شنبه ۲۹ اردیبهشت ۰۳

خرید مبل تختخواب شو مدل شاین از تهران

۳ بازديد

چه آن را مبل خواب یا مبل تختخواب شو بنامید، این خرید مبل تختخواب شو مدل شاین از تهران یکی از کاربردی ترین مبلمانی است که می توانید داشته باشید. داشتن یک تخت خواب در اتاق نشیمن به جای مبل ممکن است یکی از راه‌های غلبه بر محدودیت‌های فضا باشد. اگر در یک آپارتمان استودیویی زندگی می کنید، به شما امکان می دهد هر اتاقی را به اتاق مهمان یا حتی اتاق خواب برای خود تبدیل کنید.

قبل از خرید مبل راحتی برای منزل خود باید بدانید

10 بهترین مبل راحتی خواب برای هر دکور و بودجه
قبل از خرید مبل خواب
بنابراین شما به این تصمیم رسیده اید که مبل راحتی برای داشتن یک مبلمان مناسب در خانه شما خواهد بود. این یک مبلمان همه کاره است. آن‌ها برای زمانی که مهمان‌ها برای اقامت می‌آیند و شما به یک تخت اضافی نیاز دارید، در اطراف خود داشته باشید. اما آنها همچنین برای نشستن برای تماشای تلویزیون، خواندن کتاب یا فقط استراحت عالی هستند.

خیلی راحت تر از تشک بادی، ممکن است متوجه شوید که بعد از خرید یک مبل خواب، هجوم مهمانان به خانه شما می آیند! جستجو را برای خرید یکی شروع کنید و آماده پذیرایی از دوستان و خانواده برای اقامت شبانه باشید.

ملاحظات خرید مبل راحتی خواب
فضا
مبل های اسلیپر قطعاتی چند منظوره هستند که می توانند خرید خوبی برای خانه شما باشند، اما تنها در صورتی که مبل اندازه مناسب فضای خود را خریداری کنید. باید در نظر داشته باشید که آیا مبل زمانی که کاملاً باز است در فضای شما قرار می گیرد یا خیر و در صورت باز شدن کامل فضای کافی برای تردد پاها بدون ایجاد فشار در انگشتان پا دارد یا خیر.

فضای محدود: اگر فضای بسیار کوچکی دارید، یک مبل تختخواب شو دو نفره می تواند پاسخ مناسبی برای شما باشد، زیرا عرض آنها کمتر از 5 فوت است و برای خواب یک نفر عالی است. تشک برای یک مبل تخت خواب دو نفره می تواند تا 39 اینچ عرض داشته باشد.

در حالت باز، طول می تواند حدود 54 اینچ عرض و 85 اینچ طول داشته باشد. گاهی اوقات از این تختخواب ها به عنوان صندلی و نیم تخت یا تخت صندلی یاد می شود. به دلیل اندازه، انتظار نداشته باشید که آنها ارزان تر باشند. آنها را نباید به دلیل مقرون به صرفه بودن در نظر گرفت، بلکه به دلیل مناسب بودن آنها برای اتاق های کوچکتر.

فضای بزرگ: زمانی که فضا مشکلی ندارد، خوش شانس هستید زیرا مبل تخت خوابی با اندازه ملکه در دسترس ترین است. شما به راحتی می توانید تختخواب های سایز ملکه را در سبک ها و پارچه های مختلف و با نوع تشک دلخواه خود پیدا کنید. تنوع زیادی در این سایز وجود دارد.

یک مبل خواب کوئین به راحتی می تواند سه نفر را در خود جای خرید مبل تختخواب شو مدل شاین از تهران دهد و یک تخت راحت برای دو نفر فراهم کند. کل مبل، از بازو به بازو، به طور بالقوه می تواند تقریباً 84 اینچ عرض داشته باشد. هنگامی که تخت باز می شود، مبل، از پشت تا انتهای تشک، بسته به طرح قطعه، به طور بالقوه می تواند 90 اینچ طول داشته باشد.

اندازه تشک مبل تخت
مبل های تخت خواب شو در اندازه های مختلف در قالب های مختلفی وجود دارند، از روکش های عثمانی گرفته تا سکشنال. اگر قرار است هر شب از آن استفاده کنید، حتی اگر فضای کوچکی دارید، یک مبل تخت خواب با اندازه کامل چیزی است که به آن نیاز دارید. یک بزرگسال ممکن است یک تخت خواب دوقلو را خیلی کوچک و برای استفاده روزمره محدود کند، و در کمال اینکه یک تختخواب با سایز کامل می تواند حتی دو نفر بخوابد. اما مجدداً، اگر قرار باشد دو نفر به طور منظم از آن استفاده کنند، ممکن است تختخواب با اندازه کامل به اندازه کافی راحت یا جادار نباشد.

برای نشستن، اندازه یک تخت خواب بزرگ بین اندازه یک مبل و صندلی عشق است، بیشتر شبیه یک مبل آپارتمان است، بنابراین هنوز هم گزینه خوبی برای فضاها و آپارتمان های کوچکتر است.

میانگین اندازه گیری مبل خواب
نوع مبل اندازه (بازو به بازو) عرض تشک
عثمانی 44 تا 68 اینچ 30 تا 54 اینچ
صندلی / دوقلو / تخت 49 اینچ تا 65 اینچ 30 اینچ تا 39 اینچ
67 اینچ کامل تا 83 اینچ 52 تا 55 اینچ
ملکه ?? تا ?? اینچ ?? تا ?? اینچ
کینگ 84 تا 98 اینچ 74 تا 76 اینچ
بخش 113 اینچ در 87 اینچ تا 125 اینچ در 65 اینچ (می تواند متفاوت باشد) 52 اینچ تا 66 اینچ (می تواند متفاوت باشد)
سکشنال با شزل 99 اینچ در 59 اینچ تا 132 اینچ در 86 اینچ (می تواند متفاوت باشد) 52 اینچ تا 66 اینچ (می تواند متفاوت باشد)
توجه داشته باشید که بیشتر مبل های تخت خواب بسته به طراحی کوسن های پشتی، عمق آنها متفاوت است. همچنین توجه داشته باشید که طول تشک ها از سر تا پا 72 تا 80 اینچ است.
انواع تشک مبل خواب
در حالی که عملکرد آن مهم است، قبل از خرید مبل تخت خواب نیازهای خود را در نظر بگیرید. به دقت در نظر بگیرید که آیا در درجه اول به عنوان تخت یا برای نشستن استفاده می شود.

اگر قصد دارید از آن به عنوان سطح اولیه خواب استفاده کنید، به نوع تشک همراه آن توجه کنید. تختخواب‌ها نسبت به سال‌های پیش دارای انواع تشک‌های بیشتری هستند و این امر باعث می‌شود که شما راحت‌تر نوع تشک دلخواه خود را پیدا کنید. ارتفاع (یا ضخامت) استاندارد یک تشک مبل 4.5 اینچ است. در اینجا انواع تشک های مبل راحتی موجود است:

فوم مموری ژل: احساسی نرم اما سفت با خوابی خنک تر از مموری فوم سنتی که ممکن است برای هر شب کار کند.
فوم حافظه سنتی: ایده آل برای تسکین نقطه فشار اما گرمتر از ژل می خوابد
فوم پلی یورتان: تشک فوم مقرون به صرفه و با چگالی بالا ممکن است برای از بین بردن احساس مکانیسم بهترین باشد.
هوا روی کویل: که تشک بادی یا تشک هیبریدی نیز نامیده می شود، مثانه هوای بادی در بالای سیم پیچ ها ممکن است خواب راحت تر و سفارشی تری به شما بدهد، اما ممکن است نیاز به تعمیر و نگهداری اضافی داشته باشد (با استفاده از پمپ هوا).
باطن: سنت

خرید مبل چستر عصایی از تولیدی

۳ بازديد
هدف اصلی خرید مبل که راحتی است نباید فراموش خرید مبل چستر عصایی از تولیدی شوند به همین منظور باید به فیزیک و قد افراد توجه شود که اگر متناسب با فیزیک شان نباشد دچار مشکل شده و هدف اصلی به نتیجه نخواهد رسید.
نشیمنگاه ها دو نوع هستند جدا شونده و پیوسته که هنگام خرید مبل باید به آن توجه داشته باشید که اگر انتخاب شما خرید مبلی است که نشیمن پیوسته ای داشته باشد خیلی دیرتر از حالت اصلی شکل خود خارج می شود و دیرتر خراب می‌شود چرا که استحکام بیشتری در قسمت زیرین آن وجود دارد. اما اگر نشیمنگاه مبل از نوع جدا شونده باشد به راحتی قابل تعویض و شستشو است و از استحکام و مقاوت زیادی برخوردار نیست.


دسته بندی مبل ها
به طور کلی می توان گفت که مبل ها شامل دو دسته راحتی و کلاسیک هستند که هر کدام شاخه ها و زیر مجموعه های از انواع و مدل های گوناگون را دارند، اما در کل نشینمن هایی که در خانه وجود دارند خارج از این دو دسته نیستند. مبلمان ها به دلیل راحتی و حس خوبی که برای افراد ایجاد می کنند همیشه طرفداران خود را دارند. لازم به ذکر است که در دسته بندی اشاره شده در جهان به صورت کلی و جامع بوده و دسته بندی و انواع مبلمان در ایران اندکی متفاوت می باشد و معمولا به سه دسته راحتی، استیل و کلاسیک یا همان نیمه استیل تقسیم می‌شود. در صنعت تولیدات مبلمان نیز ،تولیدکنندگان به طور مداورم در حال ساخت به روز و متنوع در انواع و مدل های گوناگون هستند و در تلاش هستند تا بتوانند حس زندگی بهتر، و راحتی را به شما هدیه دهند. مبل راحتی را شما می‌توانید به آسانی خریداری کنید و با هر سلیقه و هر سبک دکوراسیونی که در منزل خود دارید آن را به زیبایی هر چه تمام تر در فضای پذیرایی خود جای دهید. محل قرار گیری مبل ها عموما در اتاق ناهارخوری، اتاق‌های نشیمن، اتاق مخصوص تلویزیون، و اتاق استراحت است. متریال فلز یا چوب عموما ساختار کلی مبل ها را تشکیل می دهد که در شرکت‌ها، هتل‌ها، اتاق‌های انتظار و گاهی مغازه‌ها از کاناپه استفاده می‌کنند، جنس روکش آن‌ها اصولا از پارچه، چرم یا ترکیب هر دوی آن‌ها است

از سال 1800 میلادی که خرید مبل چستر عصایی از تولیدی در ایالات متحده آمریکا که بیش از 200 سال قدمت دارند مبل های راحتی ساخته می‌شدند و در قالب های مختلف یک یا چند نفره تولید می شوند که به مرور زمان حالت مدرن تری را به خود گرفته است. با نگاه به آن ها متوجه این موضوع می شوید که پایه های کوتاهی دارند و در بدنه این نوع از مبل ها چوبی دیده نمی شود، در ابعاد کوچک تری ساخته میشوند و دسته های پهن، و قیمت مناسب تری را در مقایسه با مبل های استیل دارند. دوام و قیمت این مبل ها بستگی به متریال و همچنین جنس پارچه ای که به عنوان روکش ظاهر مبل را می پوشاند دارد که برای ساخت این نوع از مبل ها به کار می رود، به نوعی تعیین‌کننده هستند، چراکه بدنه اصلی مبل می تواند از چوب های مختلفی که هرکدام استحکام و ویژگی‌های خاص خودش را دارد ساخته شوند. تنوع در این مبل ها علاوه بر جنس پارچه رنگ، در ابعاد و سایر ویژگی های ظاهری همچنین متریال هم هست از آنجایی که سازنده ی این مبل ها نیز بسیار زیاد و متنوع هستند هر چه کیفیت کار بالاتر باشد هزینه ی بیشتری برای خرید باید پرداخته شود اما در عوض دوام و ماندگاری بیشتری هم خواهد داشت.

جهت دریافت مشاوره برای خرید مبل و کسب اطلاعات بیشتر با فروشندگان دکورچین در تماس باشید.

فنرهایی که کوسن ها

۲ بازديد

فنرهایی که کوسن ها را روی کاناپه نگه می دارند دارای سه سطح کیفیت هستند. کم هزینه ترین (و کم دوام) گزینه ها فنر ندارند و فقط از تار یا مش استفاده می کنند. اگر هدف شما مبلمانی با کیفیت است.مبل راحتی مدل رافائل  از این کاناپه ها خودداری کنید.

بیشتر کاناپه‌ها از فنرهای مارپیچ استفاده می‌کنند - تکه‌های سیم‌پیچ‌پیچی که فاصله بین اعضای قاب را می‌پوشاند. اینها پشتیبانی خوبی را ارائه می دهند، اما اگر فلز گیج سنگین نباشد، ممکن است در طول زمان افت کنند.

مبل های لوکس معمولاً با فنرهای هشت طرفه دست بسته تعبیه می شوند که ممکن است بسیار راحت اما گران قیمت باشند. برخی از متخصصان در مورد اینکه آیا فنرهای دست‌بند بسیار راحت‌تر از فنرهای سرپانتین خوب هستند مخالفند، بنابراین کاناپه‌هایی را امتحان کنید که هر دو را دارند و خودتان قضاوت کنید.

فنرها را از طریق اثاثه یا لوازم داخلی احساس کنید. فنرهای خوب برای پشتیبانی خوب باید محکم و با فاصله نزدیک به هم باشند. وقتی روی کاناپه می‌نشینید، نباید به بخشش زیاد توجه کنید.

بالشتک ها و کوسن ها را احساس کنید

قاب و تمام گوشه های کاناپه باید به خوبی پوشانده شوند. دست خود را روی تمام گوشه ها بکشید تا مطمئن شوید که نمی توانید لبه های قاب را از طریق اثاثه یا لوازم داخلی احساس کنید. اگر بتوانید قاب را احساس کنید، ممکن است روکش ها به سرعت فرسوده شوند و استفاده از مبل شما چندان راحت نخواهد بود.

بالشتک های صندلی باید محکم و انعطاف پذیر باشند و به خوبی در چارچوب مبل قرار گیرند. پس از فشار دادن و رها کردن کوسن ها باید شکل خود را به دست آورند. بالشتکی که با فشار دادن به سمت پایین می‌ماند، در کوتاه‌مدت صاف می‌شود، در نهایت ظاهری ناخوشایند پیدا می‌کند و وقتی روی آن می‌نشینید احساس ناراحتی می‌کنید. بالشتک‌هایی که به خوبی جا نمی‌شوند نیز به سرعت شکل خود را از دست می‌دهند و لبه‌های آن نامناسب به نظر می‌رسند. مکانیسم‌های عملیاتی را آزمایش کنید.

مبلمان درازکش یا متحرک معمولاً گران‌تر هستند و شما برای مکانیزمی کارآمد و روان هزینه می‌کنید. اگر کاناپه شما یک صندلی یا تخت خواب است، مطمئن شوید که مکانیسم را به طور مکرر و تهاجمی به کار می‌برید تا مطمئن شوید که نرم و راحت کار می‌کند. هیچ اشکال مکانیکی یا عملیات خشنی را که متوجه می‌شوید نادیده نگیرید - این خصلت‌ها تنها پس از استفاده مکرر در خانه شما آشکارتر می‌شوند.

اثاثه یا لوازم داخلی را ارزیابی کنید

اگر دکمه‌ای وجود دارد، بررسی کنید تا مطمئن شوید که روی آنها دوخته شده است. دکمه های شل خارج می شوند و به سرعت گم می شوند.

به دنبال برچسب UFAC بگردید

به دلایل ایمنی در برابر آتش، به دنبال برچسب شورای اقدام مبلمان روکش طلایی (UFAC) باشید که نشان می دهد سازنده مبل تأیید می کند که مطابق با روش های UFAC ساخته شده است. UFAC در سال 1978 تأسیس شد تا مبلمان روکش شده را در برابر اشتعال ناشی از دود سیگار مقاوم کند.
خرید آنلاین
اگر به صورت آنلاین مبل می‌خرید، تحقیق کنید. نظرات و تمام اطلاعات محصولی که می توانید پیدا کنید را بخوانید. از یک دستیار مجازی استفاده کنید یا تمام ویژگی های پرسش و پاسخ سایت را مرور کنید. در صورت امکان، نگاه کنید تا ببینید آیا یک نمایشگاه در نزدیکی آن نوع کاناپه مورد نظر شما را دارد یا خیر. اگر می توانید آن را به صورت حضوری امتحان کنید.

هنگامی که تصمیم گرفتید، از سیاست بازگشت و گزینه های تحویل

مبل راحتی مدل ونوس آگاه باشید. برخی از شرکت‌ها تحویل دستکش سفید را ارائه می‌دهند، جایی که یک تیم تحویل کالا را به خانه شما می‌آورد و آن را برای شما تنظیم می‌کند. برخی از شرکت ها حتی حذف کاناپه قدیمی شما را پیشنهاد می کنند. برخی کاناپه را به درب شما می فرستند و بقیه به شما بستگی دارد. بهترین گزینه تحویل را برای خود و فضای خود انتخاب کنید و همیشه اطمینان حاصل کنید که اگر کاناپه آن چیزی نیست که انتظارش را داشتید، گزینه بازگرداندن آن را دارید.

از کجا یک کاناپه بخریم
اکثر خرده فروشان مبلمان بزرگ مبل می فروشند. برخی از شرکت‌های جدیدتر نیز مبل‌ها را به صورت آنلاین می‌فروشند، و اغلب می‌توانید مبل‌ها را در فروش حیاط، فروش املاک و سایر فرصت‌های خرید دست دوم پیدا کنید. شما گزینه های زیادی دارید: نکته کلیدی این است که تعادل کامل بین سبک، عملکرد، راحتی و قیمت را پیدا کنید.
در حالی که کاناپه ها – به خصوص آنهایی که به خوبی ساخته شده اند – می توانند برای افزایش طول عمرشان تعمیر شوند، اکثر آنها برای همیشه ساخته نشده اند. اگر کاناپه شما آویزان است، فرسوده به نظر می رسد، برای نشستن راحت نیست، یا آسیب دیده است، و نمی خواهید زمان و تلاش خود را برای تعمیر آن صرف کنید، یا غیر قابل تعمیر است، وقت آن رسیده است که یک مبل جدید بخرید.

چگونه از شر مبل خلاص شوم؟
کاناپه های مستعمل یا قدیمی بسته به شرایط و کیفیت آنها می توانند دوباره فروخته شوند، اهدا شوند یا به محل دفن زباله منتقل شوند. کاناپه قدیمی خود را مسئولانه دور بریزید. در صورت امکان، قبل از پرتاب کردن، دوباره از آن استفاده کنید یا آن را بازیافت کنید. همچنین، بررسی کنید که آیا شهر یا شهر شما امکان تحویل رایگان برای اقلام بزرگ را دارد یا خیر. مقررات بسته به مکان شما متفاوت است. اگر همه چیز شکست خورد، یک حمل کننده آشغال استخدام کنید تا آن را برای شما حذف کند.

چگونه یک کاناپه را تمیز کنم؟
شما باید به طور منظم و با توجه به جنس آن از کاناپه ها مراقبت کنید. مبل هایی با روکش پارچه ای دستورالعمل تمیز کردن متفاوتی نسبت به مبل های چرمی دارند. دستورالعمل های سازنده را دنبال کنید. اگر یک مبل دست دوم می خرید، قبل از استفاده آن را کاملا تمیز کنید

فوتون یکی از همه کاره ترین مبلمانی است که تا به حال دارید، زیرا یک مبل و یک تخت در یک تخت است. این یک قطعه چند منظوره عالی است، نه فقط برای


خرید میز ناهار خوری

۳ بازديد

ت و سرویس ناهار خوری

معمولا فضای ناهار خوری یکی از اصلی‌ ترین مکان‌ها برای دورهمی‌های خانوادگی است. خرید میز ناهار خوری لزوما از این قسمت خانه برای صرف غذا استفاده نمی‌شود؛ سرویس نهار خوری فضای مناسبی را برای صرف چای و عصرانه و گپ و گفت ‌های روزانه نیز فراهم می‌کند. از همین رو یک چیدمان زیبا و هماهنگ میز و صندلی کنار هم، می‌تواند به هر چه لذت بخش‌تر شدن این لحظات کمک کند. یک ست ناهارخوری ایده‌آل باید برای استفاده همه‌ی اعضای خانواده راحت و مناسب باشد؛ علاوه بر این، در مورد خانه‌های با سبک دکوراسیون باز، می‌بایست هماهنگی لازم بین وسایل و دکوراسیون قسمت ناهارخوری با سایر فضاهای خانه مثل اتاق نشیمن همخوان و ست باشد.

 

خرید ست میز و صندلی ناهار خوری

 با جمع آوری بهترین مدل‌ها و برترین تولید کننده ها ، امکان خرید ست ناهار خوری مناسب جهت استفاده در هر دکوراسیون با هر رنگ بندی را فراهم کرده است. شما می‌توانید این مدل‌های ست ناهار خوری جدید و مدرن که توسط به نام ترین برندها و کارخانه های صنعت مبلمان طراحی ، تولید و ارایه شده اند را با خیال راحت خریداری کرده و علاوه بر برخورداری از گارانتی و تضمین کیفیت متفاوت، فضای ناهارخوری خود را نیز متحول نمایید. در ادامه به معرفی انواع مدل های خاص پرداخته می‌شود.

 

انواع سرویس ناهار خوری

به طور کلی سرویس‌های ناهار خوری مناسب استفاده در فضای نشیمن بسته به سبک و نوع به گروه‌های زیر تقسیم می ‌شوند.

سرویس ناهار خوری مدرن: با توجه به سلیقه افراد و دکوراسیون خانه‌های امروزی یکی از پر طرفدارترین سبک‌ها بوده و معمولا شامل سرویس‌های با میز مربع و مستطیل شکل با طراحی‌های مدرن است.

سرویس ناهارخوری کلاسیک : این سبک از قیمت میز ناهار خوری کلاسیک نیز همچنان طرفداران خاص خود را داشته و معمولا شامل انواع ست ناهار خوری کلاسیک با میزهای گرد و بیضی با طراحی و ساختار مینیمال می‌شود.

سرویس ناهارخوری سلطنتی یا استیل : قیمت ست مبل و  سلطنتی (قیمت میز ناهار خوری سلطنتی ) یکی از قدیمی ترین سبک‌های ایرانی است که استفاده از منبت‌کاری، ظاهری چشم نواز و خاص به این نوع از سرویس‌ های ناهارخوری می‌بخشد و معمولا بایستی در کنار مبلمان استیل چیدمان شوند.

 

سرویس ناهارخوری چستر : به ست هایی گفته می‌شود که قسمت پشتی صندلی‌های آن دارای لمسه یا همان دکمه کوبی است و با توجه به اقبال بیش از اندازه افراد از مبلمان چستر، این سبک سرویس ناهارخوری هم برای چیدمان در کنار اینگونه مبلمان طراحی شده است.

 

سرویس ناهار خوری کم جا : میز و صندلی‌های این مدل ناهارخوری‌ها به گونه‌ای طراحی شده اند که مناسب آپارتمان‌های با متراژ پایین باشد و فضای کمی را اشغال کنند؛ در زمانی هم که نیاز به استفاده از ست  ناهار خوری کمجا نیست، می‌توان صندلی‌های را به صورت کامل زیر میز ناهارخوری قرار داد.

خرید میز ناهار خوری

خیلی از اوقات پیش می‌آید که افراد به علت محدودیت بودجه و پایین‌تر بودن قیمت میز ناهارخوری تک نسبت به ست کامل، تصمیم به خرید میز تنها می‌گیرند؛ در این صورت باید دقت کرد که از نظر رنگ و شکل، هماهنگی خوبی بین خرید میز ناهار خوری جدید و صندلی ناهار خوری‌های موجود، برقرار شود. برای آگهی از جدید ترین ترندها و سبک‌های میز نهار خوری می توانید در هر زمان تحقیق کنید؛ اما باید بدانید که مدل‌های میز ناهار خوری چوبی هیچ وقت از مُد نمی افتند و با هر نوع دکوراسیونی به راحتی هماهنگ می‌شود. جهت آشنایی بیشتر شما، برخی از انواع مختلف میز ناهارخوری پر فروش را در ادامه برایتان لیست کرده‌ایم.