، صندلی ها دارای لمسه دوزی زیبایی می باشند و معمولا با مبلمان ست می باشند . مدل چستر در طرح های مختلفی تولید می شود که مشتریان می توانند با توجه به نوع دکوراسیون داخلی منزلشان مدل مناسب را انتخاب و خریداری کنند . در دی ایران می توانید میز ناهار خوری مدل چستر را با رنگ چوب و پارچه دلخواه سفارش دهید تا در کوتاهترین زمان ممکن برایتان تولید گردد .
میز ناهار خوری چستر

میز ناهارخوری سلطنتی
میز ناهارخوری سلطنتی یکی از مدل های زیبا و پرطرفدار است که معمولا در تولید آن از چوب استفاده می کنند . این مدل میز ناهار خوری دارای منبت کاری و تزیینات می باشد و برای انواع دکوراسیون های سلطنتی و تجملاتی مناسب است . میز های سلطنتی در تعداد نشیمن 4 نفره ، 6 نفره ، 8 نفره تولید می شوند ، اگر فضای کافی داشته باشید می توانید آن را در تعداد نفرات بیشتر نیز خریداری کنید .

برای خانه های بزرگ معمولا یک دست میز ناهار خوری با نشیمن کمتر و یک دست ناهار خوری سلطنتی زیبا با تعداد نشیمن بالاتر خریداری می کنند که برای پذیرایی از مهمانان از آن استفاده می شود . اگر دکوراسیون منزلتان دارای سبک جدید باشد نباید این مدل میز را بخرید و بهتر است بیشتر به سمت میز ناهار خوری های اسپرت بروید زیرا مدلهای اسپرت جمع و جورتر بوده و برای آپارتمانهای کوچک امروزی مناسب ترند .

میز ناهار خوری تاشو
برای فضاهای کوچک نمی توانید از یک میز ناهار خوری با اندازه معمولی استفاده کنید . میز ناهار خوری تاشو یکی از مدل های محبوب برای خانه های کوچک است ، علت این محبوبیت این است که این میز ها دارای قابلیت انعطاف پذیری بالایی هستند و به راحتی می توانید آنها را در دکوراسیون های مختلف جای دهید .
میز ناهار خوری تاشو
میزهای ناهار خوری تاشو قابلیت جمع شدن دارند و میتوانند در کنار کابینت یا کنار دیوار قرار بگیرند تا کاربری فضا تغییر کند .

میز ناهار خوری کلاسیک
میز ناهار خوری کلاسیک یکی از مدل های زیبا و بی نظیر است که در ساخت آن از چوب تراشیده شده استفاده می شود و بر روی آن منبت کاری و تزیینات انجام می شود . یکی از ویژگی های سبک کلاسیک براق بودن وسایل آن از جمله میز ناهار خوری است که باعث می شود فضای چشمگیر و زیبایی ایجاد شود . تزیینات طرح های کلاسیک کمتر از مدل های سلطنتی است .
میز ناهار خوری کلاسیک

میز ناهار خوری کوچک
با توجه به آپارتمانهای کوچک امروزی انتخاب یک میز ناهار خوری نقلی و کوچک بسیار هوشمندانه به نظر میرسد. با انتخاب یک میز ناهار خوری کوچک یک فضای دنج و لذت بخش برای غذاخورن ایجاد کنید و از آن لدت ببرید .

اندازه ابعاد میز های ناهار خوری کمجا معمولا کمتر از مدل های معمول است و صندلی های آن به شکل نیمکت و یا با پشتی کوتاه طراحی می شود به طوری که هنگامی که از آنها استفاده نمی کنید صندلی ها کامل زیر میز قرار می گیرند و فضای کمتری اشغال می شود . معمولا نشیمن این میز ها دو نفره و چهار نفره می باشد .

میز های کوچک در طرح های متنوع تولید می شوند و می توانید آنها را در رنگ های مختلف و متناسب با رنگ دیگر اجزای دکوراسیون منزل خریداری کنید . سعی کنید رنگ های روشن انتخاب کنید تا فضا دلباز تر و بزرگتر به چشم بیاید .

میز ناهار خوری مدرن
میز ناهار خوری مدرن یکی از مدل های پر فروش است که برای دکوراسیون های مدرن و شیک امروزی مناسب است . در طراحی میز ناهار خوری چوبی مدرن از تزیینات و تجملات زیاد خبری نیست و از طرح های ساده و شیک استفاده می کنند. در مدلهای مدرن رنگ سفید بسیار مورد توجه است و به راحتی نشیمن صندلی ها توجه بیشتری می شود . میز های مدرن از جنس چوب های با کیفیتی مثل راش ، گردو و افرا ساخته می شوند. در این سبک پایه های میز بسیار مورد توجه است که گاها بصورت فلزی و استیل خواهند بود . همچنین در بسیاری از موارد سطح میز شیشه ای میباشد . با توجه به نوع دکوراسیون داخلی منزل می توانید مدل مناسب آن را انتخاب کنید و در رنگ دلخواه خریداری کنید . استفاده از رنگ های سیاه و سفید برای میز ناهار خوری می تواند جلوه شیک و زیبایی ایجاد کند . برای زیبایی بیشتر فضای غذا خوری یک لوستر مدرن بالای میز نصب کنید .



میز ناهار خوری
قدیم تر ها می‌شنیدیم که بزرگترها می گویند: میز ناهارخوری یک وسیله غیر ضروری است. به عبارت دیگر بزرگترها، کنار سفره نشستن را به دور میز نشستن، ترجیح میدهند. اما اکنون شرایط به گونه ای رقم خورده که دیگر نمی‌توان از خانه‌های امروزی، میز ناهار خوری را حذف کرد. از دلایلی که امروزه بسیاری از خانواده‌ها به فکر خرید میز غذاخوری افتاده‌اند؛ دردهای جسمانی شان می‌باشد. همان پدر بزرگ و مادر بزرگ هایی که مخالف میزناهارخوری بودند؛ امروزه به دلیل کمردرد، زانو درد یا پا درد مجبور هستند برای صرف غذا از میز ناهارخوری استفاده کنند. علاوه بر این، بسیاری از ما جوانان نیز برای پیشگیری از ابتلا به دردهای جسمانی در آینده، ترجیح می دهیم از میز غذاخوری استفاده کنیم.

وجود میز ناهار خوری در منازل می تواند ظاهری زیبا به منزل شما ببخشد. وجود میز ناهار خوری چوبی بسته به سبک طراحی و ساخت محصولات می تواند هارمونی منزل شما را متحول نماید. فروشگاه اینترنتی دیجی چوب برای انتخاب میز ناهار خوری ارزان قیمت خوب تمام تلاش خود را بکار گرفته است تا محصولات زیبا، با کیفیت و با قیمت تمام شده مناسب در اختیار شما بگذارد.

انواع میز ناهار خوری:
مدل میز ناهار خوری چوبی در سال های اخیر بسیار زیاد و متنوع شده که با هر سلیقه ای یک میز و صندلی ناهار خوری ساخته شده است. بیشترین نوع ساخته شده از میز غذا خوری مدل میز ناهار خوری مربع، میز ناهار خوری مستطیل و میز ناهار خوری گرد هست. و سبک قیمت گذاری آنها از قیمت میز ناهار خوری چهار نفره شروع شده و تا میز ناهار خوری 10 نفره ادامه خواهد داشت.

میز ناهار خوری کم جا:
از جمله میز غذا خوری هایی که با توجه به کم شدن فضا برای منازل استفاده بهینه از فضا امری لازم شده و خرید میز ناهار خوری کم جا می تواند این کمبود فضا را رفع نماید. انواع میز ناهار خوری کمجا گرد و مربع در سایت موجود هست. این میز ناهار خوری نقلی به حالت بسته کمتر از 1 متر فضا نیاز دارد.

فیلم مقایسه دو میز ناهار خوری کم جا گرد و میز ناهار خوری مربع




میز ناهار خوری کم جا گرد با قیمت عالی در یافت آباد

قیمت میز ناهار خوری:
قیمت تمام میز ناهار خوری های سایت برای تعداد میز ناهار خوری 2 نفره و میز ناهار خوری 4 نفره درج شده است و می توانید با انتخاب آپشن کناری میز اگر داشته باشید تعداد نفرات آن را تغییر دهید.

فاکتوری که بر قیمت میز غذاخوری تاثیر دارد؛ نوع ساخت میز غذا خوری است. اینکه با چه میزان کیفیتی میز ناهارخوری طراحی و ساخته شود بر قیمت نهایی تاثیر می‌گذارد. طراحی میزناهارخوری نیز در تعیین قیمت آن نقش دارد. برخی از مشتریان به دنبال میز غذا خوری ساده اما با کیفیت هستند. اما برخی دیگر میز غذاخوری مجلل و با کیفیت متوسط را نیاز دارند. تمامی این موارد قیمت‌های متنوعی داشته و تصمیم گیرنده نهایی مشتری میباشد.


عامل بعدی، برند سازنده میز غذاخوری است. معمولاً برندهایی که معتبر، با‌تجربه و مورد اطمینان هستند؛ با طراحی‌های نوین، اقدام به ساخت میز ناهار خوری می‌کنند. در این صورت می توان انتظار داشت که قیمت بالاتری نسبت به سایر شرکت‌ها برای میز غذاخوری در نظر بگیرند.
قیمت میز ناهار خوری چستر در وب سایت خرید آنلاین میز ناهار خوری دیجی چوب

میز ناهار خوری کوچک و شیک:
وب سایت دیجی چوب این امکان را فراهم نموده است که هر میز را که انتخاب نمایید به دست شما در سراسر ایران برساند. فرقی ندارد که کجای ایران زندگی می کنید ارسال هم برای هر محصول طبق تعرفه باربری محاسبه و با هماهنگی با شما ارسال خواهد شد.

میز ناهار خوری پایه فلزی

۴ بازديد
مبل راحتی یا کاناپه محصولی پرکاربرد برای نشیمن و اتاق خواب است که این روزها بیشتر از مبل‌های کلاسیک و استیل طرفدار دارد. همانطور که اسم این مبل مشخص است، محصولی راحت برای نشستن در خانه است. زانو درد یکی از مشکلات رایج ایرانی‌هاست که از میانسالی شروع می‌شود. خرید مبل راحتی برای خانه می‌تواند این مشکل را به حداقل برساند.

اما کاناپه چند نوع داریم و قیمت آن چقدر است؟ در اینجا قصد داریم به همین موضوع بپردازیم.

مبل راحتی جدید
طراحی و تولید محصول جدید از مبلمان با عکاسی از مبل راحتی جدید که تولید آن انجام شده و مراحل تایید کیفیت را کسب نماید به سایت افزوده می شود و امکان خرید مبل راحتی جدید برای شما فراهم خواهد شد. کاناپه جدید نه تنها برای نشیمن، بلکه حتی برای سالن پذیرایی و مهمان‌ها نیز مناسب است.

قیمت مبل راحتی
برای تولید مبل راحتی ابتدا مستلزم داشتن یک نما از مبلمان و طراحی از نمای مختلف آن می باشد. بدست آوردن مختصات اسکلت بندی میز و تولید کلاف آن مرحله دوم برای ساخت و تولید مبل راحتی جدید می باشد. مرحله بعدی بعد از تولید اسکلت بندی مبل و زیر کار سازی آن نیاز به خیاطی و دوخت پارچه آن می باشد که خیلی باید دقیق و حرفه ای انجام شود. و در آخر کلاف کاری و سرهم کردن تمام قطعات مبل راحتی می باشد و آماده سازی آن برای خرید اینترنتی مبل راحتی در وب سایت دیجی چوب.

خرید مبل

 

مبل راحتی

 

مبل چستر

 

میز تلوزیون

 

میز ناهار خوری



خرید مبل راحتی
وجود تنوع در مبل راحتی و وجود کیفیت های مختلف باعث می شود تا در انتخاب مبل راحتی احتیاج به صرف وقت بیشتری به این موضوع باشد. در انتخاب مبلمان خانگی و مخصوصا مبل راحتی، زمانی کار برای شما آسوده خواهد بود که با اطلاعات کامل نسبت به انتخاب و گزینش مبل خود اقدام نمایید.

در فروشگاه اینترنتی دیجی چوب واقع در یافت آباد تلاش بسیار شده است تا زمانی که برای خرید مبل راحتی مراجعه می نمایید در رابطه با خرید آنلاین مبلمان راحتی از تمامی زوایا آگاه و بعد نسبت به خرید مبل و انتخاب آن اقدام نمایید. مبل راحتی همانند مبل استیل دارای طرح و مدل های مختلف همچنین می تواند از متن همان مبل نسبت به انتخاب کاناپه مبل راحتی نیز اقدام کنید.



در این فیلم می توانید مراحل ساخت یک مبل راحتی را در کمتر از دو دقیقه ببینید و لذت ببرید. در ساخت و تولید مبل راحتی مهارت و تجربه حرف اول را می زند که در این فیلم بخشی از مهارت های ساخت مبل راحتی را مشاهده خواهید نمود.




انواع مدل مبل راحتی
تنوع زیاد و انواع مبل راحتی می توان به مبلمان تخت خواب شو، مبل راحتی ال، مبل راحتی کلاسیک و مبل چستر اشاره کرد. ویژگی و مشخصات هر یک از این محصولات عبارت است از:

مبل راحتی ال
یکی از بهترین انواع مبل‌های راحتی برای خانه و حتی محیط‌های اداری، مبل L است. در واقع از جمله مبلمانی که به فضای خاص ال مانند مناسب می باشد مبل راحتی ال می باشد که خرید مبل راحتی ال در وب سایت دیجی چوب به راحتی برای شما فراهم شده است و از میان مبلمان راحتی می توانید مدل مد نظرتان را انتخاب نمایید.

این مبل برای فضاهای کوچک و نقلی مناسب است. زیرا فضای زیادی را اشغال نمی‌کند و در عین حال تعداد افراد به اندازه مشخص شده، می‌توانند روی آن بنشینند. این نوع مبل راحتی برای پذیرایی از مهمان نیز مناسب است.

مبل‌های راحتی می‌توانند به چند شکل تولید شوند:

مبل ال راحتی
مبل ال تختخواب شو
مبل راحتی کلاسیک
قیمت مبل ال چقدر است؟

قیمت مبل راحتی ال برحسب متریالی که برای تولید آن استفاده می‌شود، متفاوت است. فوم سرد، پارچه، چوب و پروفیل مبلی از جمله مواد اولیه برای تولید یک مبل راحتی است. حالا این مواد می‌توانند از نظر کیفیت در رده‌های مختلفی باشند که قاعدتا بر روی قیمت نهایی محصول تاثیر می‌گذارد.



یکی از محبوب ترین مبلمان راحتی، خرید مبل راحتی تخت خوابشو هست که دارای انواع مختلف هستند. هنگام خرید مبل تخت خواب شو مد نظر داشته باشید که مکانیزم تخت خواب شو در مبل می تواند در کف مبل، پشتی مبل یا دسته های مبل کار گذاشته شده باشد و این نیاز شما هست که مشخص می کند کدام یک برای شما مناسب تر هست.


اصطلاح چستر مفهوم لمسه دوزی های لوزی شکل را در مبل راحتی چستر تداعی می کند اما این نام در واقع نام ابداع کننده این مدل بوده و مبل چستر طوسی در واقع از نام این تولید کننده بر گرفته شده است. خرید مبل راحتی چستر بصورت آنلاین فراهم می باشد که می توان از سایت این کار را به راحتی انجام داد.

مبل چستر محصول جدیدی است که تمام نقاط مبل پوشیده از پارچه است و در آن خبری از دسته های چوبی و پایه های بلند نیست.
 

انواع لیبل و کاربرد آن در صنعت چاپ ایرتان

۳ بازديد



مقرون به صرفه ترین ماشین حساب مهندسی: Texas Instruments TI-30XS
8 ماشین حساب برتر سال 2019

این ماشین حساب مهندسی چهار خطی، ابزاری بسیار مناسب برای دوره های پیشرفته ریاضی و علوم است. با وجود قیمت پایین، TI-30XS به شما این امکان را می دهد برای مقایسه جواب حاصل از مسائل متعدد در یک صفحه، بیش از یک محاسبه را وارد کنید. کلید جابجایی به شما اجازه می دهد تا بین حالت های نمایش کسری یا نمایش اعشاری جابجا شوید. شما حتی می توانید این ماشین حساب مهندسی چند منظوره را خریداری کنید تا از آن به عنوان گزینه زاپاس برای یک ماشین حساب گران تر استفاده کنید.

بهترین ماشین حساب دارای پرینتر: Casio HR-100TM
8 ماشین حساب برتر سال 2019

این ماشین حساب مجهز به چاپگر جمع و جور دستی از شرکت Casio، یک انتخاب عالی برای صاحبان کسب و کار های کوچک، کارگران رستوران، حسابداران یا هر کس دیگری است که باید چندین محاسبه کوچک را نگهداری و حفظ کند. برای محاسبات سریع و آسان، به همراه داشتن یکی از این محصولات در غرفه های فروش، نمایشگاه های هنری، نمایشگاه های صنایع یا سایر رویدادها ایده خوبی است. پرینتر بسیار سریع و دو رنگ می تواند با سرعت دو خط در ثانیه چاپ کند و صفحه ال‌سی‌دی 12 رقمی این دستگاه تنها با یک نگاه قابل خواندن است. طراحی دکمه های بزرگ برای صفحه کلید کمک می کند تا از خطاهای تایپ آزار دهنده جلوگیری شود و ماشین حساب شامل عملگر های تغییر علامت، جمع آیتم ها و همچنین توابع محاسبه کلی برای کمک به شما در انجام سریع تر محاسبات می باشد.

راحت ترین در استفاده: Canon Office Products LS-555H Business Calculator
8 ماشین حساب برتر سال 2019

اگر به دنبال یک ماشین حساب آسان برای انجام کارها، بدون هیچ گونه زنگ یا سوت گیج کننده هستید، ماشین حساب دستی شخصی و فوق العاده ساده Canon LS-555H یک انتخاب عالی است. طراحی تاشو و گالینگور محکم، نه تنها آن را در برابر نفوذ قطره ها و ضربات محافظت می کند، بلکه صفحه کلید آنرا نیز تمیز نگه می دارد. کلیدهای پلاستیکی نرم فوق العاده بزرگ و صفحه نمایش ال سی دی هشت رقمی بزرگ، این ماشین حساب را حتی برای افراد سالخورده یا افرادی که ممکن است محدودیت های جسمی داشته باشند، مناسب می کند؛ همچنین صفحه نمایش با زاویه قابل تنظیم از بازتاب نور می کاهد. LS-555H برای استفاده در منزل، محل کار یا مدرسه بسیار مناسب است، در صورت نیاز از هر یک از منابع انرژی خورشیدی یا باتری استفاده می کند و کلیه عملگرهای پایه ای ریاضی را شامل می شود.

راحت ترین در جابجایی و حمل: Sharp Electronics EL243SB 8-Digit Twin Powered Calculator
8 ماشین حساب برتر سال 2019

شما می توانید این ماشین حساب ساده مقرون به صرفه محصول شرکت شارپ الکترونیک را در جیب یا کیف پولتان قرار دهید و از آن برای همه محاسبات ساده روزمره استفاده کنید. گالینگور متصل به ماشین حساب، مانند یک کیف پول این دستگاه را می پوشاند و از ماشین حساب در برابر هرگونه ضربه یا خراش در برابر دیگر اجسام محافظت می کند. این ماشین حساب اگرچه ابعاد کوچکی دارد، اما دارای صفحه نمایش ال سی دی بزرگ هشت رقمی و همچنین کلیدهای درصد، ریشه گیری از یک عدد و تغییر علامت است. در صورت عدم استفاده، ماشین حساب به طور خودکار خاموش می شود. سیستم شارژ و انرژی دوگانه نیز با تغییر روشنایی به طور خودکار از انرژی خورشیدی به باتری سوئیچ می شود.




لیبل حرارتی

 

لیبل صدفی

 

لیبل خام

 

لیبل چاپی

 

چاپ فلکسو

 

لیبل پشت چسبدار

 

لیبل گلاسه













برای معدوم کردن کاغذهایتان به چه سطحی از امنیت نیاز دارید؟
وقتی به دنبال یک کاغذ خردکن جدید هستید، اغلب سطح امنیتی یک دستگاه خرد کننده کاغذ از جمله مشخصاتی است که به آن توجه می‌ کنید. به عنوان مثال P2 ، P3 یا P4. اما سطح امنیتی به چه معناست و چرا هنگام خرید یک کاغذ خردکن جدید، باید به آن توجه کرد؟ در این مقاله به بحث سطوح مختلف امنیتی در انواع کاغذ خردکن می پردازیم.

معنی سطوح امنیتی کاغذ خردکن ها

اندازه تکه‌ ها
سطح امنیتی برای خرد کننده های کاغذ بخشی از استاندارد رسمی DIN 66399 برای معدوم کردن کاغذ است. این استاندارد شامل هفت سطح امنیتی است که نشان دهنده حداقل شرایط لازم برای اندازه ذرات کاغذ پس از خرد کردن یک سند است. این هفت سطح در استاندارد DIN به ترتیب عبارت اند از P-1 ، P-2 ، P-3 ، P-4 ، P-5 ، P-6 و P-7 است. هر چه عدد بزرگتر باشد، ذرات خروجی آن کوچکتر می شود..

هر چه عدد بزرگتر باشد، ذرات خروجی آن کوچکتر می شود.

معنی سطوح امنیتی کاغذ خردکن ها

برای مثال وقتی به دنبال امنیت بالا هستید و می خواهید اسنادتان به ذرات بسیار ریز تبدیل شود، استفاده از یک کاغذ خرد کن P-5 منطقی تر از استفاده از یک کاغذ خردکن P-2 می باشد. دلیل این امر نیز این است که ذرات کاغذ خرد شده توسط کاغذ خرد کن میکروکات P-5 در مقایسه با نوارهای خروجی از یک خردکن نواری P-2 بسیار کوچکتر هستند.

معنی سطوح امنیتی کاغذ خردکن ها

علاوه بر سطح امنیتی، می توانید نوع برشی که کاغذ خرد کن ها ایجاد می کنند را نیز تعیین کنید. انواع خردکن های کاغذ را می توان بر حسب نوع برش به سه دسته تقسیم کرد. این سه دسته عبارت از برش رشته ای ، برش متقاطع و میکرو کات (پودری) هستند. در زیر می توانید تمام سطوح امنیتی طبق استاندارد آلمانی DIN 66399 برای معدوم سازی کاغذ ها را مشاهده کنید:

1. برش نواری: سطح پایین امنیت

2. برش متقاطع: سطح متوسط امنیت

3. میکرو کات: سطح بالای امنیت

بررسی سطوح امنیتی کاغذ خردکن ها :

سطح امنیت: DIN P-1

کاغذ خرد کن با برش نواری

معنی سطوح امنیتی کاغذ خردکن ها

درجه امنیت در استاندارد DIN : 1
سطح ایمنی: بسیار پایین
اندازه نوار: کوچکتر از 2000 میلی متر مربع
عرض نوار: کوچکتر از 12 میلی متر
طول نوار: نامحدود
پس از خرد کردن یک سند با ابعاد A4: 17.5 رشته کاغذ
سطح امنیت: DIN P-2

کاغذ خرد کن با برش نواری
















درجه امنیت در استاندارد DIN : 1
سطح ایمنی: بسیار پایین
اندازه نوار: کوچکتر از 800 میلی متر مربع
عرض نوار: کوچکتر از 6 میلی متر
طول نوار: نامحدود
پس از خرد کردن یک سند با ابعاد A4: 35 رشته کاغذ
سطح امنیت: DIN P-3

کاغذ خرد کن با برش متقاطع

معنی سطوح امنیتی کاغذ خردکن ها

درجه امنیت در استاندارد DIN : 1 و 2
سطح ایمنی: متوسط
اندازه نوار: کوچکتر از 320 میلی متر مربع
عرض نوار: کوچکتر از 2 میلی متر
پس از خرد کردن یک سند با ابعاد A4: بیش از 195 قطعه کاغذ
سطح امنیت: DIN P-4

کاغذ خرد کن با برش متقاطع

معنی سطوح امنیتی کاغذ خردکن ها

درجه امنیت در استاندارد DIN : 2 و 3
سطح ایمنی: متوسط
اندازه نوار: کوچکتر از 160 میلی متر مربع
عرض نوار: کوچکتر از 6 میلی متر
پس از خرد کردن یک سند با ابعاد A4: بیش از 390 قطعه کاغذ
سطح امنیت: DIN P-5

کاغذ خرد کن با برش میکرو کات

معنی سطوح امنیتی کاغذ خردکن ها

درجه امنیت در استاندارد DIN : 2 و 3
سطح ایمنی: بالا
اندازه نوار: کوچکتر از 30 میلی متر مربع
عرض نوار: کوچکتر از 2 میلی متر
پس از خرد کردن یک سند با ابعاد A4: بیش از 2079 قطعه کاغذ
سطح امنیت: DIN P-6

کاغذ خرد کن با برش میکرو کات

معنی سطوح امنیتی کاغذ خردکن ها

درجه امنیت در استاندارد DIN : 3
سطح ایمنی: بسیار بالا
اندازه نوار: کوچکتر از 10 میلی متر مربع
عرض نوار: کوچکتر از 1 میلی متر
پس از خرد کردن یک سند با ابعاد A4: بیش از 6237 قطعه کاغذ
سطح امنیت: DIN P-7

کاغذ خرد کن با برش میکرو کات

معنی سطوح امنیتی کاغذ خردکن ها

درجه امنیت در استاندارد DIN : 3
سطح ایمنی: فوق العاده بالا
اندازه نوار: کوچکتر از 5 میلی متر مربع
عرض نوار: کوچکتر از 1 میلی متر
پس از خرد کردن یک سند با ابعاد A4: بیش از 12474 قطعه کاغذ
اطلاعات و توصیه هایی در مورد دستگاه کاغذ خرد کن
کدام دستگاه کاغذ خرد کن بهترین گزینه برای خرید شماست؟ برای کسب تمام اطلاعات مورد نیاز در مورد دستگاه های کاغذ خرد کن به بخش خرید دستگاه کاغذ خردکن در وبسایت ما مراجعه کنید.
















چه برای کارهای شخصی و چه برای کارهای اداری و دفتری، یک دستگاه خرد کن کاغذ می تواند به شما کمک کند تا از شر حساس ترین اطلاعات خود، چه بر روی کاغذ، چه بر روی سی دی و چه حتی بر روی کارت های اعتباری خلاص شوید. در اینجا می توانید موارد و نکاتی را که باید در هنگام خرید یکی از آنها در نظر داشت، مطالعه کنید.

راهنمای خرید کاغذ خرد کن + بهترین های موجود

ایمن ، مطمئن ، خرد شده
هر سند مالیاتی که بخواهید آن را پر کنید یا نگاه دارید، احتمالاً تعداد زیادی نمونه باطله نیز خواهید داشت، که باید معدوم گشته و دور ریخته شود. برخی از آنها حاوی اطلاعات مالی حساسی هستند. خوشبختانه دستگاه های کاغذ خرد کن از آن دورانی که فیلم آرگو آن را به تصویر می کشد، پیشرفت زیادی کرده اند (در سکانسی از این فیلم، این دستگاه های دولتی نتوانستند عکس های حساس و محرمانه را به خوبی نابود کنند).

با استفاده از بسیاری از کاغذ خردکن های امروزی، می توانید تا حد بسیاری مطمئن باشید که اسناد شما به اندازه کافی خرد می شوند و خطر دستیابی به اطلاعات مهم و سری توسط شخص یا گروهی خاص، شما را تهدید نمی کند.

اصول اولیه خرد کردن
یکی از راه های دسته بندی دستگاه های خرد کن، بر اساس روشی است که آنها بوسیله آن کاغذ ها را می برند. خرد کن های رشته ای، ورق های کاغذ را به صورت نوارهای طولانی برش می دهند. آنها سریع هستند، اما از امنیت بالایی برخوردار نیستند، زیرا نوارها معمولاً به اندازه ای بزرگ هستند که می توانند توسط یک فرد مصمم و با حوصله مجدداً به هم متصل شوند. کاغذ خردکن های متقاطع تا حدی ایمن تر، کاغذ ها را به نوارهای کوتاه و باریک خرد می کنند. و خرد کن های میکروکات (پودری) نیز کاغذ ها را به شکل تکه های بسیار ریز خرد می کند، و برای معدوم کردن اسناد محرمانه و در بعضی موارد مخفیانه مناسب هستند.

درجه امنیت خردکن کاغذ، که بر حسب کوچکی اندازه کاغذ های خرد شده اندازه گیری می شود، با استاندارد پذیرفته شده در سطح بین المللی با نام DIN 66399 بیان می شود. دامنه این مقیاس، از P-1 (عدم امنیت کافی) تا P-7 (مناسب برای خرد کردن اسناد محرمانه) متغییر است. سطح امنیتی P-4 برای اکثر دفاتر مناسب است ، در حالی که ممکن است مدارکی و اسناد حساس، به خرد کن های با درجه امنیت بیش از P-5 نیاز داشته باشند.

راهنمای خرید کاغذ خرد کن + بهترین های موجود

کاغذ خردکن های مدرن می توانند کاری بیش از خرد کردن ورق های کاغذ انجام دهند. بسیاری از مدلهای امروزی می توانند سی دی، کارتهای اعتباری ، کارت های شناسایی و حتی گیره های کاغذ و سوزن منگنه را نیز برش دهند. برخی از آنها می توانند با سرعت بسیار بالایی، حتی پاکت نامه های ضخیم پر از نامه های باطله را برش داده و معدوم کنند.

سرعتی که با آن می توانید ورق های کاغذ را یکی پس از دیگری وارد کاغذ خرد کن کنید، از اهمیت بالایی برخوردار است. همچنین ظرفیت فیدر ( اینکه چند صفحه را می توانید به طور همزمان وارد دستگاه و خرد کنید) و اندازه سبدی که به عنوان سطل زباله برای کاغذ های خرد شده در نظر گرفته شده است نیز دارای اهمیت است. مدت زمانی که می توانید بدون خاموش کردن و خنک کردن دستگاه از آن به طور پیوسته استفاده کنید و همینطور زمانی که پس از آن، دستگاه به آن نیاز خواهد داشت تا خنک شده و دوباره آماده به کار گردد، از دیگر پارامترهای مهم برای انتخاب کاغذ خرد کن مورد نظر هستند.

به چه مواردی توجه کنیم؟
انتخاب بهترین کاغذ خرد کن برای شما به نیازهای شخص شما بستگی دارد: سرعت، ظرفیت، زمان اجرا و امنیت آن (یا اندازه کاغذ های خرد شده که خروجی دستگاه است) را در نظر بگیرید. به عنوان مثال ، یک دفتر کوچک ممکن است بخواهد که از یک خردکن سریع، که مقدار متوسطی کاغذ را همزمان خرد می کند استفاده کند، در حالی که یک دفتر بزرگتر که کاغذ های بیشتری برای معدوم کردن دارد، ممکن است از دستگاهی با ظرفیت بیشتر بهره ببرد و زمان بیشتری نیز برای فرآیند خرد کردن کاغذ ها نیاز دارد.

دفاتری که حاوی اسناد بسیار حساس هستند، احتمالا به یک کاغذ خرد کن میکروکات نیاز دارند، تا مدارک و اسناد محرمانه را به تکه های بسیار ریز تقسیم کند. توجه داشته باشید که هرچه اندازه کاغذ های خرد شده کوچکتر باشد، خرده کاغذ بیشتری می تواند قبل از نیاز به تخلیه در سطل زباله مخصوص دستگاه جای می گیرد.
 

خرید مبل راحتی جدید اقساطی

۴ بازديد
بعد از یک کاناپه راحت برای استراحت پس از یک روز طولانی؟ به انتخاب فوق العاده مبل های ما نگاه نکنید. چه به یک مکان دنج برای یک یا یک گزینه جادار برای کل خانواده نیاز داشته باشید، ما شما را با طیف گسترده ای از انتخاب ها تحت پوشش قرار داده ایم. از طرح های کلاسیک، سبک های مدرن و خیلی چیزهای دیگر انتخاب کنید تا قطعاتی را پیدا کنید که با دکوراسیون منزل شما مطابقت دارند.

ست مبل

با طیف وسیعی از مبلمان اتاق نشیمن ما فضای خود را متحول کنید. از کاناپه‌های دنج گرفته تا میزهای قهوه‌خوری خیره‌کننده و جعبه‌های نگهداری محکم، مجموعه ما به شما کمک می‌کند تا خانه شما را به یک واحه آرامش‌بخش و راحت تبدیل کنید. از طیف وسیعی از مواد مانند چوب، فلز، چرم، بامبو و غیره انتخاب کنید.



خرید مبل راحتی






خرید مبل راحتی






خرید مبل چستر








اگر فضای کمتری دارید، با مجموعه مبل های 2 نفره ما حس تعادل را به منطقه خود اضافه کنید. آنها توهم فضایی بزرگتر را بدون ایجاد درهم ریختگی به شما می دهند. و چه کسی مبل های تکیه گاه را دوست ندارد؟ در یک بعدازظهر تنبل و با تماشای تلویزیون، کافی است در غرق شوید و پاهای خود را دراز کنید. بسته به اندازه فضای خود می توانید به سراغ صندلی های 2 نفره یا 3 نفره بروید. به راحتی عناصری مانند میزهای کناری شیک را برای تکمیل ظاهر اضافه کنید. ما همه چیز را از طرح‌های شیک و مدرن گرفته تا سبک‌های روستایی و صنعتی داریم تا به شما کمک کنیم فضایی برای نمایش کتاب‌های مورد علاقه‌تان، قطعات دکور یا صرفاً استراحت دادن به نوشیدنی‌هایتان ایجاد کنید.

مبل های گوشه ای

به لطف طراحی جادارش، مبل گوشه ای بهترین انتخاب برای صندلی های اختصاصی است که عاشق پرسه زدن هستند. و اگر عضوی از یک خانواده بزرگتر هستید، مطمئناً آنقدر جادار هستند که به همه اجازه دهند راحت بنشینند. یک گزینه شیک که با انواع فضای داخلی هماهنگ است مبل گوشه ای خاکستری است. از تیره‌ترین رنگ‌های ذغالی گرفته تا سایه‌های کم‌رنگ خاکستری - هر چیزی که در ذهن دارید، مطمئناً آن را اینجا پیدا خواهید کرد.

اگر می‌خواهید خانه خود را با شکوه جلوه دهید، مجموعه مبل‌های Swoon ما بسیار عالی است. از چرم شیک گرفته تا پارچه های لوکس، طیف گسترده ای از بافت ها و رنگ ها را برای انتخاب خواهید یافت. به علاوه، با ویژگی‌هایی مانند پشتی پرزدار و تزئین سر ناخن، مبل شما یک قطعه برجسته در هر اتاقی خواهد بود. اگر به چیز کوچکی برای استودیو آپارتمان یا اتاق جایزه نیاز دارید، به سراغ مبل 2 نفره بروید. یا مبل 5 نفره گوشه آنها را برای راحتی عالی انتخاب کنید. اگر به دنبال چیزی هستید که خیلی بزرگ یا کوچک نباشد، مبل های 3 نفره ما فقط بلیطی برای شما هستند.

اگر به‌دنبال مبل‌هایی هستید که با گذشت زمان به خوبی بپوشد، یکی از مبل‌های چرمی سنتی و در عین حال شیک ما را در نظر بگیرید. سایه‌های روشن‌تر کاملاً مدرن هستند، اما اگر می‌خواهید یک زیبایی روستایی گرم و دنج دارید، به رنگ برنزه فکر کنید.

خرید مبل راحتی ارزان و کمجا وودن مبل

۲ بازديد
طراحی بازو می تواند مبل یا صندلی را کلاسیک یا معاصر تشخیص دهد.

بازوهای پایین نشانگر سبک سنتی تری هستند، در حالی که بازوهای بلندتر و معمولاً باریک تر اغلب روی مبل های مدرن و امروزی دیده می شوند.

برخی از افراد از دراز کشیدن و تکیه دادن به بازوی صاف و صاف لذت می برند در حالی که برخی دیگر حمایت از چیزی بلندتر را ترجیح می دهند. به این فکر کنید که چگونه روی مبل خود استراحت می کنید و همچنین ظاهر آن را دوست دارید.

از اسکرول تا مربع، در اینجا چهار شکل از محبوب ترین بازوهای مبل وجود دارد.

بازوهای اسکرول مترادف با مبل ها و صندلی های کلاسیک. چین خوردگی و درج پانل ها ظاهر سنتی تری می دهد.
بازوهای گشاد شده این بازوها عموماً کمی از پایه به سمت بیرون گشاد می شوند. می تواند به اندازه یک بازوی پهن و مربعی فضا را اشغال کند.
هاوارد اسلحه به سبک کلاسیک که در آن بازو پایین است و از جلوی مبل یا صندلی کوتاه می ایستد.
بازوهای مربعی محبوب ترین شکل برای اثاثه یا لوازم داخلی معاصر.
پاها (یا پاها) بسیار بیشتر از تکیه گاه در پایه مبل هستند. چه یک پایه مبل را به عنوان بخشی از طراحی سفارشی که ساخته اید انتخاب کنید یا به یک سبک آماده نگاه کنید، پایه ها صحنه را رقم می زنند.

افزودن پایه‌های جدید به مبل‌های قدیمی‌تر می‌تواند فوراً کمی به طراحی قدیمی کمک کند.

از پایه‌های برگردان ظریف گرفته تا پایه‌های فلزی معاصر یا بدون پایه، انتخاب پایه مبل بر ظاهر بقیه مبل تأثیر می‌گذارد.

سر خوردن بدون پاهای قابل مشاهده، طراحی شده تا مانور دادن مبل را آسان کند. آنها در طرح گنجانده شده اند، که اغلب توسط یک لنگه پوشانده می شود.
پاهای سابرید/بازی پاهای چوبی منحنی که معمولاً در انتها مخروطی هستند. یک نگاه سنتی
پاهای مستی پاهای گرد و کم عمق برای ظاهری ظریف و کم تاثیر.
پایه برخی از مبل ها طوری طراحی شده اند که انگار روی یک پلت فرم نشسته اند - ایده آل برای ظاهری ساده.
پایه های چرخان یک سبک چوبی کلاسیک که روی تراش چرخانده می شود تا یک پایه گرد تولید شود. این سبک اغلب در چرخ‌چرخ‌ها نیز یافت می‌شود.
Stiletto یک پایه بسیار ظریف، نازک و امروزی که معمولاً برای استحکام از فلز ساخته شده است.
سفارش نمونه مبل
قبل از تصمیم گیری در مورد رنگ و پارچه، چندین نمونه از انواع پارچه های مورد علاقه خود را سفارش دهید. بیش از نیمی از همه کدام؟ اعضای مورد بررسی (51٪) بیش از 10 سال مبل های قبلی خود را داشتند، بنابراین قطعاً ارزش دارد که برای انتخاب رنگی که دوست دارید وقت بگذارید.

نمونه ها معمولا رایگان هستند، بنابراین بهتر است طیف وسیعی از گزینه های مختلف را در اختیار داشته باشید. دیدن عکسی از پارچه انتخابی شما به معنای لمس آن و نگاه کردن به آن در نورهای مختلف نیست.

حداقل چند روز با نمونه ها زندگی کنید. آنها را در نور طبیعی و مصنوعی نگاه کنید تا ببینید در زمان های مختلف روز چگونه به نظر می رسند. حتی می توانید مقداری غذا یا نوشیدنی را روی آنها بپاشید تا ببینید چقدر خوب تمیز می شوند. و اگر نگران خراش های حیوانات خانگی هستید – به خصوص گربه ها – به آن ها اجازه دهید نمونه ها را پنجه بزنند تا ببینند پارچه چگونه نگه می دارد.


خرید مبل راحتی

خرید مبل ال


خرید مبل چستر






انتخاب پارچه مبل
چه به دنبال چرم نرم باشید و چه کتانی با ظاهری آرام، پارچه ای که مبل شما با آن روکش شده است، رنگ و بوی اتاق نشیمن شما را خواهد داد.

برای نشستن روزانه در اتاقی که زیاد استفاده می‌کنید، ممکن است پارچه‌های دست‌ساز و مقاوم را با درمان محافظت از لکه ترجیح دهید. چرم مرغوب نیز انتخابی بادوام است.

الیاف مصنوعی بادوام‌ترین الیاف هستند – به‌ویژه بافت‌های مسطح بافت از سخت‌ترین و دوست‌داشتنی‌ترین الیاف برای خانواده‌ها هستند، زیرا لکه‌ها را بهتر می‌بخشند و کمتر دچار گیر می‌شوند.

پارچه مبل های محبوب
در اینجا کدام هستند؟ با توجه به بیش از 2900 نفری که در نظرسنجی ما شرکت کردند، پنج پارچه مبل برتر اعضا.

چرم (29%)
ترکیب پنبه (21%)
ترکیب پشم (11%)
پنبه/کتانی (9%)
مصنوعی (7%)
ما مزایا و معایب کلیدی این و سایر انواع پارچه مبل محبوب را در زیر خلاصه کرده ایم.

چرم
یک مبل چرم طبیعی با افزایش سن و استفاده منظم، کشیده و چروک می شود و شکل و احساس را نرم می کند. هر گونه خط و خش فقط به شخصیت آن می افزاید. چرم علاوه بر نرم بودن، بادوام و محکم است. یک مبل چرمی واقعی به خوبی برای استفاده روزمره قابل استفاده است. برای تمیز کردن چرم، فقط از یک پارچه کمی مرطوب استفاده کنید.

یک مبل چرم واقعی معمولاً دو برابر قیمت یک مبل چرم مصنوعی قیمت دارد، اما می تواند تا چهار برابر بیشتر دوام بیاورد. از جنبه منفی، مبل‌های چرمی هنگام اولین بار نشستن در زمستان می‌توانند احساس سردی داشته باشند و در تابستان گرم و چسبناک می‌شوند.

ترکیب پنبه
پنبه، چه خالص و چه مخلوط، بسیار متنوع است. مبل های ترکیبی پنبه ای راحت هستند و مراقبت از آنها آسان است، بنابراین جای تعجب نیست که 21 درصد از کدام؟ اعضایی که ما مورد بررسی قرار دادیم به سراغ یک مبل پنبه ای رفتند. طیف گسترده ای از گزینه های رنگ و الگو را نیز دریافت خواهید کرد.

ترکیب پشم
پشم بافت و گرما به ارمغان می آورد و به طور طبیعی نرم است. هنگامی که یک مبل پشمی برس زده می شود، ظاهر و احساسی نمدی خواهد داشت. هر ترکیب پشمی به طور طبیعی باعث ایجاد انباشته شدن و جوشاندن می شود، بنابراین نیاز به نگهداری کمی دارد.

کتان پنبه ای
مبل های کتان نخی معمولاً معمولی و آرام به نظر می رسند. آنها دارای چین های طبیعی هستند که به مرور زمان نرم می شوند. مانند پشم، سطح ممکن است به مرور زمان در مکان هایی که به طور منظم با پارچه های لباس شما تماس دارد شروع به کدر شدن یا "قرص" کند.

پارچه های بافته شده
پارچه های بافته شده جزئی هستند
به این فکر کنید که وقتی در حال استراحت هستید ترجیح می دهید چگونه بنشینید. اگر دو نفر هستید و هر دو دوست دارید پاهایتان را بالا نگه دارید، مطمئن شوید که مبل به اندازه کافی عمیق است که هر دوی شما را در خود جای دهد. در غیر این صورت، ممکن است به یک مبل با صندلی راحتی یا مبل راحتی نیاز داشته باشید.

اگر دوست دارید روی مبل خود دراز بکشید، اندازه آن را اندازه بگیرید تا مطمئن شوید که آنقدر بلند است که بتوانید دراز بکشید. و اگر قد بلندی دارید، یک مبل با پشتی بلندتر به شما کمک می کند تا مجبور به خم شدن نباشید.

مبل دو نفره
برای فضاهای کوچکتر، مبل های دو نفره به سادگی دارای دو صندلی و دو کوسن پشتی هستند (یا فضایی معادل اگر مبل شما به "صندلی" جداگانه تقسیم نشده است). این دومین انتخاب محبوب در میان کدام است؟ اعضا - 34 درصد از افرادی که مورد بررسی قرار گرفتیم، گفتند که صاحب یک هواپیمای دو نفره هستند. اگر به دنبال چیزی کمی بزرگتر هستید، اکثر برندها همان طرح را یک اندازه به بالا ارائه می دهند.

مبل سه نفره
چه بخواهید با افراد بیشتری تناسب داشته باشید یا پاهای خود را دراز کنید، مبل سه نفره محبوب ترین انتخاب کدام است؟ اعضا - 42 درصد از کسانی که از آنها خواسته ایم مبل سه نفره دارند.

مبل چهار نفره
خودروهای چهار نفره با کدام محبوبیت کمتری دارند؟ اعضا - فقط 3 درصد از افرادی که مورد بررسی قرار گرفتیم صاحب یکی بودند. اما برای خانواده‌های بزرگ‌تر و اتاق‌های بزرگ‌تر که مبل‌های کوچک‌تر ممکن است کمی گمشده به نظر برسند، عالی هستند.

مبل تختخواب شو
مبل هایی با تخت خواب تاشو در زیر آن، برای خواب مهمانان سازگار است.

کیفیت مبل تختخواب شوی مورد نیاز شما بستگی به این دارد که آیا قرار است به طور منظم از آن استفاده کنید یا هر از چند گاهی. تفاوت ساختاری بیشتر به کیفیت تشک، تعلیق فوم و پرکننده است.

مبل های گوشه ای / مبل ال شکل
برای کسانی که اتاق نشیمن بزرگ دارند، مبل گوشه ای شامل دو بخش نشیمن است که زاویه ای قائم را تشکیل می دهد و هر دو قسمت دارای تکیه گاه پشتی هستند. شکل کلی شبیه "L" است.

مبل راحتی
معمولاً یک صندلی سه نفره، با یک بخش صندلی دراز برای پشتیبانی از پاهای کشیده. بر خلاف یک مبل L شکل، تکیه گاه در گوشه ای ادامه نمی یابد.

یک صندلی به طول مبل که پشتی مبل و بازو در یک انتها دارد. ایده آل برای گوشه هایی که به اندازه کافی بزرگ نیستند برای یک مبل یا اگر می خواهید حس زیبایی داشته باشید.

مبل مدولار
اگر می خواهید شکل مبل خود را تطبیق دهید عالی است. کاناپه های مدولار به صورت چند قسمتی ساخته می شوند و به هر شکلی که بخواهید می توانند کنار هم قرار گیرند.

کاناپه های مدولار اگر به دنبال احساس سفارشی تری هستید یا اگر می خواهید کوچک شروع کنید، عالی هستند، اما به مرور زمان فضای نشستن خود را تغییر داده و افزایش دهید.

مبل جمع و جور
یک مبل جمع و جور که به عنوان صندلی عشق یا صندلی snuggle نیز شناخته می شود، از نظر اندازه بین یک صندلی راحتی و یک مبل دو نفره قرار می گیرد. مشخصه آن یک بالشتک تک صندلی و تک کوسن پشتی است.

چگونه یک مبل را اندازه می گیرید؟
ممکن است بدیهی به نظر برسد، اما همیشه فضایی که مبل شما قرار است در آن قرار گیرد را با دقت اندازه گیری کنید. هیچ چیز آزاردهنده تر از این نیست که فرآیند انتخاب مبل، تحویل آن و سپس پیدا کردن آن مناسب نباشد.

اگر به صورت از پیش مونتاژ شده تحویل داده می شود، مطمئن شوید که چهارچوب درهای خود را نیز اندازه بگیرید و اجازه دهید هر گونه زوایای تنگ وجود داشته باشد. اگر از درب جلو جا نمی‌شود، به تخته طراحی برمی‌گردید. این یک مشکل رایج است - 19٪ از پاسخ دهندگان نظرسنجی ما که مشکلات تحویل مبل را تجربه کردند به ما گفتند که برای عبور مبل خود از درب ورودی مشکل داشتند.

نکات اندازه گیری مبل
ابعاد مبل را روی زمین با استفاده از روزنامه مشخص کنید، یا کف خود را با نوار چسب علامت بزنید تا احساس واقعی تری از فضای اشغال شده داشته باشید.
برای خود جای کافی برای قدم زدن راحت در اطراف مبل بگذارید و مطمئن شوید که بازوها مانع هیچ چیز مانند باز شدن در نشوند.
اگر یک مبل بلند می‌خرید، مطمئن شوید که قبل از خرید، فضای خود را در اندازه کامل و همچنین موقعیت استاندارد آن اندازه‌گیری کنید.
اطمینان حاصل کنید که مبلمان هنگام تحویل در درها و راهروها قرار می گیرند. اگر به نظر می رسد که مناسب است، گزینه ای را انتخاب کنید که مونتاژ جزئی یا کامل است یا دارای بازوهای قابل جابجایی است.
اگر فکر می‌کنید ون تحویل شما ممکن است برای پیدا کردن جای پارک در مقابل خانه‌تان مشکل داشته باشد، از همسایه‌ها بپرسید که آیا دوست ندارند ماشین‌هایشان را در آن روز جابه‌جا کنند.
پر کردن را در نظر بگیرید
وقتی صحبت از خرید مبل جدید می شود، پر کردن مبل اغلب به نفع شکل و اندازه نادیده گرفته می شود. انتخاب رنگ ها، الگوها و اشکال بسیار سرگرم کننده تر از فکر کردن به آنچه در داخل است است!

خرید مبل چستر راحتی اقساط 3 ماهه

۲ بازديد
آنچه ما دوست داشتیم: مقاله طیف وسیعی از انواع مبل - از جمله صندلی های عاشقانه، سکشنال و مبل های تخت خواب را - در سبک های مدرن و مد روز ارائه می دهد. ما مبل Ceni و صندلی سالن Sven (نسخه صندلی صندلی مبل Sven) را آزمایش کرده‌ایم. و ما متوجه شدیم که هر دو راحت و خوب ساخته شده‌اند، با بالشتک‌های فوم با چگالی بالا، تعلیق‌های بافته (که در این بخش به آنها اشاره می‌کنیم)، خرید مبل راحتی و پایه‌های جامد گردویی یا بلوط. ما این مبل‌ها را سخاوتمندانه برای نشستن یافتیم و آزمایش‌کنندگان ما فکر می‌کردند که آن‌ها «سوار» مناسب و البته محکمی دارند. ما صندلی سالن Sven را به صورت مخملی برای چند سال استفاده روزانه آزمایش کرده‌ایم (به سرعت تبدیل به یکی از موارد مورد علاقه اتاق نشیمن شده است). مخمل سبز دارای غنای مجلل و خزه‌ای است و در لمس نرم است و بالشتک صندلی نسبتاً محکم به نظر می‌رسد. با عمق صندلی 2 فوت، Sven می‌تواند به راحتی موقعیت‌های چهارپایی و لم دادن به پهلو را در خود جای دهد. با این حال، هنگامی که تستر 5 فوتی ما "به طور معمول" رو به جلو نشسته بود، تقریباً خیلی عمیق احساس می شد. افراد قد بلندتر ممکن است آن را درست تشخیص دهند.

صندلی‌های این شرکت در اندازه‌های مختلفی از جمله صندلی‌های راحتی . خرید مبل راحتی صندلی‌های عاشقانه، سه‌نفره و سکشنال عرضه می‌شوند و معمولاً ظرف چند روز قابل ارسال هستند (مقاله به وضوح پنجره‌های حمل و نقل را در هر صفحه محصول فهرست می‌کند). Ceni سه نفره، با روکش پارچه پلی استر بافته شده، معمولاً حدود 1000 دلار به فروش می رسد. و مبل سه نفره Sven (عرض 88 اینچ) از 1300 تا 1900 دلار متغیر است، بسته به انتخاب شما از روکش مخملی، بافته شده یا چرمی.

در تجربه ما، ارتباطات ایمیل مقاله با سفارشات و ارسال، واضح و دقیق است و خدمات مشتری آن پاسخگو است. ما از کارآیی بسته بندی صندلی سالن Sven تحت تأثیر قرار گرفتیم: پایه هایی که روی خود پیچ می کنید (بدون نیاز به ابزار)، به قسمت زیرین صندلی بسته می شوند. و بالشتک ها همگی داخل حجم صندلی قرار می گیرند و یک مکعب فشرده 70 پوندی ایجاد می کنند - 23 (H) در 43 (W) در 48 (L) اینچ. مونتاژ برای Sven حداقل بود—شما به سادگی پایه های پیچ را وصل کرده و بالشتک ها را قرار دهید. اما قبل از سفارش، دستورالعمل های مقاله را برای هر مورد (که به صورت PDF در صفحه محصول موجود است) بررسی کنید.

چیزهایی که دوست نداشتیم: در میان بسیاری از بررسی‌های درخشان مقاله که دیدیم، تعداد زیادی مورد منفی وجود داشت که بیشتر آنها به دوام مربوط می‌شدند. برخی از کاربران (از جمله یکی از کارکنان Wirecutter) گزارش می دهند که بالشتک در مبل Ceni در طول سال ها فرو رفته و روکش پارچه ای مستعد پر شدن است.

اگرچه صندلی صندلی Sven Lounge متوسط است، اما متوجه شدیم که کوسن نرم پشتی برای داشتن حالتی بالش مانند فرو می‌رود و نیاز به پر کردن مکرر دارد. بالشتک صندلی از یک طرف تافت است، بنابراین نمی‌توانید آن را برگردانید یا روکش را بردارید تا هر طرف به طور یکنواخت بپوشید، اما می‌توانید کوسن پشتی را برگردانید. خرید مبل راحتی

اگرچه اکثر کارمندان ما که صاحب Sven هستند آن را دوست دارند، یکی از آن متنفر بود: او گزارش می دهد که کوسن های مخملی او در جایی که خورشید به آنها می رسد پژمرده شده اند و کوسن ها اکنون آویزان شده اند.
نمونه ها: می توانید حداکثر 10 نمونه رایگان را از طریق یک فرم آنلاین دریافت کنید. هر مدل کاناپه‌ای در همه پارچه‌ها یا چرم‌ها وجود ندارد، بنابراین قبل از سفارش نمونه‌های خود را بررسی کنید. ثبت سفارش کمی دشوار است، زیرا باید اطلاعات اثاثه یا لوازم داخلی مورد نظر خود را به صورت دستی وارد کنید.

سیاست بازگشت: به هر دلیلی ظرف 30 روز برگشت پذیرفته می شود (این کار هزینه حمل و نقل 49 دلاری را به همراه دارد، تا زمانی که در قاره آمریکا هستید)، به علاوه 50 دلار در صورت عدم ذخیره بسته بندی. تعویض با بسته بندی اصلی رایگان می باشد.

گارانتی: یک سال

حمل و نقل و تحویل: حمل و نقل برای سفارش های بیش از 999 دلار و 49 دلار برای هر چیزی که تحت آن باشد رایگان است. این مقاله همچنین ابعاد و وزن جعبه را در صفحه هر محصول فهرست می کند. در ابتدای همه گیری، مقاله تحویل بدون تماس را به عنوان گزینه پیش فرض خود (به درب ورودی شما) معرفی کرد. اما شما می توانید مبل را با قیمت 119 دلار به اتاقی مشخص تحویل دهید و با 80 دلار اضافی مونتاژ کنید.