شنبه ۲۹ اردیبهشت ۰۳

خرید مبل راحتی جدید اقساطی

۴ بازديد
بعد از یک کاناپه راحت برای استراحت پس از یک روز طولانی؟ به انتخاب فوق العاده مبل های ما نگاه نکنید. چه به یک مکان دنج برای یک یا یک گزینه جادار برای کل خانواده نیاز داشته باشید، ما شما را با طیف گسترده ای از انتخاب ها تحت پوشش قرار داده ایم. از طرح های کلاسیک، سبک های مدرن و خیلی چیزهای دیگر انتخاب کنید تا قطعاتی را پیدا کنید که با دکوراسیون منزل شما مطابقت دارند.

ست مبل

با طیف وسیعی از مبلمان اتاق نشیمن ما فضای خود را متحول کنید. از کاناپه‌های دنج گرفته تا میزهای قهوه‌خوری خیره‌کننده و جعبه‌های نگهداری محکم، مجموعه ما به شما کمک می‌کند تا خانه شما را به یک واحه آرامش‌بخش و راحت تبدیل کنید. از طیف وسیعی از مواد مانند چوب، فلز، چرم، بامبو و غیره انتخاب کنید.



خرید مبل راحتی






خرید مبل راحتی






خرید مبل چستر








اگر فضای کمتری دارید، با مجموعه مبل های 2 نفره ما حس تعادل را به منطقه خود اضافه کنید. آنها توهم فضایی بزرگتر را بدون ایجاد درهم ریختگی به شما می دهند. و چه کسی مبل های تکیه گاه را دوست ندارد؟ در یک بعدازظهر تنبل و با تماشای تلویزیون، کافی است در غرق شوید و پاهای خود را دراز کنید. بسته به اندازه فضای خود می توانید به سراغ صندلی های 2 نفره یا 3 نفره بروید. به راحتی عناصری مانند میزهای کناری شیک را برای تکمیل ظاهر اضافه کنید. ما همه چیز را از طرح‌های شیک و مدرن گرفته تا سبک‌های روستایی و صنعتی داریم تا به شما کمک کنیم فضایی برای نمایش کتاب‌های مورد علاقه‌تان، قطعات دکور یا صرفاً استراحت دادن به نوشیدنی‌هایتان ایجاد کنید.

مبل های گوشه ای

به لطف طراحی جادارش، مبل گوشه ای بهترین انتخاب برای صندلی های اختصاصی است که عاشق پرسه زدن هستند. و اگر عضوی از یک خانواده بزرگتر هستید، مطمئناً آنقدر جادار هستند که به همه اجازه دهند راحت بنشینند. یک گزینه شیک که با انواع فضای داخلی هماهنگ است مبل گوشه ای خاکستری است. از تیره‌ترین رنگ‌های ذغالی گرفته تا سایه‌های کم‌رنگ خاکستری - هر چیزی که در ذهن دارید، مطمئناً آن را اینجا پیدا خواهید کرد.

اگر می‌خواهید خانه خود را با شکوه جلوه دهید، مجموعه مبل‌های Swoon ما بسیار عالی است. از چرم شیک گرفته تا پارچه های لوکس، طیف گسترده ای از بافت ها و رنگ ها را برای انتخاب خواهید یافت. به علاوه، با ویژگی‌هایی مانند پشتی پرزدار و تزئین سر ناخن، مبل شما یک قطعه برجسته در هر اتاقی خواهد بود. اگر به چیز کوچکی برای استودیو آپارتمان یا اتاق جایزه نیاز دارید، به سراغ مبل 2 نفره بروید. یا مبل 5 نفره گوشه آنها را برای راحتی عالی انتخاب کنید. اگر به دنبال چیزی هستید که خیلی بزرگ یا کوچک نباشد، مبل های 3 نفره ما فقط بلیطی برای شما هستند.

اگر به‌دنبال مبل‌هایی هستید که با گذشت زمان به خوبی بپوشد، یکی از مبل‌های چرمی سنتی و در عین حال شیک ما را در نظر بگیرید. سایه‌های روشن‌تر کاملاً مدرن هستند، اما اگر می‌خواهید یک زیبایی روستایی گرم و دنج دارید، به رنگ برنزه فکر کنید.

خرید مبل راحتی ارزان و کمجا وودن مبل

۳ بازديد
طراحی بازو می تواند مبل یا صندلی را کلاسیک یا معاصر تشخیص دهد.

بازوهای پایین نشانگر سبک سنتی تری هستند، در حالی که بازوهای بلندتر و معمولاً باریک تر اغلب روی مبل های مدرن و امروزی دیده می شوند.

برخی از افراد از دراز کشیدن و تکیه دادن به بازوی صاف و صاف لذت می برند در حالی که برخی دیگر حمایت از چیزی بلندتر را ترجیح می دهند. به این فکر کنید که چگونه روی مبل خود استراحت می کنید و همچنین ظاهر آن را دوست دارید.

از اسکرول تا مربع، در اینجا چهار شکل از محبوب ترین بازوهای مبل وجود دارد.

بازوهای اسکرول مترادف با مبل ها و صندلی های کلاسیک. چین خوردگی و درج پانل ها ظاهر سنتی تری می دهد.
بازوهای گشاد شده این بازوها عموماً کمی از پایه به سمت بیرون گشاد می شوند. می تواند به اندازه یک بازوی پهن و مربعی فضا را اشغال کند.
هاوارد اسلحه به سبک کلاسیک که در آن بازو پایین است و از جلوی مبل یا صندلی کوتاه می ایستد.
بازوهای مربعی محبوب ترین شکل برای اثاثه یا لوازم داخلی معاصر.
پاها (یا پاها) بسیار بیشتر از تکیه گاه در پایه مبل هستند. چه یک پایه مبل را به عنوان بخشی از طراحی سفارشی که ساخته اید انتخاب کنید یا به یک سبک آماده نگاه کنید، پایه ها صحنه را رقم می زنند.

افزودن پایه‌های جدید به مبل‌های قدیمی‌تر می‌تواند فوراً کمی به طراحی قدیمی کمک کند.

از پایه‌های برگردان ظریف گرفته تا پایه‌های فلزی معاصر یا بدون پایه، انتخاب پایه مبل بر ظاهر بقیه مبل تأثیر می‌گذارد.

سر خوردن بدون پاهای قابل مشاهده، طراحی شده تا مانور دادن مبل را آسان کند. آنها در طرح گنجانده شده اند، که اغلب توسط یک لنگه پوشانده می شود.
پاهای سابرید/بازی پاهای چوبی منحنی که معمولاً در انتها مخروطی هستند. یک نگاه سنتی
پاهای مستی پاهای گرد و کم عمق برای ظاهری ظریف و کم تاثیر.
پایه برخی از مبل ها طوری طراحی شده اند که انگار روی یک پلت فرم نشسته اند - ایده آل برای ظاهری ساده.
پایه های چرخان یک سبک چوبی کلاسیک که روی تراش چرخانده می شود تا یک پایه گرد تولید شود. این سبک اغلب در چرخ‌چرخ‌ها نیز یافت می‌شود.
Stiletto یک پایه بسیار ظریف، نازک و امروزی که معمولاً برای استحکام از فلز ساخته شده است.
سفارش نمونه مبل
قبل از تصمیم گیری در مورد رنگ و پارچه، چندین نمونه از انواع پارچه های مورد علاقه خود را سفارش دهید. بیش از نیمی از همه کدام؟ اعضای مورد بررسی (51٪) بیش از 10 سال مبل های قبلی خود را داشتند، بنابراین قطعاً ارزش دارد که برای انتخاب رنگی که دوست دارید وقت بگذارید.

نمونه ها معمولا رایگان هستند، بنابراین بهتر است طیف وسیعی از گزینه های مختلف را در اختیار داشته باشید. دیدن عکسی از پارچه انتخابی شما به معنای لمس آن و نگاه کردن به آن در نورهای مختلف نیست.

حداقل چند روز با نمونه ها زندگی کنید. آنها را در نور طبیعی و مصنوعی نگاه کنید تا ببینید در زمان های مختلف روز چگونه به نظر می رسند. حتی می توانید مقداری غذا یا نوشیدنی را روی آنها بپاشید تا ببینید چقدر خوب تمیز می شوند. و اگر نگران خراش های حیوانات خانگی هستید – به خصوص گربه ها – به آن ها اجازه دهید نمونه ها را پنجه بزنند تا ببینند پارچه چگونه نگه می دارد.


خرید مبل راحتی

خرید مبل ال


خرید مبل چستر






انتخاب پارچه مبل
چه به دنبال چرم نرم باشید و چه کتانی با ظاهری آرام، پارچه ای که مبل شما با آن روکش شده است، رنگ و بوی اتاق نشیمن شما را خواهد داد.

برای نشستن روزانه در اتاقی که زیاد استفاده می‌کنید، ممکن است پارچه‌های دست‌ساز و مقاوم را با درمان محافظت از لکه ترجیح دهید. چرم مرغوب نیز انتخابی بادوام است.

الیاف مصنوعی بادوام‌ترین الیاف هستند – به‌ویژه بافت‌های مسطح بافت از سخت‌ترین و دوست‌داشتنی‌ترین الیاف برای خانواده‌ها هستند، زیرا لکه‌ها را بهتر می‌بخشند و کمتر دچار گیر می‌شوند.

پارچه مبل های محبوب
در اینجا کدام هستند؟ با توجه به بیش از 2900 نفری که در نظرسنجی ما شرکت کردند، پنج پارچه مبل برتر اعضا.

چرم (29%)
ترکیب پنبه (21%)
ترکیب پشم (11%)
پنبه/کتانی (9%)
مصنوعی (7%)
ما مزایا و معایب کلیدی این و سایر انواع پارچه مبل محبوب را در زیر خلاصه کرده ایم.

چرم
یک مبل چرم طبیعی با افزایش سن و استفاده منظم، کشیده و چروک می شود و شکل و احساس را نرم می کند. هر گونه خط و خش فقط به شخصیت آن می افزاید. چرم علاوه بر نرم بودن، بادوام و محکم است. یک مبل چرمی واقعی به خوبی برای استفاده روزمره قابل استفاده است. برای تمیز کردن چرم، فقط از یک پارچه کمی مرطوب استفاده کنید.

یک مبل چرم واقعی معمولاً دو برابر قیمت یک مبل چرم مصنوعی قیمت دارد، اما می تواند تا چهار برابر بیشتر دوام بیاورد. از جنبه منفی، مبل‌های چرمی هنگام اولین بار نشستن در زمستان می‌توانند احساس سردی داشته باشند و در تابستان گرم و چسبناک می‌شوند.

ترکیب پنبه
پنبه، چه خالص و چه مخلوط، بسیار متنوع است. مبل های ترکیبی پنبه ای راحت هستند و مراقبت از آنها آسان است، بنابراین جای تعجب نیست که 21 درصد از کدام؟ اعضایی که ما مورد بررسی قرار دادیم به سراغ یک مبل پنبه ای رفتند. طیف گسترده ای از گزینه های رنگ و الگو را نیز دریافت خواهید کرد.

ترکیب پشم
پشم بافت و گرما به ارمغان می آورد و به طور طبیعی نرم است. هنگامی که یک مبل پشمی برس زده می شود، ظاهر و احساسی نمدی خواهد داشت. هر ترکیب پشمی به طور طبیعی باعث ایجاد انباشته شدن و جوشاندن می شود، بنابراین نیاز به نگهداری کمی دارد.

کتان پنبه ای
مبل های کتان نخی معمولاً معمولی و آرام به نظر می رسند. آنها دارای چین های طبیعی هستند که به مرور زمان نرم می شوند. مانند پشم، سطح ممکن است به مرور زمان در مکان هایی که به طور منظم با پارچه های لباس شما تماس دارد شروع به کدر شدن یا "قرص" کند.

پارچه های بافته شده
پارچه های بافته شده جزئی هستند
به این فکر کنید که وقتی در حال استراحت هستید ترجیح می دهید چگونه بنشینید. اگر دو نفر هستید و هر دو دوست دارید پاهایتان را بالا نگه دارید، مطمئن شوید که مبل به اندازه کافی عمیق است که هر دوی شما را در خود جای دهد. در غیر این صورت، ممکن است به یک مبل با صندلی راحتی یا مبل راحتی نیاز داشته باشید.

اگر دوست دارید روی مبل خود دراز بکشید، اندازه آن را اندازه بگیرید تا مطمئن شوید که آنقدر بلند است که بتوانید دراز بکشید. و اگر قد بلندی دارید، یک مبل با پشتی بلندتر به شما کمک می کند تا مجبور به خم شدن نباشید.

مبل دو نفره
برای فضاهای کوچکتر، مبل های دو نفره به سادگی دارای دو صندلی و دو کوسن پشتی هستند (یا فضایی معادل اگر مبل شما به "صندلی" جداگانه تقسیم نشده است). این دومین انتخاب محبوب در میان کدام است؟ اعضا - 34 درصد از افرادی که مورد بررسی قرار گرفتیم، گفتند که صاحب یک هواپیمای دو نفره هستند. اگر به دنبال چیزی کمی بزرگتر هستید، اکثر برندها همان طرح را یک اندازه به بالا ارائه می دهند.

مبل سه نفره
چه بخواهید با افراد بیشتری تناسب داشته باشید یا پاهای خود را دراز کنید، مبل سه نفره محبوب ترین انتخاب کدام است؟ اعضا - 42 درصد از کسانی که از آنها خواسته ایم مبل سه نفره دارند.

مبل چهار نفره
خودروهای چهار نفره با کدام محبوبیت کمتری دارند؟ اعضا - فقط 3 درصد از افرادی که مورد بررسی قرار گرفتیم صاحب یکی بودند. اما برای خانواده‌های بزرگ‌تر و اتاق‌های بزرگ‌تر که مبل‌های کوچک‌تر ممکن است کمی گمشده به نظر برسند، عالی هستند.

مبل تختخواب شو
مبل هایی با تخت خواب تاشو در زیر آن، برای خواب مهمانان سازگار است.

کیفیت مبل تختخواب شوی مورد نیاز شما بستگی به این دارد که آیا قرار است به طور منظم از آن استفاده کنید یا هر از چند گاهی. تفاوت ساختاری بیشتر به کیفیت تشک، تعلیق فوم و پرکننده است.

مبل های گوشه ای / مبل ال شکل
برای کسانی که اتاق نشیمن بزرگ دارند، مبل گوشه ای شامل دو بخش نشیمن است که زاویه ای قائم را تشکیل می دهد و هر دو قسمت دارای تکیه گاه پشتی هستند. شکل کلی شبیه "L" است.

مبل راحتی
معمولاً یک صندلی سه نفره، با یک بخش صندلی دراز برای پشتیبانی از پاهای کشیده. بر خلاف یک مبل L شکل، تکیه گاه در گوشه ای ادامه نمی یابد.

یک صندلی به طول مبل که پشتی مبل و بازو در یک انتها دارد. ایده آل برای گوشه هایی که به اندازه کافی بزرگ نیستند برای یک مبل یا اگر می خواهید حس زیبایی داشته باشید.

مبل مدولار
اگر می خواهید شکل مبل خود را تطبیق دهید عالی است. کاناپه های مدولار به صورت چند قسمتی ساخته می شوند و به هر شکلی که بخواهید می توانند کنار هم قرار گیرند.

کاناپه های مدولار اگر به دنبال احساس سفارشی تری هستید یا اگر می خواهید کوچک شروع کنید، عالی هستند، اما به مرور زمان فضای نشستن خود را تغییر داده و افزایش دهید.

مبل جمع و جور
یک مبل جمع و جور که به عنوان صندلی عشق یا صندلی snuggle نیز شناخته می شود، از نظر اندازه بین یک صندلی راحتی و یک مبل دو نفره قرار می گیرد. مشخصه آن یک بالشتک تک صندلی و تک کوسن پشتی است.

چگونه یک مبل را اندازه می گیرید؟
ممکن است بدیهی به نظر برسد، اما همیشه فضایی که مبل شما قرار است در آن قرار گیرد را با دقت اندازه گیری کنید. هیچ چیز آزاردهنده تر از این نیست که فرآیند انتخاب مبل، تحویل آن و سپس پیدا کردن آن مناسب نباشد.

اگر به صورت از پیش مونتاژ شده تحویل داده می شود، مطمئن شوید که چهارچوب درهای خود را نیز اندازه بگیرید و اجازه دهید هر گونه زوایای تنگ وجود داشته باشد. اگر از درب جلو جا نمی‌شود، به تخته طراحی برمی‌گردید. این یک مشکل رایج است - 19٪ از پاسخ دهندگان نظرسنجی ما که مشکلات تحویل مبل را تجربه کردند به ما گفتند که برای عبور مبل خود از درب ورودی مشکل داشتند.

نکات اندازه گیری مبل
ابعاد مبل را روی زمین با استفاده از روزنامه مشخص کنید، یا کف خود را با نوار چسب علامت بزنید تا احساس واقعی تری از فضای اشغال شده داشته باشید.
برای خود جای کافی برای قدم زدن راحت در اطراف مبل بگذارید و مطمئن شوید که بازوها مانع هیچ چیز مانند باز شدن در نشوند.
اگر یک مبل بلند می‌خرید، مطمئن شوید که قبل از خرید، فضای خود را در اندازه کامل و همچنین موقعیت استاندارد آن اندازه‌گیری کنید.
اطمینان حاصل کنید که مبلمان هنگام تحویل در درها و راهروها قرار می گیرند. اگر به نظر می رسد که مناسب است، گزینه ای را انتخاب کنید که مونتاژ جزئی یا کامل است یا دارای بازوهای قابل جابجایی است.
اگر فکر می‌کنید ون تحویل شما ممکن است برای پیدا کردن جای پارک در مقابل خانه‌تان مشکل داشته باشد، از همسایه‌ها بپرسید که آیا دوست ندارند ماشین‌هایشان را در آن روز جابه‌جا کنند.
پر کردن را در نظر بگیرید
وقتی صحبت از خرید مبل جدید می شود، پر کردن مبل اغلب به نفع شکل و اندازه نادیده گرفته می شود. انتخاب رنگ ها، الگوها و اشکال بسیار سرگرم کننده تر از فکر کردن به آنچه در داخل است است!

خرید مبل چستر راحتی اقساط 3 ماهه

۲ بازديد
آنچه ما دوست داشتیم: مقاله طیف وسیعی از انواع مبل - از جمله صندلی های عاشقانه، سکشنال و مبل های تخت خواب را - در سبک های مدرن و مد روز ارائه می دهد. ما مبل Ceni و صندلی سالن Sven (نسخه صندلی صندلی مبل Sven) را آزمایش کرده‌ایم. و ما متوجه شدیم که هر دو راحت و خوب ساخته شده‌اند، با بالشتک‌های فوم با چگالی بالا، تعلیق‌های بافته (که در این بخش به آنها اشاره می‌کنیم)، خرید مبل راحتی و پایه‌های جامد گردویی یا بلوط. ما این مبل‌ها را سخاوتمندانه برای نشستن یافتیم و آزمایش‌کنندگان ما فکر می‌کردند که آن‌ها «سوار» مناسب و البته محکمی دارند. ما صندلی سالن Sven را به صورت مخملی برای چند سال استفاده روزانه آزمایش کرده‌ایم (به سرعت تبدیل به یکی از موارد مورد علاقه اتاق نشیمن شده است). مخمل سبز دارای غنای مجلل و خزه‌ای است و در لمس نرم است و بالشتک صندلی نسبتاً محکم به نظر می‌رسد. با عمق صندلی 2 فوت، Sven می‌تواند به راحتی موقعیت‌های چهارپایی و لم دادن به پهلو را در خود جای دهد. با این حال، هنگامی که تستر 5 فوتی ما "به طور معمول" رو به جلو نشسته بود، تقریباً خیلی عمیق احساس می شد. افراد قد بلندتر ممکن است آن را درست تشخیص دهند.

صندلی‌های این شرکت در اندازه‌های مختلفی از جمله صندلی‌های راحتی . خرید مبل راحتی صندلی‌های عاشقانه، سه‌نفره و سکشنال عرضه می‌شوند و معمولاً ظرف چند روز قابل ارسال هستند (مقاله به وضوح پنجره‌های حمل و نقل را در هر صفحه محصول فهرست می‌کند). Ceni سه نفره، با روکش پارچه پلی استر بافته شده، معمولاً حدود 1000 دلار به فروش می رسد. و مبل سه نفره Sven (عرض 88 اینچ) از 1300 تا 1900 دلار متغیر است، بسته به انتخاب شما از روکش مخملی، بافته شده یا چرمی.

در تجربه ما، ارتباطات ایمیل مقاله با سفارشات و ارسال، واضح و دقیق است و خدمات مشتری آن پاسخگو است. ما از کارآیی بسته بندی صندلی سالن Sven تحت تأثیر قرار گرفتیم: پایه هایی که روی خود پیچ می کنید (بدون نیاز به ابزار)، به قسمت زیرین صندلی بسته می شوند. و بالشتک ها همگی داخل حجم صندلی قرار می گیرند و یک مکعب فشرده 70 پوندی ایجاد می کنند - 23 (H) در 43 (W) در 48 (L) اینچ. مونتاژ برای Sven حداقل بود—شما به سادگی پایه های پیچ را وصل کرده و بالشتک ها را قرار دهید. اما قبل از سفارش، دستورالعمل های مقاله را برای هر مورد (که به صورت PDF در صفحه محصول موجود است) بررسی کنید.

چیزهایی که دوست نداشتیم: در میان بسیاری از بررسی‌های درخشان مقاله که دیدیم، تعداد زیادی مورد منفی وجود داشت که بیشتر آنها به دوام مربوط می‌شدند. برخی از کاربران (از جمله یکی از کارکنان Wirecutter) گزارش می دهند که بالشتک در مبل Ceni در طول سال ها فرو رفته و روکش پارچه ای مستعد پر شدن است.

اگرچه صندلی صندلی Sven Lounge متوسط است، اما متوجه شدیم که کوسن نرم پشتی برای داشتن حالتی بالش مانند فرو می‌رود و نیاز به پر کردن مکرر دارد. بالشتک صندلی از یک طرف تافت است، بنابراین نمی‌توانید آن را برگردانید یا روکش را بردارید تا هر طرف به طور یکنواخت بپوشید، اما می‌توانید کوسن پشتی را برگردانید. خرید مبل راحتی

اگرچه اکثر کارمندان ما که صاحب Sven هستند آن را دوست دارند، یکی از آن متنفر بود: او گزارش می دهد که کوسن های مخملی او در جایی که خورشید به آنها می رسد پژمرده شده اند و کوسن ها اکنون آویزان شده اند.
نمونه ها: می توانید حداکثر 10 نمونه رایگان را از طریق یک فرم آنلاین دریافت کنید. هر مدل کاناپه‌ای در همه پارچه‌ها یا چرم‌ها وجود ندارد، بنابراین قبل از سفارش نمونه‌های خود را بررسی کنید. ثبت سفارش کمی دشوار است، زیرا باید اطلاعات اثاثه یا لوازم داخلی مورد نظر خود را به صورت دستی وارد کنید.

سیاست بازگشت: به هر دلیلی ظرف 30 روز برگشت پذیرفته می شود (این کار هزینه حمل و نقل 49 دلاری را به همراه دارد، تا زمانی که در قاره آمریکا هستید)، به علاوه 50 دلار در صورت عدم ذخیره بسته بندی. تعویض با بسته بندی اصلی رایگان می باشد.

گارانتی: یک سال

حمل و نقل و تحویل: حمل و نقل برای سفارش های بیش از 999 دلار و 49 دلار برای هر چیزی که تحت آن باشد رایگان است. این مقاله همچنین ابعاد و وزن جعبه را در صفحه هر محصول فهرست می کند. در ابتدای همه گیری، مقاله تحویل بدون تماس را به عنوان گزینه پیش فرض خود (به درب ورودی شما) معرفی کرد. اما شما می توانید مبل را با قیمت 119 دلار به اتاقی مشخص تحویل دهید و با 80 دلار اضافی مونتاژ کنید.

خرید مبل چستر راحتی اقساط جهیزیه عروس

۴ بازديد
اگر مبل مورد نظر شما متعلق به شرکتی است که در نزدیکی شما یک نمایشگاه یا محل خرده‌فروشی آجر و ملات دارد، با این خطر، آن را شخصاً بررسی کنید. انجام این کار به شما اعتماد به نفس بیشتری می‌دهد، و می‌توانید اندازه‌گیری‌های اضافی خود را انجام دهید (ویدئو) - فراموش نکنید که یک متر با خود داشته باشید.
برخی از مبل ها به طور کامل مونتاژ می شوند، برخی با پایه های جدا شده و بالشتک های جداگانه حمل می شوند و برخی دیگر نیاز به مونتاژ گسترده تری دارند. به پهن ترین ابعاد مبل توجه کنید. برخی از شرکت‌ها، مانند فلوید، ابعاد جعبه‌هایی را که اجزا در آن وارد می‌شوند، در نظر می‌گیرند، خرید مبل راحتی بنابراین می‌توانید مطمئن شوید که در گوشه‌ها و درها قرار می‌گیرند. همچنین معمولاً می‌توانید در پرسش‌های متداول شرکت یا با ارسال ایمیل به خدمات مشتری، نحوه ارسال مبل را در بخش‌هایی که فقط نیاز به اتصال یا جداسازی کامل دارند، پیدا کنید. (و اگر نمی توانید این را پیدا کنید، نشانه خوبی است که ممکن است بخواهید شرکت دیگری را در نظر بگیرید.)
ساده ترین نقاط ورود به خانه خود را همراه با موانعی که می تواند تحویل را پیچیده کند بررسی کنید. یک راه پله شیب دار، یک راهرو باریک، یک وسیله کم ارتفاع یا یک آسانسور کوچک همگی می توانند چالش های غیرقابل حلی را ایجاد کنند. ما ویدیوی Room & Board's How to Prepare for Furniture Delivery را برای تجسم موانع پیش‌بینی نشده بسیار مفید یافتیم. چک لیست شش مرحله ای مناسب مبل هابیتات انگلستان یک منبع عالی دیگر است.
BenchMade Modern یک ردپای رایگان و با اندازه واقعی از مبل شما می فرستد تا روی زمین پخش شود. اگر شرکت دیگری را در نظر دارید، می توانید شرکت خود را با استفاده از روزنامه، مقوا یا کاغذ چسبانده شده به هم بسازید. برخی از شرکت‌های خرده‌فروشی، مانند IKEA و Wayfair، اپلیکیشن‌های واقعیت افزوده را ارائه می‌کنند تا بتوانید مبلمان را در هر فضایی تجسم کنید.
از اینجا خرید کنید اگر: بودجه کمتری دارید و می‌خواهید سبک‌ها و پارچه‌های متنوعی داشته باشید، از ظاهر شیک و مدرن اواسط قرن گرفته تا مبل‌های چرمی کلاسیک.

میانگین قیمت مبل استاندارد: 1500 دلار برای یک مبل سه نفره

آنچه ما دوست داشتیم: مقاله طیف وسیعی از انواع مبل - از جمله صندلی های عاشقانه، سکشنال و مبل های تخت خواب را - در سبک های مدرن و مد روز ارائه می دهد. ما مبل Ceni و صندلی سالن Sven (نسخه صندلی صندلی مبل Sven) را آزمایش کرده‌ایم. خرید مبل راحتی و ما متوجه شدیم که هر دو راحت و خوب ساخته شده‌اند، با بالشتک‌های فوم با چگالی بالا، تعلیق‌های بافته (که در این بخش به آنها اشاره می‌کنیم)، و پایه‌های جامد گردویی یا بلوط. ما این مبل‌ها را سخاوتمندانه برای نشستن یافتیم و آزمایش‌کنندگان ما فکر می‌کردند که آن‌ها «سوار» مناسب و البته محکمی دارند. ما صندلی سالن Sven را به صورت مخملی برای چند سال استفاده روزانه آزمایش کرده‌ایم (به سرعت تبدیل به یکی از موارد مورد علاقه اتاق نشیمن شده است). مخمل سبز دارای غنای مجلل و خزه‌ای است و در لمس نرم است و بالشتک صندلی نسبتاً محکم به نظر می‌رسد. با عمق صندلی 2 فوت، Sven می‌تواند به راحتی موقعیت‌های چهارپایی و لم دادن به پهلو را در خود جای دهد. با این حال، هنگامی که تستر 5 فوتی ما "به طور معمول" رو به جلو نشسته بود، تقریباً خیلی عمیق احساس می شد. افراد قد بلندتر ممکن است آن را درست تشخیص دهند.

صندلی‌های این شرکت در اندازه‌های مختلفی از جمله صندلی‌های راحتی، صندلی‌های عاشقانه، سه‌نفره و سکشنال عرضه می‌شوند و معمولاً ظرف چند روز قابل ارسال هستند خرید مبل راحتی (مقاله به وضوح پنجره‌های حمل و نقل را در هر صفحه محصول فهرست می‌کند). Ceni سه نفره، با روکش پارچه پلی استر بافته شده، معمولاً حدود 1000 دلار به فروش می رسد. و مبل سه نفره Sven (عرض 88 اینچ) از 1300 تا 1900 دلار متغیر است، بسته به انتخاب شما از روکش مخملی، بافته شده یا چرمی.

در تجربه ما، ارتباطات ایمیل مقاله با سفارشات و ارسال، واضح و دقیق است و خدمات مشتری آن پاسخگو است. ما از کارآیی بسته بندی صندلی سالن Sven تحت تأثیر قرار گرفتیم: پایه هایی که روی خود پیچ می کنید (بدون نیاز به ابزار)، به قسمت زیرین صندلی بسته می شوند. و بالشتک ها همگی داخل حجم صندلی قرار می گیرند و یک مکعب فشرده 70 پوندی ایجاد می کنند - 23 (H) در 43 (W) در 48 (L) اینچ. مونتاژ برای Sven حداقل بود—شما به سادگی پایه های پیچ را وصل کرده و بالشتک ها را قرار دهید. اما قبل از سفارش، دستورالعمل های مقاله را برای هر مورد (که به صورت PDF در صفحه محصول موجود است) بررسی کنید.

خرید مبل راحتی ارزان اقساط وودن مبل جهیزیه

۲ بازديد
اگر از اینجا خرید کنید: ظاهر نرم مدرن، قیمت متوسط را می پسندید و کمی انعطاف پذیری در آینده می خواهید—و از گزینه های محدود اثاثه یا لوازم داخلی بدتان نمی آید.

میانگین قیمت مبل استاندارد: 2200 دلار برای یک مبل سه نفره

چیزی که ما دوست داشتیم: فلوید فقط سه مدل مبل می فروشد، بنابراین اگر می خواهید ظاهر زیادی را مرور کنید، اولین جایی نیست که باید به آن بروید. اما فلوید برای کسانی که خواهان یک مبل مدولار با سبک مدرن هستند، با قیمتی در حدود 1400 تا 3300 دلار برای سایزهای سه نفره می‌خواهند. این سه سبک عبارتند از: مبل (که یک قاب چوبی را با ظاهری شیک و بالشی ترکیب می کند)، The Form Sectional (که براق و مدرن است) و The Sink Down Sectional. هر کدام از اندازه های دو نفره تا اندازه های مقطعی در دسترس هستند. خرید مبل راحتی ما هنوز The Sectional یا The Sink Down را آزمایش نکرده‌ایم، اما امیدواریم در آینده این کار را انجام دهیم. ما بیش از سه سال است که مبل را (در پیکربندی سه نفره با صندلی صندلی) آزمایش می کنیم و روزانه از آن استفاده می کنیم. و ما در مورد ساختار قاب، که فولاد را با تخته سه لا توس و پایه های فولادی ترکیب می کند، مطمئن هستیم. بر خلاف بسیاری از مبل ها، The Sofa هیچ تعلیقی ندارد. بالشتک های دوبل فوم به سادگی روی یک پایه تخته سه لا با لایه نازک قرار می گیرند. این بدان معناست که The Sofa علیرغم ظاهر دلپذیرش فاقد جهش است. Sectional از یک تعلیق فنری تخت استفاده می کند که باید فنری بیشتری را ارائه دهد (باز هم، ما هنوز آن را آزمایش نکرده ایم).

سکشنال که فلوید در سال 2021 معرفی کرد، می‌تواند در طرح‌بندی‌های مختلفی ترتیب داده شود و هر واحد از پیش مونتاژ شده با گیره‌ها (PDF) متصل می‌شود. پیکربندی مبل انعطاف پذیری کمتری دارد—به عنوان مثال نمی توانید یک مبل دو نفره را به سه نفره تبدیل کنید. اما اگر ماژول صندلی را اضافه کنید، می توانید بدون ابزار آن را از یک طرف به سمت دیگر عوض کنید. طبق تجربه ما، انجام این کار ساده است، و در کل متوجه شدیم که مونتاژ The Sofa ساده است، هرچند با دو نفر آسان تر است. برای هر دو مدل مبل، باید به دستورالعمل های PDF در وب سایت فلوید دسترسی داشته باشید. در سال 2023 فلوید جدیدترین و عمیق ترین مبل خود را با نام The Sink Down عرضه کرد که در عمق صندلی (عمق 34 اینچ) با Six Penny رقابت می کند.

ما فلوید را به دلیل کیفیت، قیمت، ارتباطات حمل و نقل و تحویل، سهولت سفارش و شفافیت مواد، و همچنین گزینه هایی که طراحی آن برای توسعه آینده فراهم می کند، دوست داریم. ما همچنین از فیلم‌ها و تصاویر مونتاژ موجود در سایت آن قدردانی می‌کنیم، بنابراین خریداران می‌توانند حسی از محصول در یک فضای واقعی و متناسب با افراد دریافت کنند. خرید مبل راحتی

چیزهایی که ما دوست نداشتیم: مدل مبل دارای بالشتک های صندلی بسیار پر شده و پر از فوم است. همراه با فقدان فنر یا تعلیق بافته، باعث شد مبل احساس راحتی کمتری نسبت به سایر مواردی که ما آزمایش کرده‌ایم داشته باشد. بالشتک های چاق و چله، اما سفت، دست های ما را به سمت «دره» بین خود می فرستند - فشار دادن نفر چهارم روی صندلی سه نفره را سخت می کند، زیرا همه نمی توانند یک صندلی صاف داشته باشند. تستر 5 فوتی 4 اینچی ما گفت که وقتی مبل را دراز کرده و از کوسن های پشت و بازو به عنوان بالش سر استفاده می کند، راحت ترین حالت را پیدا می کند. بالشتک های پشتی روی مبل نیاز به چرخاندن و پرکردن مکرر دارند (مانند برخی مبل های Article و Sixpenny)، و از آنجایی که آنها کاملاً شیک هستند، آرزو می کنیم کاش صندلی ها عمیق تر بودند. ما The Sectional را آزمایش نکرده‌ایم، اما فکر می‌کنیم سیستم تعلیق فنری و طراحی بالشتک صاف‌تر ممکن است در طول زمان راحت‌تر شوند.

گزینه های محدودی برای سفارشی سازی The Sectional و The Sofa وجود دارد. Sectional پنج گزینه رنگی را برای پارچه نرم و بوم مانند خود (ساخته شده از 100٪ پلی استر) ارائه می دهد: رنگ سفید مایل به زرد و چهار رنگ تیره و سرد. مبل در شش رنگ و سه پوشش پایه (ساخته شده از 95٪ پلی استر و 5٪ نایلون) ارائه می شود، بنابراین شما باید آنچه را که می بینید دوست داشته باشید. اگرچه این شرکت ادعا می کند که این پارچه می تواند در برابر بوها و لکه ها مقاومت کند، اما به لطف یک بافت محکم، کاملاً ضد لک نیست. و نباید روکش های کوسن را با ماشین شستشو دهید یا بردارید (روکش ها دارای زیپ برای مقاصد تولیدی هستند، اما فلوید در پرسش های متداول خود توصیه می کند که آنها را بردارید). در تجربه ما، ریزش های کوچک با یک پارچه مرطوب پاک می شوند. در نهایت، فلوید یک گارانتی 10 ساله ارائه می کرد. از سال 2021، این ضمانت به یک سال ضمانت کاهش یافت، که تفاوت چندانی با اکثر شرکت‌های مبل‌سازی ندارد، اما باعث می‌شود آن را نسبت به گذشته جذاب‌تر کند. خرید مبل راحتی

نمونه ها: رایگان

خط مشی بازگشت: بازگشت، منهای هزینه های حمل و نقل اصلی، در بسته بندی اصلی ظرف 30 روز پس از تحویل از طریق فرم استرداد در وب سایت فلوید پذیرفته می شود. حمل و نقل برگشت از قبل پرداخت می شود اما 10٪ از هزینه کالا به عنوان هزینه ذخیره مجدد پرداخت می شود.

گارانتی: ضمانت سه ساله برای کوسن ها، پانل ها و واحدهای مقطعی. گارانتی 1 ساله اسکلت استیل و توس

حمل و نقل و تحویل: 12٪ از ارزش سفارش (با سقف 350 دلار). فلوید تعداد جعبه ها و ابعاد و وزن آنها را قبل از سفارش به شما می گوید. با پرداخت هزینه اضافی، می توانید مبل را به اتاق خاصی تحویل دهید، اما مونتاژ در دسترس نیست. به روز رسانی در مورد تخمین زمان حمل و نقل و تحویل معمولا دقیق است.

خرید مبل اقساط 3 ماهه وودن مبل

۲ بازديد
از اینجا خرید کنید اگر: عاشق یک مبل راحتی با ظاهری آرام، صندلی‌های عمیق، و رنگ‌ها و پارچه‌های زیاد با قیمت مناسب هستید. و شما پارچه‌های نخی یا چرمی را ترجیح می‌دهید یا برای مقاومت در برابر آشفتگی‌های روزمره به پارچه‌های مصنوعی «عملکردی» نیاز ندارید.

میانگین قیمت مبل استاندارد: 3000 دلار برای یک مبل سه نفره خرید مبل راحتی

چیزی که ما دوست داشتیم: مبل‌های Sixpenny معمولاً به سبک لاوسون شیک هستند و در 9 نسخه عرضه می‌شوند که هفت تای آن‌ها به‌عنوان بخش‌های مدولار در دسترس هستند که می‌توانید دوباره پیکربندی کنید. قیمت خودروهای سه نفره بین 3000 تا 5000 دلار است (ارزان تر از BenchMade Modern اما گران تر از Article یا Burrow). و با توجه به قیمت، ساخت و ساز با کیفیت بالا - قاب های چوب سخت با تقویت گوشه های تخته سه لا - و سطوح بالایی از راحتی، به دلیل تعلیق فنری و بالشتک های فوم هسته ای با پر کردن نرم یا پلی را دریافت می کنید. Sixpenny برخی از بالاترین ستایش ها را از آزمایش کننده ما دریافت کرد، که بخش Aria Grande را "مانند یک ابر واقعی" اعلام کرد. این مبل‌ها با کوسن‌های پشت بالشی و روکش‌های نخی خود (همچنین دارای خز و چرم مصنوعی بازیافتی هستند)، مانند یک مبل تلویزیونی متعلق به دهه 1990، ظاهری کمی زندگی‌شده و در عین حال مدرن دارند.

روکش‌ها قابل شستشو با ماشین لباسشویی هستند - اگرچه Sixpenny تمیز کردن خشک را توصیه می‌کند - و می‌توانید تعویض آن را سفارش دهید، بنابراین می‌توانید ظاهر مبل خود را در آینده تغییر دهید. ما فکر می‌کنیم پارچه‌های نخی، کتان، چرم، و پارچه‌های مخملی Sixpenny - که با دست رنگ شده‌اند - از زیباترین‌هایی هستند که دیده‌ایم. و در مقایسه با پارچه‌های برخی شرکت‌های دیگر که پالت‌های آن‌ها اغلب خاکستری‌تر، برش‌تر یا تیره‌تر است، دارای پالت رنگی روشن و روشن هستند. رنگ های خاصی آماده ارسال هستند. در غیر این صورت، تنظیمات سفارشی در حدود 15 هفته تحویل خواهند شد. اگر خانه‌ای با حیوانات خانگی یا بچه دارید، Sixpenny توصیه می‌کند پارچه‌های تنگ‌تر و پنبه‌ای سنگین‌تر انتخاب کنید. (آزمایشگر ما میزبان دو سگ در Aria Grande با کتانی پنبه‌ای Sundazed Coral بود، و تا کنون خوب نگه داشته است. ما به نحوه پوشیدن این پارچه خاص در طول زمان توجه خواهیم کرد.)

سکشنال آریا گراند تقریباً کاملاً مونتاژ شده وارد شد - فقط باید کوسن‌ها و بالش‌های سنگین صندلی را مرتب می‌کردیم و بخش‌ها را به هم وصل می‌کردیم (در صورت تراز، آنها با گیره‌های تمساح متصل می‌شوند). می‌توانید منتظر بمانید تا بخش‌های مبل خود را به هم متصل کنید تا با پیکربندی بازی کنید. تستر ما هفته ها مبل خود را به این شکل رها کرد. اگر می خواهید مبل را در آینده گسترش دهید، می توانید ماژول های جداگانه سفارش دهید. خرید مبل راحتی

چیزهایی که دوست نداشتیم: مبل‌های Sixpenny عمیق‌ترین عمق صندلی‌هایی را دارند که دیده‌ایم - بسیاری از آنها بیش از 2 فوت عمق دارند (عمیق‌تر از Article's Sven). اگر حالت نشستن عمودی‌تری را ترجیح می‌دهید، یکی از مبل‌هایی با صندلی‌های کم‌عمق‌تر، مانند گابریل یا الیاس (عمق ۲۳ اینچ) را انتخاب کنید. یکی از آزمایش‌کنندگان ما که مبل صاف‌تری را ترجیح می‌داد، گفت که کوسن‌ها به جلو بردن آن‌ها کمک می‌کنند (بسیاری از طرح‌های Sixpenny همراه با بالش‌های پرتابی هستند). بالشتک های صندلی و پشتی دارای یک هسته فوم با چگالی بالا با پرکننده پلی یا ترکیبی از پلی و پایین هستند. این می‌تواند باعث شود برخی از مبل‌های Sixpenny مانند یک ابر به نظر برسند، اما به این معنی است که آنها به اندازه کافی حمایت نمی‌کنند. و این راحتی بالش به این معنی است که کوسن‌ها برای چیدمان نیاز به پر کردن مکرر دارند.

Sixpenny عمدتاً از پارچه های پنبه ای و کتان (در انواع وزن ها و بافت ها) استفاده می کند. اگرچه آنها زیبا هستند و مسلماً برای محیط زیست بهتر هستند، اما در مورد مقاومت در برابر لکه هرگز با پارچه های مصنوعی "عملکرد" رقابت نخواهند کرد. (Sixpenny همچنین یک خز مصنوعی بازیافتی با قابلیت مراقبت آسان تر را ارائه می دهد - که به گفته شرکت می تواند به راحتی در ماشین شسته و تمیز شود - و گزینه های چرمی برای برخی از مدل ها.) روکش ها قابل جدا شدن و شستشو هستند، اما این کار ساده ای نیست. وظیفه ای که باید به طور منظم انجام دهید. با این اوصاف، لکه‌های کمی که تاکنون روی مبل کتان پنبه‌ای Sundazed Coral که آزمایش کرده‌ایم دیده‌ایم، تمیز کردن نسبتاً آسانی بوده است. (Sixpenny توصیه های عمیقی برای نحوه تمیز کردن پارچه های خود ارائه می دهد). خرید مبل راحتی

نمونه ها: 12 نمونه اول رایگان هستند. هر یک اضافی 2 دلار هزینه دارد. پیمایش و انتخاب نمونه‌ها، با محتوای پارچه و وزن در یک نگاه، آسان است.

خط مشی بازگشت: بازپرداخت ظرف 30 روز پس از تحویل رایگان است (اگر بسته بندی اصلی را نگه ندارید، 10٪ هزینه ذخیره مجدد از شما دریافت می شود). همچنین می توانید ظرف 30 روز روکش های پارچه ای را به صورت رایگان تعویض کنید.

گارانتی: ضمانت مادام العمر محدود برای قاب، فنرها، اتصالات، پایه ها و سخت افزار (در مورد پارچه ها، بالشتک ها، درزها، تافتینگ ها، لکه ها، پرداخت ها، یا هر گونه مواد چوبی احیا شده اعمال نمی شود).

حمل و نقل و تحویل: "تحویل در آستانه" رایگان درب منزل یا تحویل با دستکش سفید (مونتاژ در اتاق مورد نظر شما) به قیمت 100 دلار

خرید مبل راحتی ارزان وودن مبل اقساطی

۲ بازديد
اطمینان حاصل کنید که مبل بالقوه شما در جایی که می خواهید قرار می گیرد.

BenchMade Modern یک ردپای رایگان و با اندازه واقعی از مبل شما می فرستد تا روی زمین پخش شود. اگر شرکت دیگری را در نظر دارید، می توانید شرکت خود را با استفاده از روزنامه، مقوا یا کاغذ چسبانده شده به هم بسازید. برخی از شرکت‌های خرده‌فروشی، مانند IKEA و Wayfair، اپلیکیشن‌های واقعیت افزوده را ارائه می‌کنند تا بتوانید مبلمان را در هر فضایی تجسم کنید. خرید مبل راحتی 


از اینجا خرید کنید اگر: گزینه‌های مدولار و شیک می‌خواهید که بتوانید آن‌ها را سفارشی کنید، و همچنین قیمت‌های رقابتی (در سه سبک مبل‌هایی که Burrow ارائه می‌دهد)، و باید صندلی‌ها را در فضای کوچک‌تر به حداکثر برسانید.

میانگین قیمت مبل استاندارد: 1500 دلار برای یک مبل سه نفره

چیزی که ما دوست داشتیم: اگر به دنبال یک مبل جمع و جور و کم هزینه با ظاهری مناسب هستید و مایلید به مونتاژ پیچیده‌تری بپردازید، Burrow یک گزینه عالی است، با مبل‌هایی که قیمتی مشابه مبل‌های Article دارند. هر چهار مدل مبل – Nomad، Field، Range، و Union – دارای پاها و خطوط تمیزی هستند که ظاهری مدرن در اواسط قرن به آنها بخشیده است. اگرچه به طور بی پایان قابل تنظیم نیست، اما طراحی مدولار به شما اجازه می دهد که مبل را در طول زمان منبسط یا منقبض کنید، سبک های مختلف بازو یا کوسن ها را انتخاب کنید و حتی میزهای جانبی اختیاری اضافه کنید. همچنین می‌توانید بین طرح‌های چوبی یا فلزی و از میان روکش‌های پارچه‌ای، مخملی و چرمی یکی را انتخاب کنید.

تقریباً هر سبک Burrow در یک فضای تنگ خوب است، زیرا عمق صندلی به سمت کم عمق (بین 21 تا 22 اینچ) متمایل است. در سال 2022، بارو مجموعه اتحادیه خود را منتشر کرد که دارای عمق صندلی 27 اینچی است. قاب ها از چوب سخت، با صفحات تخته سه لا خم شده و بافته های پلی استر ساخته شده اند و بالشتک ها از فوم با چگالی متوسط، پرکننده خرد شده و روکش الیافی تشکیل شده اند. ما متوجه شدیم که بالشتک‌های روی سکشنال Range که در حال آزمایش هستیم همچنان مرتب و مرتب به نظر می‌رسند و محکم به نظر می‌رسند. خرید مبل راحتی

اگرچه Burrow طیف محدودی از پارچه‌های "عملکردی" را ارائه می‌کند (بین سه تا پنج، بسته به خط)، پارچه‌های خنثی عمیق، سرمه‌ای و سبزها غنی و اشباع هستند. و پارچه های تنگ محکم، مقاوم در برابر لک و ایده آل برای خانه هایی با بچه ها و حیوانات خانگی هستند، زیرا آنها تمیز می شوند. (آزمایشگر ما میزبان سه سگ به طور همزمان در بخش Range بود، و از نظر پوشیدن بدتر نبود.) مجموعه Nomad همچنین در مخمل و چرم "عملکرد" عرضه می شود.

چیزهایی که دوست نداشتیم: سبک جمع و جور مبل های بارو جایگزینی دارد. در مقایسه با سایر مبل‌هایی که آزمایش کرده‌ایم، مبل‌های بارو معمولاً ارتفاع صندلی‌های کوتاه‌تری (۱۶ تا ۱۷ اینچ) و عمق صندلی‌های کم‌تر (۲۱ تا ۲۲ اینچ) دارند، که ممکن است برای برخی افراد برای استراحت راحت‌تر باشد. کسانی که وضعیت صاف تر را ترجیح می دهند یا به دنبال مبل برای سرگرمی هستند، ممکن است این تناسبات را دوست داشته باشند. با این حال، یک تستر 5 فوتی 4 اینچی، که در تمام سبک‌ها در نمایشگاه نیویورک (تنها یکی از شرکت‌ها) نشسته بود، متوجه شد که پشت‌ها خیلی کوتاه هستند (12 اینچ در Range، 16 اینچ در Nomad، 17 اینچ در فیلد) برای حمایت و راحتی طولانی مدت، گفت که آنها در قسمت میانی عقب ضربه می زنند. خرید مبل راحتی

امکان مونتاژ مبل بارو به تنهایی وجود دارد، به خصوص که بارو هر قسمت صندلی را در جعبه مخصوص خود بسته بندی می کند و حمل کالا را برای یک نفر آسان تر می کند. اما توصیه می کنیم یک کمکی داشته باشید. آزمایش‌کننده ما مونتاژ بدون ابزار (ویدئو) را "بیشتر ساده" توصیف کرد. اما او گفت که فقط با یک نفر کمی مشکل و دست و پا گیر است، زیرا قبل از اینکه بتوانید ماژول ها را با دستگیره های پیچ محکم کنید، باید سوراخ های از پیش سوراخ شده را تراز کنید. آزمایشگر ما گفت که او با انجام این کار به تنهایی عرق کرده است. کانکتورهای فلزی که پشتی صندلی ها را به هم متصل می کنند نیز کمی لرزش دارند. تا اینجای کار آنها خوب ایستاده اند، اما ما خواهیم دید که در طول زمان چگونه عمل می کنند.

یکی دیگر از تسترهای کارمند Burrow Nomad خود را با یک خطای ساخت در یکی از ماژول ها دریافت کرد، اما می گوید که نماینده خدمات مشتری به سرعت به ایمیل او پاسخ داد و او قطعه جایگزین خود را در هفته بعد دریافت کرد. یکی از آزمایش‌کننده‌های دیگر ما که حدود یک سال است سکشنال Range خود را دارد، می‌گوید هنوز هم عالی به نظر می‌رسد، اما گاهی اوقات وقتی افراد در آن می‌نشینند، پشت آن می‌شکند - آزاردهنده است، اما برای او مشکل‌ساز نیست.

نمونه‌ها: نمونه‌ها بر اساس سبک مبل و نوع پارچه (چرم، پارچه، مخمل) در «ست‌های نمونه» عرضه می‌شوند. دو مجموعه اول رایگان هستند. پس از آن، آنها 5 دلار قیمت دارند.

سیاست بازگشت: مبادله رایگان یا بازگرداندن ظرف 30 روز. برای بازگشت، در صورت نگهداری بسته بندی اصلی، 10 درصد هزینه پرداخت می کنید، در غیر این صورت، 20 درصد، با سقف 250 دلار پرداخت می کنید. فرآیند بازگرداندن سخت‌تر از بسیاری از مواردی است که ما بررسی کرده‌ایم، زیرا از شما خواسته می‌شود عکس‌هایی را ایمیل کنید تا وضعیت فعلی و/یا نقص‌های احتمالی یک مورد را نشان دهید. خرید مبل راحتی

گارانتی: یک سال

ارسال و تحویل: ارسال درب منزل رایگان است، اما تحویل در اتاق و تحویل با دستکش سفید (از جمله مونتاژ) در دسترس نیست. این بیماری همه گیر، دوره های تحویل کوتاه قبلی بارو (در عرض یک هفته) را طولانی تر کرده است. اما این شرکت پنجره های تحویل دقیق را بر اساس محصول و منطقه ارائه می دهد و تخمین های حمل و نقل را در صفحات محصول به روز می کند. همچنین می‌توانید در صورت نیاز به مبل ظرف یک ماه، بر اساس «آماده برای حمل» فیلتر کنید. منتظر یکی دیگر باشید

خرید مبل راحتی وودن مبل اقساطی

۳ بازديد
RK: "من فکر می کنم مبل یکی از بزرگترین تعهدات مبلمان است که شما انجام می دهید. حتی مبل های ارزان قیمت هزینه زیادی دارند، بنابراین ارزش آن را دارد که کمی بیشتر هزینه کنید و به دنبال کیفیت باشید. به این ترتیب باید برای سال‌های آینده با شما باشد.» خرید مبل راحتی

من عاشق ایده مبل های دستی هستم. که مبل اصلی آنقدر سرمایه گذاری خوبی بود که می توان آن را به نسل ها منتقل کرد. اگر خانواده شما نمی توانند چنین کالای اجباری را تهیه کنند، ارزش دیدن حراج مبل های عتیقه را دارد. آنها ممکن است نیاز به بازیابی یا روکش کردن داشته باشند، اما این کار نیازی به انجام فوری ندارد. می توانید هزینه را از این طریق تقسیم کنید.»
"من فکر می کنم مبل یکی از بزرگترین تعهدات مبلمان است که شما انجام می دهید. حتی مبل های ارزان قیمت هزینه زیادی دارند، بنابراین ارزش آن را دارد که کمی بیشتر هزینه کنید و به دنبال کیفیت باشید. به این ترتیب باید برای سال‌های آینده با شما باشد.»
مبل یکی از وسایلی است که در کل خانه بسیار مورد استفاده قرار می گیرد، بنابراین باید محکم و محکم باشد. من متقاعد نشده‌ام که چیزی که خودم جمع‌آوری کنم بتواند در برابر سختی‌های زندگی روزمره مقاومت کند.»

(اگر به دنبال تعهد بلندمدتی هستید، شاید بهتر است از طرح هایی که می آیند چشم پوشی کنید
توصیه می کنم در صورت امکان، قبل از خرید مبل را شخصاً امتحان کنید. من اعضای تیمم را به انواع مکان‌ها فرستاده‌ام تا روی صندلی‌ها و مبل‌های عتیقه بنشینند تا سطح راحتی را آزمایش کنند. اگر یک مبل جدید را به صورت آنلاین خریداری می کنید، که صادقانه بگوییم که این روزها بسیار ساده ترین گزینه است، ابتدا فقط سیاست مرجوعی را بررسی کنید. خرید مبل راحتی
وقتی به فروشگاه رسیدید، این تست‌های ساده را انجام دهید: برای آزمایش استحکام قاب، یک گوشه مبل را از روی زمین بلند کنید (نزدیک‌ترین گوشه باید همراه با آن بلند شود). سپس روی یک لبه قرار بگیرید و به صداهای خش خش گوش دهید (این نشان می دهد که فنرها ضعیف نصب شده اند). در آخر روی مبل بنشینید و به پشت تکیه دهید تا راحتی و دوام کوسن ها را تست کنید و مطمئن شوید که ابعاد آن با بدن شما هماهنگ است.
(ما همچنین طرفداران پارچه های طبیعی اما سخت مانند پنبه، پشم و چرم هستیم. به خاطر داشته باشید که هر چه تعداد نخ ها بیشتر باشد، بافت سفت تر و بهتر پوشیده می شود.)
مبل های واقعا نرم و نرم معمولاً بالشتک های 100 درصدی پر شده دارند. این لوکس ترین گزینه در نظر گرفته می شود، اما کوسن ها نیاز به حجیم شدن زیادی دارند. رایج تر است که پر و پایین 60/40 ارائه شود. از نظر اجتناب، من از فوم یا هسته های فوم دور می مانم." خرید مبل راحتی

(همچنین تکیه گاه های زیر بالشتک ها را در نظر بگیرید: فنرهای با دست یا فنرهای سینوسی بهترین هستند، اما اگر عبارت «تعلیق وب» را دیدید، دو بار فکر کنید.)

خرید مبل ارزان راحتی اقساطی

۴ بازديد
Save the Sofa: 5 راه آسان و زیبا برای محافظت از…

روز دیگر جولی برای من مطالب خواندنی فرستاد: داستان هشدار مبل محبوب وست الم که به افتادگی، گم شدن دکمه‌هایش، و گاهی اوقات در وسط مهمانی‌ها فرو می‌ریزد مشهور است. (از آن زمان از بازار خارج شده است.) این به دلیل ترس من از تعهد مبل کاری نداشت. سال‌هاست که از خریدن مبل پرهیز کرده‌ام، حتی اگر دوست دارم جایی برای مطالعه و کار در کنار تختم داشته باشم. من از پرداخت 2000 دلار (به اضافه تحویل) می ترسم، فقط به این دلیل که مبل در زمان رسیدن شبیه یک نسخه ضعیف تر از خودش به نظر برسد یا اولین بار که حرکت می کنم از بین برود. به تدارکات بازگرداندن آن در صورتی که آن را دوست ندارم، اشاره نکنم. خرید مبل راحتی

خرید مبلمان کمی یک قمار است: با توجه به اینکه خرده فروشان جعبه بزرگ که مبلمان را به صورت انبوه تولید می کنند و اخلالگران وارد صحنه می شوند، دشوار است بدانید که چه نوع کیفیتی برای پول خود دریافت می کنید (و ما آموخته ایم که گران تر است. لزوماً به معنای بهتر نیست). به خصوص کاناپه ها مشکل ساز هستند. از هر کسی که یکی را خریده است بپرسید: این یک سرمایه گذاری بزرگ است - و برای برخی این اولین خرید بزرگی است که وقتی از دستمزد فارغ التحصیل می شوند یا به مکان جدیدی نقل مکان می کنند.

همه اینها ما را به تعجب واداشت: چگونه می توانید تشخیص دهید که یک کاناپه قبل از خرید آن دوام می آورد یا خیر؟ بادوام ترین موادی که باید به دنبال آنها باشیم چیست؟ و چه پرچم های قرمزی باید باعث شود که کیف پول خود را کنار بگذارید و به سراغ بعدی بروید؟ برای کمک به ما، از طراح مستقر در لندن، ریتا کونیگ، که در زمان خود چند کاناپه تهیه کرده است، قوانین سرانگشتی خود را جویا شدیم. برای انجام یک سرمایه گذاری خوب - راحت و بادوام - با این برگه تقلب مشورت کنید.
پست های محبوب:
مطالب مورد نیاز: آپارتمان کوچک الهام گرفته از طراح داخلی فرانسوی ma 9
مطالب مورد نیاز: الهام از آپارتمان کوچک از…
10 نکته برای زندگی به روش فرانسوی، از 'joie: راهنمای پاریسی تا 10'
10 نکته برای زندگی به روش فرانسوی، از Joie:…
فضای پیدا شده: کمد لباسشویی یک زوج معمار، انباری زیر پله، ۱۱
فضای پیدا شده: لباسشویی یک زوج معمار…
قبل و بعد: یک خانه هنری و صنایع دستی 1912 که در اصل برای یک انگلیسی ساخته شده بود 12
قبل و بعد: خانه هنر و صنایع دستی 1912…
مبل را ذخیره کنید: 5 روش ساده و زیبا برای محافظت از صندلی مورد علاقه در هو 13
Save the Sofa: 5 راه آسان و زیبا برای محافظت از…

روز دیگر جولی برای من مطالب خواندنی فرستاد: داستان هشدار مبل محبوب وست الم که به افتادگی، گم شدن دکمه‌هایش، و گاهی اوقات در وسط مهمانی‌ها فرو می‌ریزد مشهور است. خرید مبل راحتی (از آن زمان از بازار خارج شده است.) این به دلیل ترس من از تعهد مبل کاری نداشت. سال‌هاست که از خریدن مبل پرهیز کرده‌ام، حتی اگر دوست دارم جایی برای مطالعه و کار در کنار تختم داشته باشم. من از پرداخت 2000 دلار (به اضافه تحویل) می ترسم، فقط به این دلیل که مبل در زمان رسیدن شبیه یک نسخه ضعیف تر از خودش به نظر برسد یا اولین بار که حرکت می کنم از بین برود. به تدارکات بازگرداندن آن در صورتی که آن را دوست ندارم، اشاره نکنم.

خرید مبلمان کمی یک قمار است: با توجه به اینکه خرده فروشان جعبه بزرگ که مبلمان را به صورت انبوه تولید می کنند و اخلالگران وارد صحنه می شوند، دشوار است بدانید که چه نوع کیفیتی برای پول خود دریافت می کنید (و ما آموخته ایم که گران تر است. لزوماً به معنای بهتر نیست). به خصوص کاناپه ها مشکل ساز هستند. از هر کسی که یکی را خریده است بپرسید: این یک سرمایه گذاری بزرگ است - و برای برخی این اولین خرید بزرگی است که وقتی از دستمزد فارغ التحصیل می شوند یا به مکان جدیدی نقل مکان می کنند.

همه اینها ما را به تعجب واداشت: چگونه می توانید تشخیص دهید که یک کاناپه قبل از خرید آن دوام می آورد یا خیر؟ بادوام ترین موادی که باید به دنبال آنها باشیم چیست؟ و چه پرچم های قرمزی باید باعث شود که کیف پول خود را کنار بگذارید و به سراغ بعدی بروید؟ برای کمک به ما، از طراح مستقر در لندن، ریتا کونیگ، که در زمان خود چند کاناپه تهیه کرده است، قوانین سرانگشتی خود را جویا شدیم. برای انجام یک سرمایه گذاری خوب - راحت و بادوام - با این برگه تقلب مشورت کنید.

یک “placeholder” مبل اتاق و تخته در liv 14
در بالا: یک مبل اتاق و تخته «جای‌گیر» در Living Large در ۶۷۵ فوت مربع، نسخه بروکلین.
اول: چه نوع قاب محکم ترین است؟ خرید مبل راحتی
ریتا کونیگ: "شما می توانید متوجه شوید که گاهی اوقات، در زیر اثاثه یا لوازم داخلی، برخی از تولیدکنندگان از قاب های نئوپان استفاده می کنند که آنقدر محکم یا مستحکم نیستند. مطمئن شوید که قاب شما 100 درصد از چوب سخت است.

(و متذکر می شویم: حتی بهتر است چوب سخت «خشک شده در کوره» باشد. از چوب های فلزی و نرم اجتناب کنید. اتصالات را نیز در نظر بگیرید: ممکن است واضح به نظر برسد، اما از هر گونه کاناپه هایی که صرفاً با میخ، منگنه یا چسب در کنار هم قرار می گیرند اجتناب کنید. چوبی. رولپلاک، پیچ فلزی یا سوتین