شنبه ۲۹ اردیبهشت ۰۳

دکور2021

۹ بازديد
دکور2021 اما برای استفاده از یک میز ایستاده تلویزیون نیازی به تلاش خاصی نخواهید داشت! با کمک پارتیشن اداری می توان ، از فضای موجود ، استفاده ی بهینه داشت. این کشوها همه لوازم و سیم های در خود پنهان می کنند و از این رو اتاق نشیمن همیشه شکلی مرتب زیبا خواهد داشت. از این رو مکان های پرت در این محیط ها کمتر خواهد بود. با استفاده از پارتیشن ها می توان فضای بزرگ را به بخش های کوچک تر تقسیم بندی کرد. پارتیشن اداری و مبلمان جزو فاکتورهای اساسی در دکوراسیون اداری می باشد. فایلینگ جزو مبلمان اداری می باشد که ؛ در حال حاضر ، مدل های متنوعی از فایلینگ اداری در دسترس می باشد . با کمک پارتیشن ها می توان فضای اداری را بدون نیاز به مصالح تقسیم بندی کرد. می توانید از نورهای مخفی در زیر این ام دی اف برای زیباتر شدن کار کمک بگیرید. اگر هنگام خرید میز اداری بخاطر مواجه شدن با تنوع زیادی میز مدیریت و میز اداری سردرگم میشوید و نمیتوانید یک میز مناسب برای کار خود انتخاب کنید، ما در اینجا به شما کمک میکنیم که بدون مشکل میز مورد نیاز خود را انتخاب و در صورت نیاز سفارش دهید.

{و تمام فایل ها در نهایت به او ارسال می شود.|مبلمان اداری می گویند .|مبلمان اداری در گذشته اهمیت چندانی نداشت.|می تواند حس قدرت و کلاس کاری را به مشتریان منتقل کند.}

افرادی که بر روی مبلمان های دیوار سمت چپ نشسته اند که دید مناسبی به تلویزیون ندارند، افرادی هم که در انتهای سالن نشسته اند لازم است با تلسکوپ به تماشای سریال و فوتبال مورد علاقه بنشینند! بهتر است میزتان را پشت به دیوار قرار دهید در بند بعد الزمات قرار دادن در کامپیوتر پشت به دیوار را برای تان توضیح می دهیم. بلکه سایر وسایل اداری نظیر فایلینگ، پارتیشن ها، کتابخانه اداری، دیوار پوش و مبل را نیز شامل می شود. و تمام فایل ها در نهایت به او ارسال می شود. گفتنی است، این میزها بهطور جمعشده در یک کارتن، توسط فروشنده برایتان ارسال میشوند.


دکور2020ها در شکل های مختلف مستطیلی، بیضی، دایرهای، هلالی و مربعی در بازار موجود می باشند. مبلمان اداری می گویند . مبلمان اداری در گذشته اهمیت چندانی نداشت. در میان انواع مبلمان اداری انتخاب میز کنفرانس نیز همانند میز مدیریت از اهمیت ویژه ای برخوردار است ، چراکه یک میز مناسب می تواند حس قدرت و کلاس کاری را به مشتریان منتقل کند. در میان انواع مبلمان دفتری ، کتابخانه اداری جزو مهم ترین ها می باشد.

Th​is h as ᠎be​en g enerat ed wi​th the  help ᠎of GSA ​Content Ge nerator  DEMO!

{های مدیریت مشاهده کنید.|های با طرح دیواری است که بر روی زمین قرار می گیرد.|کانتر بسیار حائز اهمیت می باشد.|از این رو وجود فایلینگ ، برای اتاق مدیریت ضروری می باشد.|می تواند، دکوراسیون اتاق مدیریت را زیر و رو کند.}

مبل و صندلی اداری جزو پرکاربردترین و مهم ترین ارکان در فضای کسب و کار و محیط اداری می باشد. داشتن یک محیط کاری جذاب ، دغدغه ی اکثر مدیران و مالکان شرکت ها می باشد. اکثر میزهای مدیریت چند قسمتی می باشند و در اتاق مدیریت به هم متصل می شوند. لیست کامل انواع مدل های میز اداری را می توانید در بخش میزهای مدیریت مشاهده کنید. تمامی این تجهیزات در بخش های مختلف شرکت از قبیل اتاق مدیریت ، اتاق کنفرانس، اتاق کارکنان، ، سالن انتظار و سایر بخش ها مورد استفاده قرار می گیرد. 21- میز تلویزیون دیواری مدل چلسی : از مدل میزهای با طرح دیواری است که بر روی زمین قرار می گیرد. برخی از افراد این نوع میزها را با نام میز پذیرش، میز اطلاعات و یا حتی میز منشی میشناسند .شیک ولاکچری بودن میز کانتر بسیار حائز اهمیت می باشد. از این رو وجود فایلینگ ، برای اتاق مدیریت ضروری می باشد. یک میز مناسب می تواند، دکوراسیون اتاق مدیریت را زیر و رو کند. پارتیشن به عنوان ابزاری برای تقسیم بندی و جداسازی فضا می باشد. همچنین فوم سرد به کار رفته در نشیمنگاه و پشتی صندلی، در اثر استفاده درازمدت تغییر شکل نمیدهد. ​Con te nt h​as be᠎en c reat ed ​with t he ​help of G᠎SA C on te᠎nt​ G᠎en᠎er ator D emov er᠎sion​.

مد هر روز در حال تغییر است و به همین خاطر در زمان انتخاب رنگ میز ناهارخوری باید توجه ویژه ای به رنگ آن داشته باشید. جنس و ابعاد مبلمان و محصولات اداری بسیار مهم می باشد دکوراسیون شرکت ها به صورت پی در پی در حال تغییر نمی باشد لذا بهتر آن است که میز اداری مورد نظر از جنسی مرغوب و با دوام ساخته شده باشد.

دکور2022 میزهای اداری در انواع مدل ها ، رنگ ها و سایزها در بازار موجود می باشند. و در انواع مختلف در بازار موجود می باشند. می توانید با الهام گیری از این طرح ها در شرکت خود فضای جالب و شفگفت انگیزی را اینجاد کنید. تولید یک میز ایده آل با رنگ بندی متنوع و کیفیت مطلوب یک امر مهم است که باید در زمان خرید میزهای کامپیوتر به آن توجه کرد. در ادامه این مطلب به معرفی انواع میز و نکات مهم که قبل از خرید بهترین میز تلویزیون ارزان باید بدانید میپردازیم بنابراین با ما همراه باشید. از آنجا که امروزه تعداد خانه های آپارتمانی در حال افزایش است و فضای آنها محدود است ، بنابراین این محصولات محبوبیت بسیار بیشتری پیدا می کنند.

با این حال، با کمی اوقات فراغت، میز شما می تواند به راحتی شلوغ شود. انتخاب یک میز تلویزیون که هم مدرن و زیبا باشد و هم بخوبی بتواند با سایر اجزای دکوراسیون داخلی شما ست شود کمی شاید مشکل به نظر برسد. با انجام این کار تمرکز کارکنان افزایش می یابد. استفاده از فایلینگ اداری ، برای نظم دهی اسناد، مدارک استفاده بهینه از فضا بسیار پرکاربرد می باشد. به عبارت دیگر فایلینگ ها بهترین روش برای دسته بندی فایلها و پروندههای موجود در محیط کاری می باشد. یک مدیر به تمامی اتفاقات شرکت واقف می باشد . اما در میان آنها میتوان به برندهای «دی ایکس ریسر» (Dxracer)، «دیزوم» (DZoom)، «ایکیا» (IKEA)، «دنیته» (Denitte) و «مینیما» (Minima) اشاره نمود. همانگونه که قبلا نیز اشاره کردیم ، دکوراسیون اداری ، تاثیر فوق العاده ای در جذب مشتریان دارد. از انواع مبلمان اداری می توان به صندلی اداری اشاره کرد.

مبل ساده

۷ بازديد
مبل ساده کافیست با ما در ارتباط باشید و برای مبل راحتی ایتالیایی خرید اینترنتی با ما مشورت کنید. برای یافتن پاسخ این سوالها نیز با افراد با تجربه مشورت کنید و میزان فضایی را که در اختیار دارید در نظر بگیرید. فرانسه کشوری است که از زمان قدیم طراحان هنرمند داشته و تولید و صادرات انواع لوازم خانه از جمله مبلمان را انجام داده است. طراحی و تولید محصول جدید از مبلمان با عکاسی از مبل راحتی جدید که تولید آن انجام شده و مراحل تایید کیفیت را کسب نماید به سایت افزوده می شود و امکان خرید مبل راحتی جدید برای شما فراهم خواهد شد. تنوع طرحها و رنگهای زیادی در مبلمان ما وجود دارد که با انواع دکوراسیون خانهها میتوانند همخوانی داشته باشند.



مبل های راحتی نه تنها در ایران، بلکه در همه کشورهای خارجی پرطرفدارترین نوع مبلمان در بین مدلهای گوناگون محسوب میشوند و علت محبوبیت این مدل مبلمان نیز علاوه بر راحت بودن، تنوع محصولات و مدل های مبل راحتی است که نسبت به مبلمان کلاسیک و استیل، مدلهای بیشتری با طرح و رنگهای مختلف دارند. همچنین در ادامه این صفحه از استاده علاوه بر معرفی تعمیرکار برای تعمیر مبل استیل قدیمی و تعمیر مبل کلاسیک همراه جدول قیمت تعمیرات استیل را مشاهده خواهید کرد. Con tent w᠎as gener​ated by GSA​ Conte nt G ener ator Demov​ersion!

چستر لازم است را به شما بگوییم.

اطلاعات درجشده در مورد بازار مبل چهاردانگه در این صفحه براساس اطلاعات موجود در نقشه و مسیریاب نشان میباشد. رده قیمتی این بازار متوسط است و تنوع کالایی آن نیز بالاست. معمولاً مدلهای مبل راحتی موجود در بازار بسیار به روز هستند و با پارچههای جذاب و زیبا هر سلیقهای را جذب خود میکنند. رنگ بندی های موجود این ست به دلیل احترام به سلیقه ی متری ها نامحدود است. فرهنگ کشور ترکیه به ایران بسیار نزدیک بوده و به همین سبب تولیدات این کشور بهطور معمول مطابق سلیقه ایرانیان است. برخی از مدل های این مبل ها بسیار لوکس هستند و در هر دکوراسیونی که مورد استفاده قرار گیرند جلب توجه می کنند. امید است که مطالب گفته شده در مقاله ی فوق کمکی به انتخاب شما کرده باشد. از ما بپرسید تا هر آنچه درباره مزایا و معایب مبل چستر لازم است را به شما بگوییم. مبل چستر مدرن، لازمه هر منزل و فضایی است که طراحی شیک و امروزی دارد.


مبل کلاسیک این سبک مبلمان با ظاهر متفاوت و خاص خود در هر دکوراسیونی نگاهها را به سمت خود جلب میکنند. مبلمان چستر نوع دیگری به نام مبل قایقی نیز دارد که سبک و راحت است و فضای کمی را اشغال میکند.

ها در این کشور تولید میشوند.

بعضی مواقع پیش آمده است که مبل خریداری شده به علت بزرگ بودن از درب منزل و یا حتی از پلهها داخل نرفته است. در این ویدیو تعمیر مبل را ساده و راحت به شما آموزش می دهیم تا اگه خواستید خودتون دست به کار شوید و کار تعمیر مبلمان منزل رو انجام بدید هیچ دغدغه ای نداشته باشید. شرکت های قالیشویی معمولا کار شستشوی موکت نیز انجام می دهند که می توانید از آنها کمک بگیرید و یا خودتان در منزل اقدام به شستن آنها کنید. شکل آن معمولا استوانهای شکل بوده و نشیمنگاه آن راحت و نرم است. اگر فضای نشیمن خیلی کم است که معمولا هم اینطور است، توصیه می شود از مبل هایی استفاده شود که فضای ذخیره سازی آنها زیر صندلی و بصورت تاشو است. 1) است، در صورت تمایل می توانید تعداد نشیمن را تغییر دهید و آن را تعداد نفرات دلخواه سفارش دهید. کشور ایتالیا یکی از پیشگامان و نوآوران صنعت مبلمان است، همیشه جدیدترین طرحها و با کیفیتترین مبلها در این کشور تولید میشوند. این مبلها ازآنجایی که از اسمشان پیداست، هم مبل هستند و هم با تغییراتی در آنها تبدیل به تختهایی راحت میشوند.

شما میتوانید فارغ از مد و رنگ سال رنگی که هم راستا با تنالیته رنگی دکوراسیون منزل شما است مبل راحتی خود را بهصورت سفارشی تهیه و در منزل تحویل بگیرید. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره قیمت مبل چستر فرانسوی، با ما تماس بگیرید. اما چرم طبیعی به اعتقاد بسیاری، مرغوبترین چرم برای مبلمان است که البته قیمت بالاتری هم دارد. تعمیر مبل چهاردانگه با خدمات متنوعی که به مشتریان خود ارائه می دهد توانسته محبوبیت زیادی در بین مشتریان خود کسب کند و همین امر نیز سبب شده است تعمیر مبل چهاردانگه سالیان سال با موفقیت در زمینه تعمیرات مبل فعالیت کند. قیمت این نوع مبلمان بسته به کشور سازنده، کیفیت پارچه و سایر اجزا میتواند متفاوت باشد. توجه کنید که رنگ و طراحی پارچه مبل با سایر وسایل خانه یا محل کار شما همخوانی داشته باشد. این نوع مبل از آن دسته مبلهایی است که طرفداران بسیاری دارد، زیرا لوکس و با کلاس جلوه میکند و در لابی هتل و سایر فضاها کاربرد دارد. مبل چستر کلاسیک را میتوان در لابی هتل و آپارتمان، داخل منزل و ادارات رسمی و شیک استفاده کرد. اندازه و حجم این مبلها با مبلهای کلاسیک تا حدودی یکسان است و در مقایسه با مبل راحتی بزرگتر هستند.  Article has been cre᠎ated ​by G SA C ontent G​enerat or​ Demov ersion!

حتما قبل از خرید مبل، میزان فضایی را که در اختیار دارید اندازه گیری کنید تا دچار مشکل در چینش دکوراسیون نشوید. حالا سؤال اصلی اینجاست که فرش و مبل چه رنگی بخرم؟ چه سبکی از مبلمان منزل پرطرفدار است؟ انواع مدل مبلمان چستر را فقط از ما خریداری کنید تا بهترین و بادوامترین نوع مبلمان را سالها استفاده کنید و همواره از تمام ابعاد آن رضایت کامل داشته باشید. برای خرید این مبل میتوانید از دو روش خرید حضوری و یا اینترنتی، مبل مدنظرتان را تهیه کنید. اگر پارچه مبلی که تهیه کرده اید از الیاف نایلون در ساختش استفاده شده است باید به این نکته توجه داشته باشید که به نور حساس است و برای تمیز کردن آن باید از پاک کننده های مبتنی بر حلال استفاده شود. شما باید تصمیم بگیرید که میخواهید مبلمان ساده باشد یا جزئیات فراوان داشته باشد، یا اینکه میخواهید راحتتر باشد یا ساختاری رسمی داشته باشد؟ A​rticle w᠎as gen​erated by GSA Con tent  Gen​er᠎ator Demov᠎ersi᠎on!

 

لیبل پشت چسبدار رولی تهران

۱۱ بازديد

لیبل پشت چسبدار چاپ لیبل رول یکی دیگر از خدماتی است که کارن برچسب پویا ، واحد تولید کننده انواع لیبل ، به مشتریان خود عرضه می کند. ما در صنایع چاپ و بسته بندی رسام پک انواع لفاف های بسته بندی چند لایه را با ماشین آلات چاپ هلیو گراور و لامینیت حلالی با بالاترین کیفیت و در کوتاهترین زمان و با قیمت مناسب و با آنالیزهای مختلف چاپ و تولید می نماییم. چاپ لیبل یکی از سخت ترین نوع های چاپ به شمار می رود و بسته به آن چسبی که دارد موقع برش این چسب به تیغه برش می ماند و بعد از هر بار برش انجام دادن تیغه باید با بنزین شستشو شود و این باعث زمان بردن قضیه چاپ می شود. به همین دلیل است که گونی الوند به عنوان یک نمایندگی فروش این محصولات و دوخت گونی ها با استفاده از این پارچه ها، تبدیل به بهترین تولید کننده کیسه گونی های لمینت در اصفهان شده است. لیبلی رنگی و زیبا چسبانده شده است که حاوی اطلاعات مهم است.لیبلهایی که روی اکثر منسوجات چاپ میشوند از جنس پارچه هستند.با قرار دادن این لیبلها در هر قسمتی از لباس و یا پشت فرشها و حرارت دادن به آنها میتوان این لیبل را به لباس چسباند.در ایران بیشترین فروش رول لیبل پشت چسب دار حرارتی در صنعت پوشاک و بافت فرش و برای چسباندن مشخصات فرش در پشت آن استفاده میشود.

لیبل پشت چسبدار

یکی از مهم ترین چیزهایی که در ارتباط با لیبل زدن ممکن است به ذهن برسد این است که به چه روشهایی میتوان لیبل یا یک برچسب را بر روی محصولات یا بستهبندی آن ها قرار داد. یکی از پرکاربردترین و ساده ترین انواع لیبل پشت چسبدار که برای استفاده بر روی بسیاری از کالاها به کار میرود، لیبلهایی هستند که تنها با فشار دادن با دست و یا با ماشین به کالا یا بستهبندی آن خواهند چسبید. امروزه بسته بندی یکی از عوامل مهم جذب مشتری می باشد. لیبل کاغذی یا رول کاغذ پشت چسبدار از مواد مصرف دستگاه لیبل پرینتر که از آن برای چاپ بارکد و محتوا بر روی لیبل کاغذی استفاده می شود به همین دلیل به آن لیبل بارکد می گویند، از آنجایی که سطح این برچسب از جنس کاغذ و پشت آن به چسب آغشته شده به نام کاغذ پشت چسبدار هم مشهور شده است. لیبل کاغذی یا رول کاغذ پشت چسبدار از مواد مصرف دستگاه لیبل پرینتر که از آن برای چاپ بارکد و محتوا بر روی لیبل کاغذی استفاده می شود به همین دلیل به آن لیبل بارکد می گویند، از آنجایی که سطح این برچسب از جنس کاغذ و پشت آن به چسب آغشته شده به نام کاغذ پشت چسبدار هم مشهور شده است.رنگ برچسب کاغذی رولی سفید بدون کادر و نوشته است به همین دلیل به آن لیبل خام می گویند، چاپ بر روی لیبل خام با استفاده مکانیسم چاپ حرارت غیر مستقیم انجام می شود پس فقط دستگاه هایی که از ریبون استفاده می کنند امکان چاپ بر روی این برچسب را دارند.

درباره ی لیبل پشت چسبدار

لیبل پشت چسبدار چاپ لیبل از نیازهای اساسی و کلیدی یک محصول، برای شناسایی نام تجاری شما است و در یک کلام، باید گفت که کلیه محصولات بایستی لیبل داشته باشند. به این صورت که ابتدا روی کاغذ چسب دار ۳۵ × ۵۰، چاپ ۴ رنگ با بهترین کیفیت صورت گرفته و سپس با دستگاه لترپرس و یا دستگاه ملخی نیم تیغ میخورد و به شکل مورد نظر شما در میآید که این نیم تیغ خوردن، بایستی بسیار دقیق و بدون خطا انجام شود. باید یک و نیم برابر قطر بزرگ ترین مقطع دایره ای ظرف به علاوه فضای کافی (معمولاً حدود ۴ میلی متر) برای قرار دادن روده روی ظرف باشد. ۱-لیبل کاغذی: این نوع لیبل متداول ترین نوع آن است که شامل انواع لیبل مات، گلاسه و نیم گلاسه در رنگ های مختلف به صورت معمولی و برچسب عرضه می شود . چاپ نگارین اصفهان در زمینه چاپ لیبل با کادر مجرب با کوتاه ترین زمان و کم ترین هزینه و بهترین کیفیت در خدمت مشتریان چاپ می باشد.

فروش لیبل پشت چسبدار

لیبل پشت چسبدار محصولی که فاقد جذابیت فیزیکی و ظاهری باشد و زرق و برق چندانی برای جلب توجه مشتریان نداشته باشد، جایگاهی در بین بازار رقبا کسب نخواهد کرد. به همین دلیل استفاده از از این نوع ابزار فیزیکی برای تولید کننده به صرفه نمی باشد. اما جهت سفارش تولید در تیراژ بسیار زیاد همراه با چاپ اختصاصی برند و مشخصات محصول خود میتوانید کارخانه گونی بافی در یزد و شیراز و اصفهان مراجعه کنید. در صورتی که تمایل دارید با این عوامل آشنا شوید با ما در این مقاله همراه شوید. برای سفارش خرید کاغذ پشت چسب دار همین حالا تماس بگیرید تا از تحفیف 40% درصدی فروشگاه ما برخوردار شوید ، در غیر این صورت خواندن ادامه مقاله را برای شما پیشنهاد می کنیم. چاپ لیبل در تیراژ پایین باید به صورت دیجیتال انجام شود و در تیراژ بالا با افست و سپس برای تیغ خوردن با ملخی و لترپرس طراحی کار در مورد لیبل مشکل است چون قبل از چاپ باید یک نمونه پیرینت شود که ابعاد که قرار است تیغ بخورد مشخص شود که قالب کار قبل از چاپ و یا حتی حین چاپ تهیه شود و کلیه خطوط تیغ در نرم افزار فتوشاپ باید مشخص شود.

لیبل پشت چسبدار چیست؟

لیبل های شیشه ای، لیبل هایی هستند که دارای زمینه ای شیشه ای می باشند و معمولاً برای نصب بر سطوح شفاف یا شیشه ای کاربرد دارند. البته چاپ نگارین اصفهان در زمینه چاپ لیبل متالایز هم فعالیت دارد که این نوع، برای مصارف صنعتی بیشترین کاربرد را دارد. چاپ نگارین همواره مبنا راه بر این گذاشته که در زمینه طراحی و چاپ لیبل نهایت دقت و همکاری را با شما داشته باشد. چاپ نگارین اصفهان در زمینه چاپ لیبل هایی که مربوط به مواد غذایی ، مواد و محصولاتی که مستقیم به دست مشتری می رسد نیز تجربه دارد . در چاپ نگارین اصفهان، چاپ لیبل با بهترین روش، تولید شده که انعطاف پذیری در آن زیاد است و شما هر نوع شکل و طرحی که داشته باشید ما قادر به تولید آن هستیم. باید بدانید که کاغذ های پشت چسبدار در ابعاد مختلفی تولید می شوند. برچسبهایی که در ارتباط با محیط بیرونی هستند باید طوری طراحی شوند که در مقابل تغییرات جوی، تابش خورشید و گرد و خاک مقاوم باشند. روکشی که قرار است روی آن قرار گیرد، مثلاً برای محصولاتی که بعد از چسباندن لیبل، باید محصول در محیط خیلی سرد یا خیلی گرم قرار گیرد، نوع کاغذ چسب دار باید تغییر کند.

 

خرید لیبل چاپی در تبریز

۷ بازديد

چاپ لیبل و برچسب؛ آشنایی با انواع برچسب محصولات در سال 1400

لیبل چاپی به هر یک از این صفحات اصطلاحا یک «لت» گفته می شود. این صفحات بسته به نوع کاربرد، طراحی بروشور و خلاقیت شما می توانند اشکال متنوعی داشته و به حالتهای مختلفی باز و بسته شوند. این محصول در موارد مختلفی کاربرد دارد؛ به عنوان مثال در اغلب سازمان ها و شرکت های بزرگ با چاپ لیبل به عنوان برچسب اموال و با هدف مشخص نمودن مالکیت اقلام و اشیا استفاده می شود. کارت های دعوت و پستال دو مورد از اقلامی هستند که تنها برای دعوت از میهمانان و مدعوین برای حضور و شرکت در مراسم، همایش، سمینار و به طور کلی هر گونه گردهمایی به مخاطبان اهدا می شوند. چاپ ریسو روش خاصی از چاپ دیجیتال می باشد که سرعت چاپ را به طور چشمگیری افزایش داده و برای انتشار محصول چاپی در تیراژ بالا گزینه بسیار مناسبی به شمار می رود. تعرفه چاپ دیجیتال به طور مستقیم با نوع محصول چاپی، تعداد سفارش، ابعاد آن، جنس کاغذ به کار رفته و مواردی از این قبیل در ارتباط است. سربرگ به برگه هایی گفته می شود که در بالای صفحه، اطلاعاتی مفید و در عین حال مختصر درباره یک شرکت یا مجموعه نوشته شده است.

لیبل چاپی چیست

مجموعه کارن برچسب پویا تولید کننده برچسب چاپی و انواع ریبون پرینت وکس و ریبون چاپگر رزین با سابقه ای درخشان همیشه در کنار شرکت های تولیدی و صنف های مختلف مشاغل صنعتی و نیمه صنعتی بوده و در جهت بهبود کیفیت صنعت بسته بندی آماده است با ارائه مشاوره و کارشناسی های لازم توسط تیم حرفه ای خود بار دیگر گام مهمی در این مسیر بر دارد . در زمینه تولید انواع لیبل پشت چسب دار فعالیت می کنیم. از این رو لیبل های چاپ شده هیچ گونه تغییری در اثر رطوبت یا گرما پیدا نخواهند کرد البته این مسئله به کیفیت و نوع ریبون استفاده شده هم بستگی دارد. هزینه چاپ دیجیتال بروشور به تعداد لت آن و ابعاد کلی بستگی دارد. چاپ لیبل سلفون مات یکی از محصولات جدید افست مجموعه چاپ تکتا می باشد. همچنین با استفاده از روکش های سلفون و لمینت مات یا براق می توانید علاوه بر افزایش مقاومت و استحکام آن، جلوه ی ویژه ای به ظاهرش ببخشید. این نوع لیبل را می توان در بازار در جنس های مات ، گلاسه ، نیمه گلاسه و… در سایت چاپ سانترال محاسبه آنلاین قیمت چاپ دیجیتال کتاب به راحتی امکان پذیر است. به علاوه توصیه ما این است که برای تیراژ بالا از چاپ افست سربرگ استفاده کنید.

خرید لیبل چاپی

لیبل چاپی همچنین بسیاری از برندها روی بسته بندی محصولات خود از یک لیبل با طراحی مناسب استفاده می کنند، تا علاوه بر زیباتر جلوه کردن بسته بندی، با ارائه اطلاعات محصول و تاریخ تولید و انقضا و مواد تشکیل دهنده، احساس بهتر و خوشایندتری در مخاطب ایجاد نمایند. در عوض، کیفیت نهایی در چاپ ریسوگراف تا حدودی کاهش یافته و نمی توان آن را با سایر محصولات تولید شده به روش چاپ دیجیتال یکسان دانست. برای بسته بندی به صورت قوطی حتما نیاز است که ما قوطی های مورد نظر خود را از قبل تهیه کنیم این قوطی ها معمولا در کارخانجات تولیدی که قوطی های پلاستیکی و یا فلزی تولید می کنند در دسترس هستند. برای محصولی با تولید بالا لیبل استفاده کنید باید از این نوع لیبل استفاده کنید. از چاپ ریسو اغلب برای انتشار تراکت تبلیغاتی، قبض، فاکتور، رسید خرید و مواردی از این قبیل استفاده می شود. سفارش آنلاین چاپ دیجیتال لیبل | فروشگاه موسسه فرهنگی … اما اگر بخواهیم که برای کسب و کارمان در ابتدا سفارش آنلاین لیبل در تیراژ کم داشته باشیم، چه کاری باید انجام دهیم و چقدر باید هزینه کنیم؟ گاهی بنا به دلایلی شما نیاز به تعداد بالای کارت ویزیت ندارید، مثلا زمانی که می خواهید برای هر کدام از کارمندان فروش خود در نمایشگاه یک کارت جدا چاپ کنید، یا زمانی که در ابتدای کار هستید و هنوز شماره تلفن یا آدرس تان تثبیت نشده است.

با این حال بنا به نوع کاربرد و سلیقه هر فرد می تواند در ابعاد متفاوت و به شکل دو رو نیز چاپ دیجیتال سربرگ انجام شود. ارائه کارت پستال در موقعیت مناسب، بیانگر ارزشمند بودن مخاطب برای شما می باشد. بزرگترین معایب چاپ افست زمان بر بودن و نیاز به تیراژ بسیار بالا برای به صرفه بودن است. از دیگر ویژگی های این مچ بند ها می توان به ضد آب بودن, قابل شستشو بودن, ضد تعریق بودن را نام برد. مخاطبان با داشتن یک نمونه از این ژورنال ها به دید جامعی نسبت به این کسب و کار دست خواهند یافت. کاتالوگ به دفترچه های تبلیغاتی گفته می شود که کلیه محصولات و خدمات یک برند را لیست کرده و در قالب یک لیست جامع و مدون شده به مخاطبان ارائه می دهد. شما میتوانید ابتدا با رابط کاربری بسیار خوبی که این سرویس در اختیارتان گذاشته میتوانید به طراحی لیبل مورد نظر خود بپردازید. برای مثال در چاپ افست ابتدا آنچه را باید چاپ شود بر روی صفحهای استوانهای شکل میآورند.سپس صفحه را با مواد شیمیایی به شکلی حساس میکنند که فقط نوشتهها و تصویر، مرکب را به خود جذب نمایند.در چاپ فلسکو از کلیشههای فتو پلیمری استفاده میشود.این نوع چاپ در تیراژهای بالا هزینه کمی خواهد داشت و این را مزیت این دستگاه میدانند.چاپ هلیوگراور نیز کیفیتی شبیه به چاپ افست دارد؛ اما مراحل آماده سازی راحتتری برای آن طراحی شده است.

محتوای چاپ شده در کارت های دعوت را تشکیل می دهند.

لیبل چاپی اصطلاح آنیلوکس در حقیقت اشاره به مرکبی داشت که قبلا با مواد آنیلینی ساخته شده و در این روش به کار گرفته میشد. با چسباندن و جدا کردن این لیبل از سطح محصول، لیبل ووید بر روی محصول از خود ردی به جا خواهد گذاشت. کارت های پستال از لحاظ ظاهری بسیار به این محصول شباهت دارند. کیسه گونی هایی که برای مصارف خانگی تهیه می شوند در ابعاد و رنگ های مختلفی در بازار وجود دارند. محتوای چاپ شده در کارت های دعوت را تشکیل می دهند. این مدل لیبل نه تنها قابلیت چاپ پذیری بالایی دارد بلکه در مقابل عواملی همچون برخورد با آب، کشیدگی و در جای مرطوب قرار گرفتن بسیار مقاوم هستند. در چاپ این لیبل از فرایندهای مختلفی همچون چاپ متالیک ، فلورسنت و فسفرسانس، فویل کوبی برجسته یا فرورفته، پانچ، دایکات، ورنی موضعی و لمینت می توان بهره برد. در واقع چاپ مچ بند ها توسط روش حرارت مستقیم انجام می شود و نیازی به ریبون, تونر و جوهر ندارند. این موسسه از سال 1373 فعالیت حرفهای خود را آغاز نمودهاست و دفتر مرکزی آن در حال حاضر در خیابان مطهری شهر تهران قرار دارد. یکی از این موارد سطحی است که قرار استیکر را روی آن بچسبانیم.

 

 

چاپ لیبل رولی یا صفحه ای + عکس تمامی لیبل صدفی

۱۲ بازديد

چاپ لیبل رولی یا صفحه ای + عکس تمامی لیبل ها - ویرگول

لیبل صدفی لیبل های حرارتی شباهت بسیار زیادی به لیبل کاغذی دارد وهمچون لیبل کاغذی دربرابرکشش و آب و رطوبت مقاوم نیست.لذا برای حل این مشکل میتوان از لیبل صدفی حرارتی که هم خاصیت صدفی را داشته و هم خاصیت حرارتی را استفاده کرد .لیبل صدفی حرارتی در برابر کشش و پاره شدن مقاوم است و ازطریق حرارت یا ریبون میتوان روی آن چاپ انجام داد. این ویژگی بخصوص برای برچسب کالاهایی که با آب در تماس هستند مناسب هستند. برای اطلاع از قیمت لیبل PVC به واحد فروش رای دانا سیستم تهران تماس بگیرید. بنابراین اگر برچسبهای PVC شما با روغن یا مواد شیمیایی و مواد شوینده تماس پیدا کنند لکهدار و زرد نمیشوند و دمای ذوب بالای آن به این معنی است که شما میتوانید از مزایای برتر مانند مهر زنی روی فویل گرم نیز بهرهمند شوید. اگر لیبل حرارتی در معرض گرما و نور خورشید قرار بگیرد سیاه می شود وخوانایی خود را ازدست می دهد.بر روی لیبل حرارتی (ترمال) با استفاده از ریبون وکس هم میتوان چاپ انجام داد که در اینصورت از مقاومت و ماندگاری بسیار بالایی برخوردارخواهد گشت. لیبل PVC از جنس ماده پلی وینیل کلراید (Polyvinyl chloride) که نوعی پلاستیک است ساخته شده است و به همین خاطر دارای انعطاف و مقاومت بسیار بالایی میباشد.

سفارش لیبل صدفی

لیبل صدفی زیره: زیره لیبل صدفی معمولا از جنس سیلیکون است که ضخامت آن حدود 60 الی 75 میکرون میباشد. ضخامت لیبل 60 تا 80 میکرون است. لیبل نرمال معمولی به لحاظ قیمت تا حدودی از برچسب های کاغذی معمولی گران تر می باشد که عدم نیاز به ریبون جهت چاپ ، این اختلاف را توجیه می کند. دو نوع مشخص از برچسب های حرارتی وجود دارد و انتخاب گزینه مناسب بسته به نوع چاپگر و برنامه های شما برای چاپ دارد. معمولاً در محل درز باید ۱۰ میلی متر فضای خالی وجود داشته باشد ولی درزهای به نازکی ۶ میلی متر نیز رایج شده اند. بطور کلی گونی ها به سه نوع پارچه ای، گونی کنفی، و گونی پلاستیکی تقسیم می شوند. بسیاری از کشاورزان و صنایع مختلف جهت حمل و نقل و محصولات خود نیاز به انواع گونی پلاستیکی لمینت دارند. در این راستا واحد چاپ و لیتوگرافی ایماکو آماده ارائه ، ثبت سفارش و تولید لیبل و برچسب به صورت شیت و رول بر روی انواع مختلف لیبل های پشت چسب دار نظیر لیبل های کاغذی ، پی وی سی ( PVC ) ، متال - خرد شونده ،ترانسپارنت ، اموال ، پارچه ایی ، پشت متال ، ووید ، لایه شونده و غیره …

کارگاه های گونی دوزی سنتی در مرحله دوخت و برش گونی فعالیت میکنند و با توجه به سفارش مشتریان انواع رول گونی ضد آب ضدآفتاب از کارخانجات گونی بافی خریداری می نمایند و اقدام به چاپ و دوخت و برش بر اساس سفارش مشتریان خود میکنند. این مواد علاوه بر اینکه باعث ضد آب شدن پارچه های بافته شده می شوند، مقاومت آن ها را در برابر اجسام تیز و سنگین بیشتر می کنند. مقاومت بسیار بالا در برابر عوامل محیطی، انواع حلال. همچین نوع Top Thermal این متریال دارای مقاومت بالایی در ماندگاری چاپ و کشش می باشد. لیبل حرارتی به لحاظ قیمت تا حدودی از لیبل های کاغذی معمولی گران تر می باشند که عدم نیاز به ریبون جهت چاپ ، این اختلاف را توجیه می کند. باید دقت کرد تا تیغه های برش در معرض گرما قرار نگیرند. از لیبل پی وی سی با توجه به ویژگی هایی که دارد در صنایع گوناگونی مورد استفاده قرار می گیرد. هزینه چاپ برچسب PVC بسته به تعداد مورد نیاز، الزام به برشی خاص، چاپ رنگی یا تک رنگ، مات یا براق، سایز و ابعاد برچسب پی وی سی تعیین میشود. محل چاپ آن از جنس پی وی سی (PVC) و بند آن از جنس شفاف و بدون چسب می باشد.

لیبل صدفی فروش لیبل پی وی سی را میتوان از طریق این سایت انجام داد. که با توجه به ویژگی های آن در صنایع متعددی کاربرد دارد.لیبل پی وی سی PVC (برچسب صدفی) از جنس پلاستیک (پروپیلن) ساخته شده است. ، کاربردهای متفاوتی را به محصول نهایی می دهد. این کار بوسیله آنتن که هم اطلاعات را از تگ ها می خواند و هم در برخی موارد به وسیله امواج رادیویی روی تگ ها می نویسد انجام می پذیرد همچنین اسکنر آر اف آی دی با اتصال آنتن ها به یکدیگر باعث میشود آنتن ها امواج رادیویی منتشر کنند و تگها به آن پاسخ دهند. با توجه به مزایایی و تنوعی که محصول دارد کاربرد های متنوعی در مشاغل و حرفه های گناگونی دارد. های افکت، مرکب های متالیم و فویل کوبی سرد است. این لیبل ها همانطور که از اسمشان هم مشخص است چسب مخصوص را در زیر کاغذی زیر خود دارند و اصطلاحا پشت چسب دار هستند. همانطور که گفتیم، مواد پلی پروپیلن ضد آب هستند. روی محصولات است. برچسب حرارتی همانطور که از نامش هم پیداست، از فرایند انتقال و ریبون حرارتی برای چاپ خود استفاده می کند.

درباره ی لیبل صدفی

چاپ افست لیبل پشت چسب دار که باید حتما از گران ترین متریال های موجود بهره ببرید. بهره وری: پرینتر هایی که با استفاده از لیبل حرارتی کار می کنند نسبت به پرینتر های معمولی دارای بهره وری بالاتری می باشد. برای اینکه بتوان در هزینههای چاپ صرفه جویی کرد بهتر است از برچسبهای پی وی سی چند ردیفه استفاده کرد تا با در نظر گرفتن عرض ریبون بتوان از تمام عرض چاپ بهره برد. همین امر نیز باعث می شود تا از قابلیت شرینک بهتری برخوردار شوند. شباهت لیبل های کاغذی و لیبل های حرارتی با یکدیگر بسیار زیاد می باشد، اما با این وجود میتوان گفت که فرق و یا تفاوت هایی هم بین آن دو وجود دارد که همین موارد باعث تشخیص آن دو از یکدیگر خواهد شد . چاپگرهای حرارتی مدت زیادی است که در تجارت الکترونیک وجود داشته است. این لیبلها به دلیل وجود این ماده، بسیار مقاوم هستند و به راحتی پاره و یا خراب نمیشوند. لیبل پی وی سی پس از تولید و توزیع در بازار از راه های مختلفی همچون فروشگاه ها، نمایندگی های فروش و یا سایت های اینترنتی به فروش می رسند. برچسب پی وی سی ضد آب بوده و در مقابل رطوبت بالا نیز دوام بسیار خوبی دارد.

 

چاپ لیبل، عنصری کلیدی در فروش محصولات - ایرنا

۹ بازديد

چاپ لیبل، عنصری کلیدی در فروش محصولات - ایرنا

لیبل حرارتی این موتورها دارای چرخ دنده هستند و احتمالاً هنگام چاپ بر روی لیبل تأثیر می گذارند. لیبل های کاغذی در دو نوع براق و مات موجود می باشد ، و بسته به نوع کار ما مورد استفاده قرار می گیرد .لیبل کاغذی ایرانی از چسبندگی بسیار بالایی برخوردار است و قیمت لیبل کاغذی ایرانی بسیار مناسب تر در مقابل لیبل خارجی چینی یا لیبل ژاپن می باشد .البته لیبل کاغذی ایرانی دارای مارکهای مختلفی می باشد. یعنی کالاها با قیمتی وارد شوند که اختلاف قیمت بالایی با کالای داخلی شکل بگیرد. 3. چاپ پذیری بالایی دارد. لیبل کاغذی دو ردیف 40x20 از تجهیزات فروشگاهی پرفروش بوده و دارای قابلیت چاپ پذیری بالا از ریبون و انواع جوهر می باشد و سازگار با انواع لیبل پرینترهای رومیزی و صنعتی است. متاسفانه فعالان اقتصادی در حال حاضر آنقدر توان ندارند که در یک کشور دیگر از سرمایههای خود حمایت و پاسداری کنند و این مهم وظیفه دولت است. دولت باید در شرایط اقتصادی سخت امروز، پشت تولیدکنندگان باشد تا آنها بتوانند بدون دغدغه در جاده تولید به راهشان ادامه دهند. از سوی دیگر، سایر فعالان اقتصادی ترغیب و تشویق میشوند که در این زمینه سرمایهگذاری و صادرات داشته باشند؛ بنابراین اقدام راهگشا برای راهاندازی صادرات لیبلهای IML، باید از سوی دولت و سیاستگذاران انجام شود.

لیبل حرارتی سیاستگذاران و متولیان میتوانند از کشوری مانند ترکیه الگوبرداری کنند که آنها با چه سازوکارهایی از صنایع خصوصیشان حمایت میکنند. مورد بعدی هم این است که سیاستگذاران مانع واردات برخی محصولاتی شوند که نمونه مشابه آن در کشور خودمان تولید و عرضه میشود. بگذارید برایتان مثالی بزنیم؛ خریدار محصول شما از یکی از شهرهای مرزی ایران است. یکی از استراتژیهای بازاریابی طراحی یک لیبل جذاب و مرتبط با موضوع کالاست تا مشتری در نگاه اول جذب محصول شده و در قدم بعدی به خرید آن بپردازد. اما این امکان وجود دارد که لیبلهایی با طراحی رنگی نیز چاپ کرد. یا اینکه این برچسب ها را به تعداد انبوه سفارش دهید ( مثلا ۲۰۰۰۰ عدد ) که می توانید از چاپ افست استفاده نموده و پس از ساخت قالب مخصوص برش ( که اینجا قرار است به شکل یک خرس کارتونی باشد )، عملیات چاپ شما صورت بگیرید. اما تحقق چنین هدفگذاری نیاز به برنامهریزیهای مدونی دارد.

اگر فرد یا شرکتی هم میخواهد واردات داشته باشد، مشکلی نیست اما باید با تعرفهای واردات کند که آن تعرفه فاصلهاش با تولید داخل زیاد شود. این نوع لیبل دارای کاربرد های بسیار وسیعی است و نام بردن تمامی آن ها امکان پذیر نیست اما برای درک بهتر تعدادی از کاربرد های این نوع نام برده شده است . برچسب و لیبل شیشه ای و چاپ لیبل شفاف ترانسپرنت :چاپ لیبل ژله ای ،چاپ لیبل پی وی سی ،چاپ لیبل حرارتی روی لباس ،لیبل متالایز،برچسب اموال و گارانتی که مرتبط با شغل شما عزیزان در شاخه های تبلیغاتی، محصولات مواد غذایی، صنعتی و بهداشتی خواهد بود. به طور مثال شما یک ظرف شیشه ای یا پلاستیکی برای تولیدات عسل خود در نظر گرفته اید و می خواهید برچسبی که حاوی نام و لوگو و مشخصات محصول شماست، به شکل یک خرس فانتزی طراحی و برش خورده شود و بر روی ظرف چسبانده شود. اگر طرح مورد نظری برای این کار ندارید طراحان گرافیکی می توانند برای شما با توجه به ابعاد و اشکال محصولاتتان برایتان طراحی لیبل انجام دهند، تا برای ترغیب افراد به اندازه کافی جذاب باشد. اگر طرح آماده برای چاپ ندارید، می توانید با تیم طراحان ما در ارتباط باشید تا شما را در طراحی لیبل یاری کنند.

در برخی از محصولات لیبل ها باید در برابر پاره شدن مقاوم باشند و نباید به راحتی از روی محصولات جدا شوند؛ مانند لیبل دارو که در صورت جدا شدن لیبل از روی بسته ممکن است خطراتی را برای مصرف کنند به همراه داشته باشد. در حال حاضر بازار عراق، سوریه، افغانستان و کشورهای حاشیه خلیج فارس به این دلیل که در زمینه تولید لیبلها و برچسبهای IML پرقدرت نیستند، محل مناسبی برای حضور انحصاری شرکتهای ایرانی است. این نگرانی مداوم مشتریان است که لیبل های نهایی آن چیزی نیستند که انتظار دارند ، برای حل این چالش تولید نمونه آزمایش و ارائه آن به مشتری ضروری است تا مشتری بتواند محصول نهایی را ببیند ، اما روش های سنتی این ویژگی دشوار است و اگر نمونه اولیه خواسته مشتری را برآورده نکرد ، قسمت مراحل لیبل گذاری بررسی شود ، اما با استفاده از چاپ دیجیتال می توان در کمترین زمان نمونه آزمایشی ساخت. بسیاری از تولیدات نوشیدنی و موارد بهداشتی برای درج مشخصات نیاز به یک لیبل پشت چسب دار دارند که نه تنها در موارد نام برده شده کاربرد دارد بلکه در بسیاری از صنایع دیگر کاربرد های بسیار زیادی دارد ، شرکت تولید کننده انواع محصولات پلی اتیلنی سانی پلاست قادر به چاپ و تولید انواع لیبل پشت چسب دار رولی با انواع مواد اولیه PVC ( پی وی سی ) ، پلی اتیلنی ، BOPP و…

لیبل حرارتی همانند شیرینگ چاپ OPP نیز با فیلم کلیشه و یا سیلندر بر روی پلی پرو پلن صورت میپذیرد. به این علت که این محصول به صورت پشت چشب دار تولید می شود نمی توان به صورت فله ای این محصول را به مشتریان تحویل داد از همین رو حتما باید به صورت رول یا همان فیلم تحویل داده شود ، طول ، ابعاد ، ضخامت و دیگر موارد همانند جنس تولید بستگی به نوع محصول شما و نیاز و هزینه ای که می خواهید صرف کنید دارد . عرض رول استیکر از ۱ متر الی ۲ متر است که بسته به نیاز مشتری و ابعاد دستگاه چاپی، انتخاب می شود. استیکر به برچسب هایی گفته می شود که ابعاد بزرگتر از A3 داشته و با دستگاه های لارج فرمت، مانند دستگاه سالونت، اکو سالونت و پلاتر چاپ شوند. تمام لیبل های بطری های آب معدنی ، نوشابه ، دلستر و کلیه نوشیدنی ها برای درج اطلاعات تولید کننده و مشخصات و کمتر شدن هزینه ها از لیبل های پشت چسب دار که بیشتر با جنس متالایز است سفارش می دهند . کاربرد لیبل چسب دار : لیبل چسب دار جهت مصارف مختلف، چاپ می شود که عمده مصرف لیبل ها جهت چسباندن بر روی محصولات تولیدی متفاوت می باشد.

 

خرید چاپ فلکسو خوزستان

۱۱ بازديد

چاپ لیبل برچسب، لیبل پشت چسبدار، کاغذی, پی وی سی, متال و غیره

زیرا میتواند نوشتهها را با کیفیت بالایی به ما تحویل دهد، درصورتی که این موضوع برای تصاویر صدق نمیکند. این لیبلها دوام بالایی در مقابل در معرض فضای باز و مواد شیمیایی قرار گرفتن؛ دارند. همچنین با روش دیجیتال از حداقل محافظت استفاده می شود ، بنابراین اگر جعبه شما به گونه ای طراحی شده است که بسیار مورد استفاده قرار گیرد ، ممکن است بخواهید روش دیگری را انتخاب کنید. این روش چاپ از دیگر چاپهای کارتن بسیار مقرون به صرفه و مناسب است. برای کسب اطلاعات لازم در رابطه با قیمت چاپ کارتن میتوانید به وب­سایت مدرن طرح مراجعه کنید و یا با کارشناسان ما تماس حاصل نمایید. در این راستا شرکت TMCتوجه خاصی به این مطلب داشته و دائماً در حال آموزش نیروی انسانی و اپراتوری ماشین آلات می باشد و از آن جا که نگاه مدیریت شرکت تهران ماشین ابزار به خریداران، صرفاً مصرف کننده نبوده و آن ها را خانواده TMCمی نامد، این تغییر نگاه باعث ارتقاء روابط دو طرف گردیده است و گاهی دستگاه هایی که بیش از ۱۵ سال پیش از شرکت TMC خریداری شده برای تعمیر فراخوانده می شود. بر روی روزنامه ها و کتاب ها نیز این نوع چاپ بکار برده می شود.

چاپ فلکسو چیست؟

انجام این کار باعث می شود وقتی که عمل چاپ بر روی سطح رول نایلون انجام شد ، چاپ ثابت باقی بماند. پس از چاپ طرح و اطلاعات مورد نظر باید وارد فاز دوم فرایند بسته بندی، یعنی مرحله دوخت شد. حتی بعد ازآنکه مدیریت غذا و داروی آمریکا (FDA) چاپ آنیلین را با استفاده از جوهر های جدید در سال ۱۹۴۹ تصویب کرد خرید و فروش این دستگاه های چاپ همچنان رو به کاهش بود و برخی از تولید کنندگان مواد غذایی هنوز هم حاضر به در نظر گرفتن نام چاپ آنیلین بر روی بسته بندی محصولاتشان نبودند. فناوری EFLo در سال ۲۰۱۰ به صنعت چاپ معرفی شد و از آن زمان به بعد این
 فناوری جزو استانداردهای چاپ فلکسو درآمد؛ امروزه طیف بسیار گستردهای از چاپخانههای فلکسو از این فناوری برای دسترسی به بالاترین کیفیت چاپی در کار استفاده میکنند. روش و شیوه کار شرکت فلکسو پلاست روشی ، بادوام و مقرون به صرفه برای تولید برچسب ها ، بسته بندی های انعطاف پذیر و موارد دیگر است. در شرکت فلکسو پلاست انواع خدمات مربوط به چاپ نایلون و برش و همچنین تولید و دوخت انواع نایلون ها به روش های مختلف و با دقت بالا انجام می شود.

سفارش چاپ فلکسو

این ویژگی منجر به این می شود که کسب و کارهای زیادی به این روش روی آورند و استفاده از چاپ فلکسو کارتن را نسبت به سایر روش های دیگر در اولویت قرار دهند. بر روی هر دو نوع کارتن سفید و قهوهای میتوان این روش را پیادهسازی کرد. در چاپ کارتن سه رنگ میتوان به درج تصاویری نیز پرداخت که نیازی به کیفیت خیلی بالا ندارند. عوامل گوناگونی میتواند بر قیمت چاپ کارتون تاثیر بگذارد که این عوامل شامل میزان رنگ استفاده شده، نوع چاپ، نوع بسته ­بندی و پوشش و جنس بستهها و از این قبیل مسائل است. که تعیین کننده ی میزان مرکب در دستگاه های چاپ به شمار می رود. از این نوع چاپ با توجه به راحتی که دارد در انواع صنایع و کارهای مختلف استفاده میشود و بر روی هر سطح هموار و ناهمواری نیز قابل اجرا است. اگرچه این نوع چاپ روی انواع سطوح از جمله فویل، کاغذ و مقوا امکان پذیر است، اما عموما در چاپ روی سطوح نایلونی کاربرد دارد.

به همین دلیل اغلب از این ماشین ها جهت چاپ سطوح رول ضخیم و با وزن بالا که کشش آنها آسان نبوده یا کنترل انطباق تصویر در آنها مهم نیست استفاده می کنند. در عرف رایج در بازار نایلون، به پلاستیک نرم و انعطاف پذیر گفته می شود و نایلکس به پلاستیک خشک که قابلیت کشیده شدن و انعطاف کمتری دارد.مجموعه پی پک آمادگی تولید و چاپ روی هر دو نوع این پلاستیک ها را دارد. مرکبهای خشک شونده با اشعه الکترونی یا EB Curing Inks در چاپ فیلمهای پلاستیکی یا بستهبندیهای انعطافپذیر، مزایای بیشتری نسبت به مرکبهای پایه حلالی دارند. قیمت چاپ سیلک به عواملی از جمله دقت و کیفیت کار، نوع توری مورد استفاده، دستی یا اتوماتیک بودن چاپ، جنس و حجم رنگ های به کار رفته در چاپ و… لیبل های شیشه ای معمولا بی رنگ هستند و نوشتههای انها از هر دو طرف خوانده میشوند. همچنین بهترین پوشش برای استفاده در فرآیند های خاص در جعبه شما، برجسته سازی ،چاپ UV نقطه ای(spot UV)و فویل مهر شده(foil stamping) است. لیبل حرارتی در سه نوع مختلف عادی, ریمو لیبل (Remove Label), ضد آب (Waterproof) تولید می شود که هرکدام دارای مصرف خاص خود بوده و در مکان مناسب الصاق می گردد.

خرید چاپ فلکسو

لیبل ها (برچسب ها) بر اساس انعطافی که در تولید و مصرف دارند دارای بیشترین کاربرد در بازار هستند. برچسب ها در موارد گوناگونی کاربرد دارند و به نوعی با زندگی ما آمیخته شده اند. طرح و رنگ بستهبندی یکی از اولین مواردی است که مشتری در هنگام خرید آن را مشاهده میکند. مدلهای گوناگونی از چاپ کارتن میوه و صیفی جات را میتوانید در وب سایت مشاهده نمایید. چاپ سه رنگ مخصوص برای طراحیهای روی کارتن و مقوا بوده که از کیفیت بسیار خوبی برخوردار میگردند. Rotogravure برای چاپ روی مواد بسیار نازک مانند پلی استر و نایلون به خوبی کار می کند. زمانی که شما سفارش کارتن خود را با رنگهای جذاب و جالب تهیه کنید، مطمئن شوید که حس بسیار خوبی برای مشتری خود به وجود خواهید آورد به طوری که به برند شما اعتماد کرده و محصولاتتان را به دیگران نیز معرفی میکند. چاپ کارتن سه رنگ.

که بیشتر نیز به چاپ فلکسو معروف است، چاپ مستقیم بر روی کارتن است.

 

 

خرید مبل از تولیدی1401

۱۰ بازديد

خرید مستقیم مبل از تولیدی 40 درصد زیر قیمت نمایشگاه و خرید اینترنتی مبل

مبل راحتی  واژه ای که از زبان فرانسه وارد زبان ما شده است. اگر در اینترنت نام کاناپه را جستجو کنید البته با لاتین، احتمالا با نوعی شیرینی مواجه خواهید شد که در کشور فرانسه طرفداران بسیاری دارد و آنهم نیز کاناپه نام گذاری شده است. این مدل مبل را می توانید در گوشه ها نیز قرار دهید که بهترین مکان نیز می باشد . بافت ریز و منسجم این پارچه باعث افزایش جذابیت کار می شود.پیکره اصلی کار از بهترین نوع چوب می باشد که باعث عمر طولانی مبل میشود . همچنین استفاده از چرخ های دیجیتالی در طراحی پشتی و تکیه گاه که دارای طرحهای زیبای لوزی است زیبایی و جذابیت چشم نوازی را به آن بخشیده . کاناپه مبل کلاسیک : کاناپه در مبل کلاسیک 3نفره و دسته آن تمام پارچه و یا به اصطلاح دسته متکایی است و این یکی از تفاوتهای مبل کلاسیک با استیل است. کاناپه 3نفره : برای مبل راحتی، کلاسیک، استیل و سلطنتی کاربرد دارد و نقش بسیار مهمی در زیبایی و چیدمان سرویس مبلمان دارد.

خرید مبل دسته دوم

از این رو، قیمت تمام شده برای تهیه مواد اولیه بسیار کمتر میشود. در تمام قسمتهای این محصول از اسفنج ۳۰ کیلوگرمی با تراکم بالا استفاده شده است.؛ که در طول زمان کوبیده نشده و با استفادهی مکرر فرم خود را از دست نخواهد داد. شما می توانید برای دیدن انواع محصولات تمام چوب و صندلی های تاشو چوبی به سایت گروه تولیدی عاج دیدن فرمایید. نشیمن این کار ابر 35 کیلویی ویژه با مقاومت و کیفیت بالاست و نشیمن بسیار راحتی دارد و برای استراحت های طول… برند مبلمان پارسا با تجربهای بسیار در زمینه طراحی و ساخت انواع مبلمان انتخاب خوبی برای خریداران و جلب رضایت مشتریان است. این شرکت در زمینه تولید انواع مبل راحتی، مبل تختخوابشو، میز وسط و عسلی فعالیت دارد. گروه مبلمان ایران رفاه از سال ۱۳۸۴ شروع به فعالیت کرد و با هدف ارائه محصولات با کیفیت ، همگام با استانداردهای روز دنیا ، محصولات خود را وارد بازار کرد و با تکنولوژی های روز دنیا شروع به فعالیت کرد . داشت، به طور رسمی تأسیس شده و فعالیت خود را آغاز کرد. هنگام خرید مبل از تولیدی ، مشتریان می توانند از تولیدی های متفاوتی خرید خود را انجام دهند ولی چیزی که حائز اهمیت می باشد این است که از جایی خریداری شود که انواع مبلمان نظیر مبلمان چستر و دیگر انواع مبلمان با کیفیت عالی، پارچه درجه یک، اسکلت خوب و …

خرید مبل کلاسیک ارزان

تعداد مبل های راحتی معمولا بصورت یک کاناپه 3نفره، یک کاناپه 2نفره و دو مبل تک یا بصورت یک کاناپه 3نفره و 4عدد مبل تک می باشند. به دلیل این که معمولا این محصول مدت زمان طولانی مورد استفاده قرار می گیرد، باید با دانش و اطلاعات کامل برای خرید آن به بازار مراجعه کرد. البته مبل هایی که در تولید آنها از این فنرها استفاده شده معمولا قیمت بیشتری دارند. در ساخت مبل کلاسیک راحتی بیشتر از چوب استفاده می شود و به همین دلیل، سبک تر از سرویس مبل کلاسیک استیل می باشد. کاناپه مبل استیل همانند مبل های تکنفره بصورت تشک دوبل طراحی و ساخته می شوند. مثلا وقتی می گوییم مبل کلاسیک منظور یک کاناپه 3نفره کلاسیک و 4عدد مبل تکنفره کلاسیک می باشد که اگر منظور سرویس کامل مبل باشد صندلی و میز غذاخوری نیز به آن اضافه می شود. مبلها حس و حال خانه را عوض میکنند و بویی از جنس آسایش به آن میبخشند.

خرید مبل از تولیدی

علاوه بر این می توان یک گوشه مبل را کمی بلند کرد و آن را در هوا تکان داد. کاناپه ای انتخاب کنید که بتوانید در زمان تماشای برنامه موردعلاقهتان بهراحتی بر روی آن دراز بکشید و همزمان نیز خستگیِ ناشی از یک روز کاری را از تن بیرون کنید. اگر به دنبال خرید یک مبل راحتی شیک و زیبا هستید که هم برای استراحت کردن مناسب باشد و هم بتوانید برای پذیرایی از مهمانان از آن استفاده کنید مبل اسپرت ترک سزار برای شما مناسب است . بسیاری از افراد این فضا را به وسیله انواع مبلمان راحتی و استیل پوشش می دهند تا علاوه بر امکان استراحت فضای مناسب تری نیز برای دورهم بودن فراهم نمایند. کاناپه مبل استیل یا سلطنتی : کاناپه در مبل استیل و سلطنتی بخاطر شباهت بسیار نزدیکی که با هم دارند، دارای ساختار یکسانی هستند. در این تصویر جدیدترین مبلمان استیل کرمی رنگ وینا چوب را ملاحظه می کنید. از آنجایی که تفاوت بین مبل راحتی و کاناپه را متوجه شدیم و یا بعبارت بهتر حال که متوجه شدیم تفاوتی بین مبل راحتی 3 یا 2نفره با کاناپه وجود ندارد و اینها اصطلاح هستند بهتر است در ادامه چند مدل و طرح از کاناپه و مبل را درکنار هم ببینیم.

خرید مبل کاناپه

کاناپه فانتزی : شاید بیشتر از اینکه جنبه مصرفی و راحتی داشته باشد جنبه دکوری دارد و برای برجسته کردن گوشه ای از منزل استفاده می شود. مبلمان چستر اغلب به رنگ قهوه ای تولید میشوند، اما میتوان آن را در رنگهای مختلفی مثل مشکلی، سفید و… کاناپه 2نفره : همانطور که در بالا نیز به آن اشاره شد کاناپه 2نفره مختص مبل راحتی است. همانطور که گفته شد قانون سفت و سختی برای این ترکیب بندی وجود ندارد و بسته به سلیقه و نوع طراحی و چیدمان شما دارد. در گذشته مرسوم بود که مدل کاناپه با مبل های آن یا اگر بخواهیم این واژه فرانسوی را حذف کنیم بهتر است بگوییم مدل مبل 3نفره با مبل تکنفره از لحاظ شکل و طراحی ظاهر یکسان بود ولی امروزه با پیشرفت در حوزه طراحی داخلی و چیدمان مبلمان، این موضوع دیگر مطرح نیست و نمی توان قانون مطلقی برای آن در نظر گرفت.

 

خرید مبل فلزی2021

۸ بازديد

خرید مبلمان کلاسیک مدرن + بهترین قیمت مبل کلاسیک

سفارش مبل برای مشاهده سایت بر روی این لینک کلیک کنید. در همان حال، شما به خوبی مطلع نیستید و نمیتوانید تفاوتی را مشاهده کنید، علاوه بر اینکه این تخفیف زیاد ممکن است چشم شما را کور کند. به طور معمول هر واسطه ۳۰ درصد افزایش قیمت برای هر مبلمان دارد که در واقع شما با خرید از تولیدی این واسطه ها را حذف کرده اید. دیجی چوب به این نکته توجه وافر داشته و بهترینها را برای شما درنظر دارد. بنابر این لازم است پیش از تصمیم به خرید مبلمان راحتی جدید، ابعاد اتاق یا سالنی را که قرار است مبلمان در آن قرار بگیرد به دقت بررسی کنیم. در این صورت، نیاز است تا به فضای کلی اتاق و نورپردازی آن دقت داشته باشید. از انتخاب مدل دلخواه تا هماهنگی مبل با فضایی که دارید همه اینها باید به دقت بررسی شود و نکات مهمی وجود دارد که باید بدانید. پس با خیال راحت تا انتهای آن را بخوانید.نکات مختلفی وجود دارد که میتوانید قبل از خرید مبل در نظر بگیرید. پرزهای این نوع پارچه پس از مدت کوتاهی از بین رفته و اصطلاحاً کچل میشود. برخی از این محصولات به دلیل راحتی جا به جایی و حمل و نقل در سفر به همراه افراد می باشند و شکل ظاهری ساده تری دارند.

قیمت مبل کلاسیک

فروشگاه دکورشاپ با بیش از 10 سال سابقه در زمینۀ فروش وسایل خانه، از جمله مبل راحتی ال ارزان قیمت ، در این راه به شما کمک میکند. از اینکه لطف می کنید و این مطلب را به اشتراک می گذارید بی نهایت سپاس گذاریم. در این مطلب مشخصا به شیوه قیمتگذاری و علت تنوع قیمت در این گروه از مبلمان میپردازیم اگر با هدف خرید مبل کلاسیک این مطلب را مطالعه میکنید، در پایان میتوانید ارزش واقعی یک سروس مبل را در شرایط برابر محاسبه و برآورد کنید. به گفته خودشان : فروشگاه دیجی چوب با سابقه دیرینه در صنعت مبلمان و محصولات چوبی، با افتخار به عرض می رساند این فروشگاه با عرضه با کیفیت ترین مصنوعات چوبی قدمی شگرف در صنعت مبلمان و دکوراسیون برای رضایتمندی شما سروران عزیز برداشته است. این نشیمنهای سنتی که از نظر دسته بندی به زیر مجموعه دسته مبلهایی با نام شزلون ختم میشوند با طراحی متفاوت و نامتقارن خود تحولی شگرف در تولیدات مبل به وجود آوردهاند. رنگ بندی این ست های مبلمان به گونه ای است که بسیار جذاب بوده و عوامل بسیاری باعث شده است تا تناسب بندی آن ها حفظ شود. و مناسب آپارتمان های کوچک می باشد و حتی قابل حمل در آسانسور نیز می باشد.

همچنین در برخی از مبلها هم بجای فوم صنعتی از اسفنج یا مو و پر حیوانات استفاده میکنند که اصلا مناسب نبوده و فقط در مبلهای عتیقه یافت میشود. حتی شرکت هایی که از ماشین آلات موتوری بهره مند هستند، با این وجود هنوز از ابزارهای دستی ویژه برای کارهای جزئی استفاده میکنند. از سال ۱۸۰۰ میلادی در ایالات متحده آمریکا مبل های راحتی ساخته میشدند و می توان گفت که این مبل ها بیش از ۲۰۰ سال قدمت دارند و در قالب های دو نفره، سه نفره و یا یک نفره تولید می شوند. کاناپه معمولا در قالب دونفره و سهنفره طراحی میشود و نقش موثری در چیدمان فضا دارد. نکته : در سال گذشته مبل راحتی پایه فلزی مورد استقبال زیادی قرار گرفته که این مدل مبل قیمت خیلی بیشتری نسبت به مدل های پایه چوبی دارد. به این صورت که به فوم فشار وارد میکنیم، اگر بعد از وارد کردن فشار فوم سریع به حالت اولیه خود بازگشت، فوم از نوع سرد است.

آنها سهولت در تمیز کردن و استحکام را دارند ، بنابراین ممکن است بخواهید آنها را برای مناطق پرتردد در نظر بگیرید. در انواع مبل های کلاسیک که جدیدا تولید می شوند سعی می گردد که برای جذاب تر کردن هرچه بیشتر آن ها از پارچه های خاص و براق ولی در عین حال ساده استفاده نمایند. در کنار مبل های چستر فیلد خیلی نیازی به استفاده از کوسن ها نیست اما باز هم اگر میخواهید از اینها استفاده کنید اگر مبلمان شما رنگ خنثی دارد می توانید از کوسن هایی که پارچه های خاص و یا رنگی رنگی دارند استفاده کنید که خنثی بودن و سرد بودن محیط را با استفاده از این پارچه ها بشکنید. تفاوت این است که امروزه ما مجبور نیستیم نمونههای قبلی را دنبال کنیم، ما همه نوع مبلمان مدرن با متدهای مختلفی داریم که میتوانیم از میان آنها انتخاب کنیم. خرید مبل از تولیدی دو مزیت دارد که در ادامه به توضیح آنها میپردازیم.

گذاشتهاید باعث سردرگمی کمتر شما در خرید میشود.

قیمت سبک راحتی به نسبت سبکهای استیل و کلاسیک قیمت کمتری دارد. یعنی مدلهای پرکار منبتدار را فراموش کنید و به سادهترین شکل مبلمان راحتی فکر کنید. اگر میخواهید منزلتان را براساس مبلمانتان طراحی کنید و دکوراسیون را با محوریت مبل بچینید باید حتما به شکل و رنگ مبل اهمیت بدهید. اطلاع از نوع سبک مبل و بودجهایی که برای خرید مبل کنار گذاشتهاید باعث سردرگمی کمتر شما در خرید میشود. در ابتدا به شما توصیه می کنیم که اگر قصد دارید به صورت اینترنتی خرید خود را انجام دهید، از اعتبار سایت و داشتن نماد اعتماد اطمینان حاصل کنید و مطمئن شوید که معتبر است. با خرید اینترنتی از سایت خوگر در سریع ترین زمان ممکن کالاهای خود را دریافت می کنید. برای اینکه از این وب سایت ها خرید کنید میتوانید وارد سایت شوید و با پشتیبانی مورد نظر سعی به برقرار ارتباط کنید توجه داشته باشید قبل از شروع هر نوع معامله ای وب سایت سئو دمو در برابر هیچ سایتی مسئول نیست مگر اینکه خودمان در برسی ها آن را تایید کنیم. اما همان گونه که اشاره شد، هیچ قانون خاصی در این رابطه وجود ندارد و شما میتوانید هر تعدادی که مد نظرتان باشد را از فروشگاه توکامارت خریداری نمایید.

تولیدی مبل تختخواب شو

۶ بازديد
مبل تختخوابشو و کاناپه تبدیل پذیر DHP فوتون آبی
از فروشگاه DHP دیدن کنید
4.4 از 5 ستاره 29 امتیاز
در حال حاضر در دسترس نیست.
ما نمی دانیم که این کالا چه زمانی در انبار باز می گردد یا خیر.
رنگ آبی
آبی
1 گزینه از 268.10 دلار
خاکستری
1 گزینه از 338.83 دلار
ابعاد محصول 34 "D x 69" W x 31 اینچ
رنگ آبی
جنس پارچه
نوع اتاق اتاق خواب، اتاق نشیمن، دفتر خانه
ظرفیت صندلی 3
نام تجاری DHP
مستطیل شکل
سبک مدرن
مواد قاب فولاد آلیاژی
عمق صندلی 34 اینچ
بیشتر ببین
در مورد این مورد
طراحی مدرن با تودوزی مخملی غنی و پایه های استیل.
تافت افقی ساده روی پشتی. قطعه ای عالی برای افزودن به اتاق نشیمن، اتاقک، اتاق خانواده، دفتر کار خانگی یا اتاق خواب مهمان.
طراحی چند منظوره به راحتی بین سه حالت - نشستن، استراحت و خوابیدن - برای راحتی شما تبدیل می شود. طراحی همه کاره فضای بیشتری را برای پذیرایی از مهمانان شبانه فراهم می کند.
در یک جعبه ارسال می شود. مونتاژ سریع و آسان مورد نیاز است. در چندین رنگ موجود است. 1 سال گارانتی محدود.
ابعاد محصول: مبل: 69 اینچ x 34 اینچ x 31 اینچ. تخت: 69 اینچ x 38.5 اینچ x 15.5 اینچ. محدودیت وزن: 600 پوند. وزن خالص: 61 پوند. ابعاد حمل و نقل: 35 اینچ x 13 اینچ W x 39 اینچ. وزن ناخالص: 69 پوند.
› جزئیات بیشتر محصول را مشاهده کنید
موارد مشابه را کشف کنید
درخواست دادن
مرور
قیمت
رنگ
مواد
عمق
عرض
ارتفاع
313 دلار
مبل تخت خواب شو تاشوی تاشو فوتون هوم نوهو هوم صفویه
کمتر شبیه این بیشتر شبیه این
299 دلار
مبل تخت خواب شو مبل فوتون ممتاز DHP Hamilton Estate، روکش میکروفیبر مخملی راحت، خاکستری غنی
(123)
کمتر شبیه این بیشتر شبیه این
220 دلار
DHP آستین فوتون، میکروفیبر خاکستری، خاکستری
(46)
کمتر شبیه این بیشتر شبیه این
381 دلار
مبل تخت خواب شوی فوتون DHP Andora Coil با طراحی مدرن میانه قرن - کتانی خاکستری
(453)
کمتر شبیه این بیشتر شبیه این
249 دلار
مبل تبدیل‌پذیر DHP Sola با محفظه‌های ذخیره‌سازی فضای ذخیره‌سازی، پایه‌های کروم و روکش‌شده با میکروفیبر مشکی غنی
(360)
کمتر شبیه این بیشتر شبیه این
630 دلار
مبل سکشنال فضای کوچک DHP Haven، فوتون کتان خاکستری تیره،
(187)
کمتر شبیه این بیشتر شبیه این
252 دلار
نیمکت DHP Nola Futon با روکش چرم مصنوعی تافتی، سبک مدرن، چرم مصنوعی سفید
(554)
کمتر شبیه این بیشتر شبیه این
310 دلار
DHP Mathias Futon و مبل تختخواب شو با پورت USB برای شارژ دستگاه ها، نیروی دریایی
(2)
کمتر شبیه این بیشتر شبیه این
627 دلار
CosmoLiving توسط Cosmopolitan Liberty Sectional Storage، Black Velvet Futon،
(22)
کمتر شبیه این بیشتر شبیه این
1364 دلار
قاب فوتون مونتانا Woodworks Glacier Country Collection با تشک کامل
کمتر شبیه این بیشتر مانند این صفحه 1 از 10 بیشتر کاوش کنید
سوالی دارید؟
پاسخ ها را در اطلاعات محصول، پرسش و پاسخ، بررسی ها بیابید

سوال یا کلمه کلیدی خود را تایپ کنید
از سازنده