سه شنبه ۰۴ اردیبهشت ۰۳

خرید مبل راحتی جدید اقساطی

۴ بازديد
بعد از یک کاناپه راحت برای استراحت پس از یک روز طولانی؟ به انتخاب فوق العاده مبل های ما نگاه نکنید. چه به یک مکان دنج برای یک یا یک گزینه جادار برای کل خانواده نیاز داشته باشید، ما شما را با طیف گسترده ای از انتخاب ها تحت پوشش قرار داده ایم. از طرح های کلاسیک، سبک های مدرن و خیلی چیزهای دیگر انتخاب کنید تا قطعاتی را پیدا کنید که با دکوراسیون منزل شما مطابقت دارند.

ست مبل

با طیف وسیعی از مبلمان اتاق نشیمن ما فضای خود را متحول کنید. از کاناپه‌های دنج گرفته تا میزهای قهوه‌خوری خیره‌کننده و جعبه‌های نگهداری محکم، مجموعه ما به شما کمک می‌کند تا خانه شما را به یک واحه آرامش‌بخش و راحت تبدیل کنید. از طیف وسیعی از مواد مانند چوب، فلز، چرم، بامبو و غیره انتخاب کنید.



خرید مبل راحتی






خرید مبل راحتی






خرید مبل چستر








اگر فضای کمتری دارید، با مجموعه مبل های 2 نفره ما حس تعادل را به منطقه خود اضافه کنید. آنها توهم فضایی بزرگتر را بدون ایجاد درهم ریختگی به شما می دهند. و چه کسی مبل های تکیه گاه را دوست ندارد؟ در یک بعدازظهر تنبل و با تماشای تلویزیون، کافی است در غرق شوید و پاهای خود را دراز کنید. بسته به اندازه فضای خود می توانید به سراغ صندلی های 2 نفره یا 3 نفره بروید. به راحتی عناصری مانند میزهای کناری شیک را برای تکمیل ظاهر اضافه کنید. ما همه چیز را از طرح‌های شیک و مدرن گرفته تا سبک‌های روستایی و صنعتی داریم تا به شما کمک کنیم فضایی برای نمایش کتاب‌های مورد علاقه‌تان، قطعات دکور یا صرفاً استراحت دادن به نوشیدنی‌هایتان ایجاد کنید.

مبل های گوشه ای

به لطف طراحی جادارش، مبل گوشه ای بهترین انتخاب برای صندلی های اختصاصی است که عاشق پرسه زدن هستند. و اگر عضوی از یک خانواده بزرگتر هستید، مطمئناً آنقدر جادار هستند که به همه اجازه دهند راحت بنشینند. یک گزینه شیک که با انواع فضای داخلی هماهنگ است مبل گوشه ای خاکستری است. از تیره‌ترین رنگ‌های ذغالی گرفته تا سایه‌های کم‌رنگ خاکستری - هر چیزی که در ذهن دارید، مطمئناً آن را اینجا پیدا خواهید کرد.

اگر می‌خواهید خانه خود را با شکوه جلوه دهید، مجموعه مبل‌های Swoon ما بسیار عالی است. از چرم شیک گرفته تا پارچه های لوکس، طیف گسترده ای از بافت ها و رنگ ها را برای انتخاب خواهید یافت. به علاوه، با ویژگی‌هایی مانند پشتی پرزدار و تزئین سر ناخن، مبل شما یک قطعه برجسته در هر اتاقی خواهد بود. اگر به چیز کوچکی برای استودیو آپارتمان یا اتاق جایزه نیاز دارید، به سراغ مبل 2 نفره بروید. یا مبل 5 نفره گوشه آنها را برای راحتی عالی انتخاب کنید. اگر به دنبال چیزی هستید که خیلی بزرگ یا کوچک نباشد، مبل های 3 نفره ما فقط بلیطی برای شما هستند.

اگر به‌دنبال مبل‌هایی هستید که با گذشت زمان به خوبی بپوشد، یکی از مبل‌های چرمی سنتی و در عین حال شیک ما را در نظر بگیرید. سایه‌های روشن‌تر کاملاً مدرن هستند، اما اگر می‌خواهید یک زیبایی روستایی گرم و دنج دارید، به رنگ برنزه فکر کنید.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.